Ohja, zie 't nu ook staan. Weekje of 2 dus iddquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij mij stond er dat het eind november zal worden geleverd...

wat ik me afvraag: zodra jij die dingen eraf gooit zijn die dingen dan ook meteen weer beschikbaar op de site, of blijft het gewoon outsold?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:56 schreef Nantes het volgende:
2x trenchcoat en 1 jurkje eruit gegooid. Nu heb ik de blouse alleen nog over en de sjaal en dat wou ik eigenlijk ook alleen maar. Ik haal wel een mooie trench bij de Zara ofzo!

Uitverkocht, ik neem aan dat als H&M alles terug krijgt, dat ze dan weer erop worden gegooid. Meestal is dat in de ochtend!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:58 schreef dylann het volgende:
[..]
wat ik me afvraag: zodra jij die dingen eraf gooit zijn die dingen dan ook meteen weer beschikbaar op de site, of blijft het gewoon outsold?

vind je het gek, tis all bijna 1 uur, je had al 50 minuten geleden moeten afrekenen..quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:53 schreef HeaRt_woRm het volgende:
De kortingsbonnen werken niet, en nu kom ik er niet meer door

weet je ook hoe laat in de ochtend?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:59 schreef Nantes het volgende:
[..]
Uitverkocht, ik neem aan dat als H&M alles terug krijgt, dat ze dan weer erop worden gegooid. Meestal is dat in de ochtend!

Vaak zo rond een uur of 7 of 8, soms 9.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:01 schreef dylann het volgende:
[..]
weet je ook hoe laat in de ochtend?

Bizar, maar wel makkelijk geld verdienen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:08 schreef doeka het volgende:
Er worden nu al hele collecties aangeboden op Marktplaats en die stippensjaal die ik wilde hebben, doet nu al >80,=
Er staat zelfs in de advertentie bij dat de levering in week 48 is.
Ik blijf me over dit soort hysterie verbazen.

quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:08 schreef doeka het volgende:
Er worden nu al hele collecties aangeboden op Marktplaats en die stippensjaal die ik wilde hebben, doet nu al >80,=
Er staat zelfs in de advertentie bij dat de levering in week 48 is.
Ik blijf me over dit soort hysterie verbazen.

Dan zullen die mensen die het echt om het merkje hebben gekocht hard balenquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:13 schreef dylann het volgende:
[..]
ik snap het ook niet.. ik heb over de jaren heen in veel winkels stippensjaals gezien, nog nooit mijn interesse getrokken..
weet je wat lachen zo zijn, als H&M over een maand zegt van.. hahaha you all got punked.. weten jullie al die designer kleding zoals Comme des Garcons, Cavalli, Viktor en Rolf enzo.. die hebben niet zij gedesigned maar wij zelf.. we hebben jullie allemaal geflashed..

w00t wordt die jas van 2 jaar geleden nog steeds aangeboden.. die gast wacht met verkopen totdat het de prijs van 1000 euro bereikt ofzo..quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:15 schreef Nantes het volgende:
[..]
Dan zullen die mensen die het echt om het merkje hebben gekocht hard balen.
Ondanks dat zijn er toch dingen uit de collecties waar ik gek op ben. Zo heb ik nog een jurkje van Stella McCartney for H&M welke ik echt mooi vind, bekende naam of geen naam. En de hartjes-trench van V&R vond ik ook ontzettend mooi, ik bied er nu nog steeds op op MP maar ze lopen te hoog op vaak.

Ja, nog steeds! Ik heb hem irl gezien bij een meisje en vond hem haar zo goed staan!quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:18 schreef dylann het volgende:
[..]
w00t wordt die jas van 2 jaar geleden nog steeds aangeboden.. die gast wacht met verkopen totdat het de prijs van 1000 euro bereikt ofzo..

Ik ook! Belachelijk. Er zitten zelfs types bij die zelfs een foto plaatsen nog teveel moeite vinden; ik vraag me trouwens af of ze de spullen ueberhaupt wel hebben/krijgen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:
ik kan me zo boos maken om die mensen die NU al producten doorverkopen die ze zelf nog nieteens ontvangen hebben :'D

Aan mij bijvoorbeeld. Zou die jas best graag willen hebben. Alleen is het mij niet gelukt om online te bestellenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:10 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik heb deze trench net gekocht, hopen dat ie staat en de kwaliteit een beetje goed is, anders kan ik 'm vast zo wel weer kwijt.
[ afbeelding ]

Ik heb een tijdje terug die camelkleurige nog van Marktplaats gehaald, voor de aankoopprijsquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:15 schreef Nantes het volgende:
[..]
Dan zullen die mensen die het echt om het merkje hebben gekocht hard balen.
Ondanks dat zijn er toch dingen uit de collecties waar ik gek op ben. Zo heb ik nog een jurkje van Stella McCartney for H&M welke ik echt mooi vind, bekende naam of geen naam. En de hartjes-trench van V&R vond ik ook ontzettend mooi, ik bied er nu nog steeds op op MP maar ze lopen te hoog op vaak.

Zij is ook enorm cool dus als je voor haar naar de winkel rent dan snap ik dat wel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:20 schreef conleche het volgende:
Ik heb een jurkje van godbetert Madonna en dat zit echt heel mooi!!

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |