Aftuigen bij de meetquote:Op woensdag 2 april 2008 20:44 schreef swarmahoer het volgende:
fuck ik mis m, klote coctail wat doe je
quote:
martin had zelfs winstquote:Op woensdag 2 april 2008 20:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
FIPOOOWOWOOWOWOW
edit, nu f serieus![]()
Ik vind het een goed idee, weer naar Olround. Kan je én bowlen, én poolen, én Airhockey spelen. Én ze hebben ook nog bier wat gebracht wordt naar je door apetijtelijke serveersters![]()
Prijs valt ook nog wel mee, op studententarief bowlen is niet zo heel duur. Vorige keer waren we per persoon 15 euro kwijt, en daarvan is een aantal uren gebowld, gepoold, en ook nog gedronken.
Aftermeer @ Van Buren![]()
ik weet t ook niet, maar ik heb gewoon ja gezegdquote:Op woensdag 2 april 2008 20:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wanneer is 03-05? Als in, wat voor dag? Kan dat ook in OPVoor luie mensen
Jij, eind vorige meetttopic toch? Die week erna kon je niet of zo. Ergens iets vaags onthoudenquote:
is een aanname denk ikquote:
Donequote:Op woensdag 2 april 2008 20:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wanneer is 03-05? Als in, wat voor dag? Kan dat ook in OPVoor luie mensen
had t dan ook hier neergezet nu moest ik naar boven scrollen :pquote:
De 17e kan ik niet, dat klopt, dan zit ik in Denemarken. Verder heb ik geen idee, geen agenda bij de hand ookquote:Op woensdag 2 april 2008 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij, eind vorige meetttopic toch? Die week erna kon je niet of zo. Ergens iets vaags onthouden.
heb je zelf gedan hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 21:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat doet die kerstman nu weer daar :S
Als je 'm toch gaat editten, buiten quotes kan iemand anders 'm weer quotenquote:Op woensdag 2 april 2008 21:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat doet die kerstman nu weer daar :S
daarom laten we t van te voren weten, kan je er rekening mee houdenquote:Op woensdag 2 april 2008 21:13 schreef Californium het volgende:
Zaterdags ben ik niet in Nijmegen:)
en nee dat zeg ik niet om stiekem te kunnen komen kijken
Dat ik wel op zaterdag moet komen?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daarom laten we t van te voren weten, kan je er rekening mee houden?
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:
je kan toch blijven ...?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat ik wel op zaterdag moet komen?
Dat kost geld
Zaterdags werkenquote:
Ook niet vergeten:quote:Op woensdag 2 april 2008 20:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Niet vergeten:
- Hertog_Martin betaald 1 rondje
- -JD- en Brammie krijgen nog een biertje van mij
[..]
jammerquote:Op woensdag 2 april 2008 21:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Zaterdags werkenEn nee ik ga niet vrij vragen want ik heb het geld nodig
jaja t is goed met jequote:Op woensdag 2 april 2008 21:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ook niet vergeten:
Swarmahoer krijgt niet bij het rondje
quote:
Jaquote:
ben wel benieuwd dus ja...quote:
Waarna? Je weet hoe ik eruit ziequote:
ok als jij dat er persoonlijk instopt krijg je van mij n rondje extraquote:Op woensdag 2 april 2008 21:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Als we weer terug gaan naar olround verdienen de serveersters eigenlijk dubbele fooi ipv jullie een rondjeBriefjes van 5 tussen hun tieten
live is toch anders, anders was jij ook niet langsgekomen hequote:Op woensdag 2 april 2008 21:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Waarna? Je weet hoe ik eruit zieJe hebt me hyves
quote:Op woensdag 2 april 2008 21:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
live is toch anders, anders was jij ook niet langsgekomen he
Dan word ik er uit gegooid met beetje pechquote:Op woensdag 2 april 2008 21:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ok als jij dat er persoonlijk instopt krijg je van mij n rondje extraen dan zonder vooraf te vragen ofzo aan hun...
Scheelt je 1 biertje dan, want die stoere beveiliging jaagt Martin zo die toko uitquote:Op woensdag 2 april 2008 21:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ok als jij dat er persoonlijk instopt krijg je van mij n rondje extraen dan zonder vooraf te vragen ofzo aan hun...
/carequote:Op woensdag 2 april 2008 21:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dan word ik er uit gegooid met beetje pech
Ik zou iemand die dat zou doen een klap verkopen en aanklagen vanwege seksuele intimidatie...dan is eruit gooien een goede optiequote:Op woensdag 2 april 2008 21:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dan word ik er uit gegooid met beetje pech
Zet je F er ook bij dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:27 schreef swarmahoer het volgende:
Komers 03-05
- swarmahoer
- Mikkie
- PietjePuk007
- Cocktailprikker / Motordoewd
-Yasha
-dupje
-martin
niet komers:
-cali
martin kan er ook bij neem ik aan aangezien die niets zecht .. en wie zwijgt stemt toe
nou bij deze.. gewoon onthouden 3 mei kan je nietquote:Op woensdag 2 april 2008 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet zeker weten of ik kan omdat ik net als dupje niet goed ben in voorruit plannen
Ja daaromquote:Op woensdag 2 april 2008 21:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zou iemand die dat zou doen een klap verkopen en aanklagen vanwege seksuele intimidatie...dan is eruit gooien een goede optie
Die dronken wat anders natuurlijk hequote:Op woensdag 2 april 2008 21:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Even een vraagje: Hoop dat ik niet gierig of krenterig overkom want zo bedoel ik het niet.. Maar degene die geen bier dronken lapten wel gewoon mee aan het bier?
volgends mij even duur hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 21:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Even een vraagje: Hoop dat ik niet gierig of krenterig overkom want zo bedoel ik het niet.. Maar degene die geen bier dronken lapten wel gewoon mee aan het bier?
hou je kop, maak deel 2 maar vast aanquote:Op woensdag 2 april 2008 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
dames dames, laten we ff in dat andere topic slowchatten, anders heeft 't aparte meettopic nog geen nut
ik ookquote:Op woensdag 2 april 2008 21:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Waarom is 't zaterdag trouwens, hebben jullie geen meivakantie dan de dagen ervoor? ik wel
Idd, ik ben daar niet zo krenterig op hoor... die paar euro mogen het plezier niet drukken. En anders bestel je je eigen drinken maarquote:Op woensdag 2 april 2008 21:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
volgends mij even duur hooren anders scheelt t je miss een euro...
jij gaat wijn drinken dat is ws weer duurder dan bier dus ja
boeie
al die potjes airhockey maken dat toch nietigquote:Op woensdag 2 april 2008 21:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Idd, ik ben daar niet zo krenterig op hoor... die paar euro mogen het plezier niet drukken. En anders bestel je je eigen drinken maar
ja nu je t weet gelijk de dure drankjes hequote:Op woensdag 2 april 2008 21:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah zo bedoelde ik het nietZoals ook al in de post staat.. Maar gewoon even ter info enzo
Aangezien ik daar ook al te vaak gezeik over gehad hebEn ik drink geen wijn
Doe mij maar rode wodka ofzo
Geen discobowlen, dus vrees ook geen gratis Flugelsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |