foto?quote:Op maandag 1 december 2008 13:40 schreef KarnSuk het volgende:
Iemand intresse in die blauwe sneakers? Maat 44
Pakketje ontvangen...quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:20 schreef MissJ het volgende:
Mijn pakje gaat vandaag bezorgd worden, ben benieuwd!
Heb die witte blouse met ruches aan de mouwen besteld en de zwarte trench. Blouse in 1 maat besteld en trench in 2 maten.
Is er iemand die me alvast kan zeggen hoe dit blousje en deze trench vallen qua maat? Ik hoop "normaal".....
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:51 schreef MissJ het volgende:
[..]
Pakketje ontvangen...
De trench valt me behoorlijk tegen. Op zich erg mooie stof, maar veel te dun voor nu! Die gaat dus retour, wilde namelijk een lekkere dikke wollen jas voor nu.
Blousje vind ik wel heel leuk, maar kan het zijn dat deze vrij groot valt? Bij mijn lijf zit hij volgens mij net wat te wijd.. of is dit gewoon het model? Ook was ie net onwijs statisch toen ik 'm aantrok, dus hij plakte onwijs aan mijn lichaam haha, waardoor ik niet goed kon zien of hij nou echt goed zat... Morgenochtend nog maar eens proberen ofzo.
Ik heb al twee zwarte trenchcoats voor het voorjaar, van v&r for h&m en een gewone h&m. Dusss 3 stuks zou ietwat overdreven zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom bewaar je hem niet tot het voorjaar?? Het mooie van een zwarte trenchcoat is dat je hem over 10 jaar nog aan kan!!
Ik heb nog steeds niks ontvangen
Veel plezier er mee dan maar!quote:Op woensdag 3 december 2008 18:45 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Trench een tijdje terug ontvangen en die zit heel goed, ga 'm dus niet doorverkopen.
Das raar... want da heb ik niet gezien en heb meerdere malen op de site gekeken just in case.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Thanks! Ik zag 'm trouwens vorige week nog beschikbaar op de site in dezelfde maat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |