Ja, maar niet alle artikelen zijn online verkrijgbaar. De verkoop start volgens mij om 23.59.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:08 schreef Ooi86 het volgende:
kan ik nou vanavond om 12 uur op de online shop bestellen?
Dat is zo. Het zal dus wel morgen om 23.59 zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef alors het volgende:
Volgens mij pas morgenavond om 23.59.. Er stond toch 13 nov 23.59?
De laatste keer was dat ook zo, dat 's avonds pas online open ging.
quote:Deze pagina bestaat niet.
De pagina die je zoekt, bestaat niet. Ga terug naar de startpagina en probeer het opnieuw.
Ik hoop dat dat deze keer niet zo is, anders laat iedereen zich wel heel erg kennenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:25 schreef MooieLuL het volgende:
owh god, krijgen we die meuk ook weer. morgen weer fotos van hordes vrouwen die snel iets van een designer moeten hebben omdat het goedkoop is. Weet je wat pas goedkoop is, die vrouwen.
gadverdamme, wat een paupers
Tja, deze keer was niks anders alle vrouwen die als gieren op de kleding afgingen binnen 5 minuten was zeker alles weg zowat. Voor de mannen afdeling ging het iets minder snel. Behalve voor die Trenchcoat natuurlijk. Jammer dat we in Nederland geen manieren kunnen hebben en niet rustig de winkel in kunnen lopen.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:25 schreef MooieLuL het volgende:
owh god, krijgen we die meuk ook weer. morgen weer fotos van hordes vrouwen die snel iets van een designer moeten hebben omdat het goedkoop is. Weet je wat pas goedkoop is, die vrouwen.
gadverdamme, wat een paupers
Ik vind het eerlijk gezegd diep triest.. http://www.telegraaf.nl/b(...)raaien_bij_HM__.htmlquote:Op donderdag 13 november 2008 09:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat deze keer niet zo is, anders laat iedereen zich wel heel erg kennen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |