Aftuigen bij de meetquote:Op woensdag 2 april 2008 20:44 schreef swarmahoer het volgende:
fuck ik mis m, klote coctail wat doe je
quote:
martin had zelfs winstquote:Op woensdag 2 april 2008 20:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
FIPOOOWOWOOWOWOW
edit, nu f serieus![]()
Ik vind het een goed idee, weer naar Olround. Kan je én bowlen, én poolen, én Airhockey spelen. Én ze hebben ook nog bier wat gebracht wordt naar je door apetijtelijke serveersters![]()
Prijs valt ook nog wel mee, op studententarief bowlen is niet zo heel duur. Vorige keer waren we per persoon 15 euro kwijt, en daarvan is een aantal uren gebowld, gepoold, en ook nog gedronken.
Aftermeer @ Van Buren![]()
ik weet t ook niet, maar ik heb gewoon ja gezegdquote:Op woensdag 2 april 2008 20:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wanneer is 03-05? Als in, wat voor dag? Kan dat ook in OPVoor luie mensen
Jij, eind vorige meetttopic toch? Die week erna kon je niet of zo. Ergens iets vaags onthoudenquote:
is een aanname denk ikquote:
Donequote:Op woensdag 2 april 2008 20:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wanneer is 03-05? Als in, wat voor dag? Kan dat ook in OPVoor luie mensen
had t dan ook hier neergezet nu moest ik naar boven scrollen :pquote:
De 17e kan ik niet, dat klopt, dan zit ik in Denemarken. Verder heb ik geen idee, geen agenda bij de hand ookquote:Op woensdag 2 april 2008 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij, eind vorige meetttopic toch? Die week erna kon je niet of zo. Ergens iets vaags onthouden.
heb je zelf gedan hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 21:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat doet die kerstman nu weer daar :S
Als je 'm toch gaat editten, buiten quotes kan iemand anders 'm weer quotenquote:Op woensdag 2 april 2008 21:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat doet die kerstman nu weer daar :S
daarom laten we t van te voren weten, kan je er rekening mee houdenquote:Op woensdag 2 april 2008 21:13 schreef Californium het volgende:
Zaterdags ben ik niet in Nijmegen:)
en nee dat zeg ik niet om stiekem te kunnen komen kijken
Dat ik wel op zaterdag moet komen?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daarom laten we t van te voren weten, kan je er rekening mee houden?
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:
je kan toch blijven ...?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat ik wel op zaterdag moet komen?
Dat kost geld
Zaterdags werkenquote:
Ook niet vergeten:quote:Op woensdag 2 april 2008 20:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Niet vergeten:
- Hertog_Martin betaald 1 rondje
- -JD- en Brammie krijgen nog een biertje van mij
[..]
jammerquote:Op woensdag 2 april 2008 21:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Zaterdags werkenEn nee ik ga niet vrij vragen want ik heb het geld nodig
jaja t is goed met jequote:Op woensdag 2 april 2008 21:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ook niet vergeten:
Swarmahoer krijgt niet bij het rondje
quote:
Jaquote:
ben wel benieuwd dus ja...quote:
Waarna? Je weet hoe ik eruit ziequote:
ok als jij dat er persoonlijk instopt krijg je van mij n rondje extraquote:Op woensdag 2 april 2008 21:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Als we weer terug gaan naar olround verdienen de serveersters eigenlijk dubbele fooi ipv jullie een rondjeBriefjes van 5 tussen hun tieten
live is toch anders, anders was jij ook niet langsgekomen hequote:Op woensdag 2 april 2008 21:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Waarna? Je weet hoe ik eruit zieJe hebt me hyves
quote:Op woensdag 2 april 2008 21:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
live is toch anders, anders was jij ook niet langsgekomen he
Dan word ik er uit gegooid met beetje pechquote:Op woensdag 2 april 2008 21:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ok als jij dat er persoonlijk instopt krijg je van mij n rondje extraen dan zonder vooraf te vragen ofzo aan hun...
Scheelt je 1 biertje dan, want die stoere beveiliging jaagt Martin zo die toko uitquote:Op woensdag 2 april 2008 21:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ok als jij dat er persoonlijk instopt krijg je van mij n rondje extraen dan zonder vooraf te vragen ofzo aan hun...
/carequote:Op woensdag 2 april 2008 21:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dan word ik er uit gegooid met beetje pech
Ik zou iemand die dat zou doen een klap verkopen en aanklagen vanwege seksuele intimidatie...dan is eruit gooien een goede optiequote:Op woensdag 2 april 2008 21:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dan word ik er uit gegooid met beetje pech
Zet je F er ook bij dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:27 schreef swarmahoer het volgende:
Komers 03-05
- swarmahoer
- Mikkie
- PietjePuk007
- Cocktailprikker / Motordoewd
-Yasha
-dupje
-martin
niet komers:
-cali
martin kan er ook bij neem ik aan aangezien die niets zecht .. en wie zwijgt stemt toe
nou bij deze.. gewoon onthouden 3 mei kan je nietquote:Op woensdag 2 april 2008 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet zeker weten of ik kan omdat ik net als dupje niet goed ben in voorruit plannen
Ja daaromquote:Op woensdag 2 april 2008 21:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zou iemand die dat zou doen een klap verkopen en aanklagen vanwege seksuele intimidatie...dan is eruit gooien een goede optie
Die dronken wat anders natuurlijk hequote:Op woensdag 2 april 2008 21:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Even een vraagje: Hoop dat ik niet gierig of krenterig overkom want zo bedoel ik het niet.. Maar degene die geen bier dronken lapten wel gewoon mee aan het bier?
volgends mij even duur hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 21:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Even een vraagje: Hoop dat ik niet gierig of krenterig overkom want zo bedoel ik het niet.. Maar degene die geen bier dronken lapten wel gewoon mee aan het bier?
hou je kop, maak deel 2 maar vast aanquote:Op woensdag 2 april 2008 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
dames dames, laten we ff in dat andere topic slowchatten, anders heeft 't aparte meettopic nog geen nut
ik ookquote:Op woensdag 2 april 2008 21:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Waarom is 't zaterdag trouwens, hebben jullie geen meivakantie dan de dagen ervoor? ik wel
Idd, ik ben daar niet zo krenterig op hoor... die paar euro mogen het plezier niet drukken. En anders bestel je je eigen drinken maarquote:Op woensdag 2 april 2008 21:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
volgends mij even duur hooren anders scheelt t je miss een euro...
jij gaat wijn drinken dat is ws weer duurder dan bier dus ja
boeie
al die potjes airhockey maken dat toch nietigquote:Op woensdag 2 april 2008 21:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Idd, ik ben daar niet zo krenterig op hoor... die paar euro mogen het plezier niet drukken. En anders bestel je je eigen drinken maar
ja nu je t weet gelijk de dure drankjes hequote:Op woensdag 2 april 2008 21:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah zo bedoelde ik het nietZoals ook al in de post staat.. Maar gewoon even ter info enzo
Aangezien ik daar ook al te vaak gezeik over gehad hebEn ik drink geen wijn
Doe mij maar rode wodka ofzo
Geen discobowlen, dus vrees ook geen gratis Flugelsquote:
En dan gaan 3bandenquote:Op woensdag 2 april 2008 21:54 schreef swarmahoer het volgende:
miss een idee om ''eén baan met van die slurven te nemen
Meivakantie? Wat is datquote:Op woensdag 2 april 2008 21:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Waarom is 't zaterdag trouwens, hebben jullie geen meivakantie dan de dagen ervoor? ik wel
Wat heeft bowlen dan nog voor nut?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen discobowlen, dus vrees ook geen gratis Flugels.
niet met dupje of anne okquote:Op woensdag 2 april 2008 22:02 schreef Brammie1 het volgende:
Komers 03-05
- swarmahoer
- Mikkie
- PietjePuk007
-Yasha
-dupje
-martin
Misschien
-Brammie1
niet komers:
-cali
Ik moet altijd werken op zaterdagavond, ik ga ff kijken of ik kan ruilen met iemand.
alsof je die ging winnenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Wat heeft bowlen dan nog voor nut?
quote:Op woensdag 2 april 2008 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen discobowlen, dus vrees ook geen gratis Flugels.
Patserquote:Op woensdag 2 april 2008 22:05 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
nee dat gaat niet lukken, andere functie
zij doen kassa, jij schoonmaken ?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:05 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
nee dat gaat niet lukken, andere functie
je vreest voor afstootgedragquote:Op woensdag 2 april 2008 22:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]![]()
dan is het daar dus ook niet donker, maar gewoon verlicht?
leidinggevende/de baasquote:Op woensdag 2 april 2008 22:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zij doen kassa, jij schoonmaken ?
dat is ter stimulatiequote:Op woensdag 2 april 2008 22:07 schreef Dupje het volgende:
[..]
Patser
En trouwens Swarma, ik was ook nog een misschiener hoor!
Was het maar waar, of trouwens, schoonmaken is niet heel veel erger dan kassa vind ikquote:Op woensdag 2 april 2008 22:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zij doen kassa, jij schoonmaken ?
krijg je van di contactgestoorde tieners die batterijen komen kopenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:10 schreef Dupje het volgende:
[..]
Was het maar waar, of trouwens, schoonmaken is niet heel veel erger dan kassa vind ik
krijg je dan ook meer betaald...quote:
Voor hun mp3 spelerquote:Op woensdag 2 april 2008 22:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
krijg je van di contactgestoorde tieners die batterijen komen kopen
ze zijn weer leeg trouwensquote:
over de meet maar weer?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
krijg je van di contactgestoorde tieners die naar een meet komen en dan verkapt een wijntje zitten te drinken en dan na 15 minuten geneog gezien hebben om een totaal onbevooroordeeld oordeel klaar te hebben liggen
geloof me of niet....Maar ben nog steeds niet contactgestoord hoorquote:
ga je na mn dubbelposts ook het quotekloten al overnemenquote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ga je na mn dubbelposts ook het quotekloten al overnemen?
Maar ik was dat wel ofzo toch?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:19 schreef Californium het volgende:
[..]
geloof me of niet....Maar ben nog steeds niet contactgestoord hoor
precies over en sluitquote:Op woensdag 2 april 2008 22:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Aangezien je hier gewoon blijft posten en normaal doet nu wil ik je gewoon weer eerlijke kans geven en dat je een volgende keer er misschien op normale manier bij kan zijn in goede sfeer...
lul je dr maar onderuitquote:Op woensdag 2 april 2008 22:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
En ik heb meer forumervaring dan alleen op fok hoor...Dus gejat is het niet, tis meer dat jij een verband legt dat ....
![]()
niet op doorgaanquote:Op woensdag 2 april 2008 22:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar dat contactgestoord sloeg nu toch op wat swarma zei neit op H_M maar dat maakt verders niet uit
Ik welquote:Op woensdag 2 april 2008 22:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niet op doorgaan
ben je goed in engels vertalen ?![]()
Ligt er aan hoeveel, moet zelf ook nog zat aan eigen schooldingen doenquote:
mail, kies maar iets uitquote:Op woensdag 2 april 2008 22:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel, moet zelf ook nog zat aan eigen schooldingen doenEn heb barstende koppijn
Jaaaa, ik ook niet!quote:Op donderdag 3 april 2008 16:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
We gaan gewoon op een dag dat F kananders kom ik ook niet hoor!
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Komers 03-05
- swarmahoer
- Mikkie
- PietjePuk007
-Yasha
-dupje
-martin
Misschien
-Brammie1
-morgane
niet komers: voyeurs:
-cali
-houniet
ik denk dat die wel redleijk vast staatquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:59 schreef morgane het volgende:
Maar staat de datum nou al vast? Dan regel ik het straks nl. ff.
Geen ideequote:Op dinsdag 8 april 2008 15:55 schreef morgane het volgende:
Hoe laat wil men ong. beginnen?
dan vind ik het zonde om 1,5 uur ofzo te missen, dus ik vraag straks sowieso wel vrij.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee. Vast ergens tussen 9 en 10 of zo.
ik denk dat we m redelijk vast kunnen laten staan (ff regelen dat ik eerder terugkom uit luxemburgquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:05 schreef morgane het volgende:
[..]
dan vind ik het zonde om 1,5 uur ofzo te missen, dus ik vraag straks sowieso wel vrij.
Verschuiven mag, dan ga ik die avond toch nog werken, maar ajb NIET naar voren, want dan is het niet meer binnen 20 dagen...verder heb ik er nu al zin in
Weet je nou na 2 meets nog niet dat ze geen alcohol drinktquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:53 schreef swarmahoer het volgende:
bij deze moet je t dus afzeggendat je eerder weggaat iig
je weet t nu n maand van te voren meot lukken
en jij krijgt nog een biertje van hm zelfs
Kleine meisjes worden grootquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Weet je nou na 2 meets nog niet dat ze geen alcohol drinkt
Definieer raarquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:24 schreef morgane het volgende:
Ik heb geen alcohol nodig om rare dingen te doen hoor
ik zie mogelijkhedenquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:24 schreef morgane het volgende:
Ik heb geen alcohol nodig om rare dingen te doen hoor
Mwoah, ik ga er maar niet op in verderquote:
maak ff een confrontatiematrix er vanquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Externe analyse, kansen en bedreigingen. Ik zie zowel kansen als bedreigingen
Daar woon ik echt heul dichtbijquote:
kooi 13 of nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar woon ik echt heul dichtbij.
ja is 29equote:Op dinsdag 8 april 2008 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm is dat dan 29 april? Want wij zoeken nog iets leuks om te gaan toenDachten aan Den Haag maar wordt allemal beetje lastig omdat we niet gratis kunnen reizen op 30 april en we naar een vriendinnetje in R'dam gaan en dan ook naar blijdorp enzo
Je bedoeld dus gewoon bij de apenquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kooi 13 of niettussen de pinguins en de leeuwen in
heb je de plattegrond erbij gepaktquote:
je post in t verkeerde topicquote:
Hè wat?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
F, hooibaal, Houniet of was 't serieus dat je niet komt?
me to.. moet ff kijken hoe t met de vakantie zit nuquote:
quote:
Als zo doorgaat zit ik straks alleen met morgane en Fquote:Op woensdag 9 april 2008 11:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
me to.. moet ff kijken hoe t met de vakantie zit nu
Alsof ik nog kom als ik dat van tevoren weet...quote:Op woensdag 9 april 2008 11:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
[..]
Als zo doorgaat zit ik straks alleen met morgane en F
(YES!!!)
Maar ging er om dat we dat niet van tevoren weten danquote:Op woensdag 9 april 2008 13:09 schreef morgane het volgende:
[..]
Alsof ik nog kom als ik dat van tevoren weet...jammer voor jou
en voor onsquote:
Dan kan ik sowieso al weer niet. Ga 's avonds iets leuks doen met een vriendin en daarna bijtijds slapen, want de volgende dag weer om 7.30u op om te werkenquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:23 schreef swarmahoer het volgende:
we kunnen ook op koninginnennacht meeten natuurlijkis n feestje bij vb natuurlijk
en ik doe het licht
Besluiteloos, verlegen, etcquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Altijd weer vooral de vrouwen die alleen 'misschien' kunnen zeggen he
ik zeg toch dat ik kom, slettebakquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Altijd weer vooral de vrouwen die alleen 'misschien' kunnen zeggen he
Duidelijkheid van een vrouw. Heerlijk.quote:Op zondag 13 april 2008 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zeg toch dat ik kom, slettebak
Zeer zeldzaam echterquote:Op vrijdag 18 april 2008 01:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Duidelijkheid van een vrouw. Heerlijk..
Omdat Cali dat weekend niet in Nijmegen is en zaterdag en zondag moet werkenquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
En waarom komt Cali niet?:6
Miss wie?quote:Op zondag 20 april 2008 11:17 schreef Houniet het volgende:
Nu wilt Miss misschien ook wel komen.
--> STA
Misstique, de mod van STAquote:
Bang voor concurrentie?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah
ik vreesde even voor een andere Miss
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
nee, voor koelbloedige moorden(al ben ik uiteraard de dader en dus overlevende
)
Ik durf je nu niet meer aan te spreken hoorquote:Op zondag 27 april 2008 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
blaat
Trein, auto, you name it.quote:Op maandag 28 april 2008 20:23 schreef swarmahoer het volgende:
ik weet nog steeds niet hoe ik vanuit luxemburg terug meot komen
Oh ja shit, jij hebt natuurlijk al vrij gevraagd enzo...quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:18 schreef morgane het volgende:
Dan blijven er niet veel oververplaatsen is dan wel beter ja. Alleen kan ik dan niet, want ik blijf anders vrij vragen zo.
quote:Op woensdag 30 april 2008 05:03 schreef swarmahoer het volgende:
ik weet t ook nog niet.... auto is geen optie mikkie en ik weet neit hoeveel de trein me gaat kosten...
quote:Op woensdag 30 april 2008 10:38 schreef swarmahoer het volgende:
mooi weer zelfs
ik ga naar luxemburg en ben vrijwel zeker op de meet eigelijk
als ik de goede treinen kan vinden enzo....fijne koninginnedag allamaal
quote:
Ligt eraan wanneer. De drie weken na dit weekend worden voor mij 's avonds al vrij lastig. Soms kan het wel, maar dat weet ik pas last-minutequote:Als we het naar een doordeweekse dag verplaatsen hoeft er toch niet vrij gevraagd de worden?
Net teveel voor 1 baan, net te weinig voor 2 banen, geen ideequote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
en toen?
Goed bezigquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ] update [ afbeelding ]
Baan gereserveerd voor morgenavond om 20:30 (speciaal voor moblo), voor 1 uur.
Boeiend, dan ben jij gewoon YashiMikkiequote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan je btw wel met zen 7enen op 1 baan qua namen invoeren?
Anders douchen we samen nog wel keer 's avondsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh dan moet ik ook nog gaan haastenNaja komt goed
Dan maar onder de douche ipv in bad
Yeah, met 8 man ofzo op één baan kan.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan je btw wel met zen 7enen op 1 baan qua namen invoeren?
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Boeiend, dan ben jij gewoon YashiMikkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |