abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63666873
Iemand intresse in die blauwe sneakers? Maat 44
  maandag 1 december 2008 @ 19:48:56 #152
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_63676516
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:40 schreef KarnSuk het volgende:
Iemand intresse in die blauwe sneakers? Maat 44
foto?
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_63688791
Mijn pakje gaat vandaag bezorgd worden, ben benieuwd!

Heb die witte blouse met ruches aan de mouwen besteld en de zwarte trench. Blouse in 1 maat besteld en trench in 2 maten.
Is er iemand die me alvast kan zeggen hoe dit blousje en deze trench vallen qua maat? Ik hoop "normaal".....
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_63696605
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:48 schreef don-diablo het volgende:

[..]

foto?
pi_63703004
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:20 schreef MissJ het volgende:
Mijn pakje gaat vandaag bezorgd worden, ben benieuwd!

Heb die witte blouse met ruches aan de mouwen besteld en de zwarte trench. Blouse in 1 maat besteld en trench in 2 maten.
Is er iemand die me alvast kan zeggen hoe dit blousje en deze trench vallen qua maat? Ik hoop "normaal".....
Pakketje ontvangen...
De trench valt me behoorlijk tegen. Op zich erg mooie stof, maar veel te dun voor nu! Die gaat dus retour, wilde namelijk een lekkere dikke wollen jas voor nu.
Blousje vind ik wel heel leuk, maar kan het zijn dat deze vrij groot valt? Bij mijn lijf zit hij volgens mij net wat te wijd.. of is dit gewoon het model? Ook was ie net onwijs statisch toen ik 'm aantrok, dus hij plakte onwijs aan mijn lichaam haha, waardoor ik niet goed kon zien of hij nou echt goed zat... Morgenochtend nog maar eens proberen ofzo.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_63703067
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:51 schreef MissJ het volgende:

[..]

Pakketje ontvangen...
De trench valt me behoorlijk tegen. Op zich erg mooie stof, maar veel te dun voor nu! Die gaat dus retour, wilde namelijk een lekkere dikke wollen jas voor nu.
Blousje vind ik wel heel leuk, maar kan het zijn dat deze vrij groot valt? Bij mijn lijf zit hij volgens mij net wat te wijd.. of is dit gewoon het model? Ook was ie net onwijs statisch toen ik 'm aantrok, dus hij plakte onwijs aan mijn lichaam haha, waardoor ik niet goed kon zien of hij nou echt goed zat... Morgenochtend nog maar eens proberen ofzo.

Waarom bewaar je hem niet tot het voorjaar?? Het mooie van een zwarte trenchcoat is dat je hem over 10 jaar nog aan kan!!

Ik heb nog steeds niks ontvangen
pi_63711134
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Waarom bewaar je hem niet tot het voorjaar?? Het mooie van een zwarte trenchcoat is dat je hem over 10 jaar nog aan kan!!

Ik heb nog steeds niks ontvangen
Ik heb al twee zwarte trenchcoats voor het voorjaar, van v&r for h&m en een gewone h&m. Dusss 3 stuks zou ietwat overdreven zijn

Das balen zeg dat je nog niks hebt ontvangen!
Maar bij mij heeft het ook onwijs lang geduurd, dus wie weet krijg jij je pakket ook deze week nog
pi_63726614
Is er iemand die dat pak heeft met de witte stiksels bij de knopen??
Normaal heb ik bij de H&M maat 46 of 48 voor broeken en colbertjes maar omdat de overhemden vrij groot vallen vroeg ik me af op de pakken dat ook doen..
Hij komt pas midden december en ik heb de 18e een kerstgala, dus als ie al op tijd komt en hij past niet heb ik wel een probleem

heb trouwens maat 48 besteld... 46 was al sold out

[ Bericht 14% gewijzigd door Dasser op 03-12-2008 16:54:08 ]
pi_63731609
Trench een tijdje terug ontvangen en die zit heel goed, ga 'm dus niet doorverkopen.
  woensdag 3 december 2008 @ 19:13:48 #160
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_63732461
quote:
Op woensdag 3 december 2008 18:45 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Trench een tijdje terug ontvangen en die zit heel goed, ga 'm dus niet doorverkopen.
Veel plezier er mee dan maar!
pi_63732498
Thanks! Ik zag 'm trouwens vorige week nog beschikbaar op de site in dezelfde maat?
  woensdag 3 december 2008 @ 19:20:43 #162
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_63732720
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Thanks! Ik zag 'm trouwens vorige week nog beschikbaar op de site in dezelfde maat?
Das raar... want da heb ik niet gezien en heb meerdere malen op de site gekeken just in case.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')