heb je zelf gedan hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 21:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat doet die kerstman nu weer daar :S
Als je 'm toch gaat editten, buiten quotes kan iemand anders 'm weer quotenquote:Op woensdag 2 april 2008 21:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat doet die kerstman nu weer daar :S
daarom laten we t van te voren weten, kan je er rekening mee houdenquote:Op woensdag 2 april 2008 21:13 schreef Californium het volgende:
Zaterdags ben ik niet in Nijmegen:)
en nee dat zeg ik niet om stiekem te kunnen komen kijken
Dat ik wel op zaterdag moet komen?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daarom laten we t van te voren weten, kan je er rekening mee houden?
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:
je kan toch blijven ...?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat ik wel op zaterdag moet komen?
Dat kost geld
Zaterdags werkenquote:
Ook niet vergeten:quote:Op woensdag 2 april 2008 20:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Niet vergeten:
- Hertog_Martin betaald 1 rondje
- -JD- en Brammie krijgen nog een biertje van mij
[..]
jammerquote:Op woensdag 2 april 2008 21:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Zaterdags werkenEn nee ik ga niet vrij vragen want ik heb het geld nodig
jaja t is goed met jequote:Op woensdag 2 april 2008 21:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ook niet vergeten:
Swarmahoer krijgt niet bij het rondje
quote:
Jaquote:
ben wel benieuwd dus ja...quote:
Waarna? Je weet hoe ik eruit ziequote:
ok als jij dat er persoonlijk instopt krijg je van mij n rondje extraquote:Op woensdag 2 april 2008 21:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Als we weer terug gaan naar olround verdienen de serveersters eigenlijk dubbele fooi ipv jullie een rondjeBriefjes van 5 tussen hun tieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |