En dan gaan 3bandenquote:Op woensdag 2 april 2008 21:54 schreef swarmahoer het volgende:
miss een idee om ''eén baan met van die slurven te nemen
Meivakantie? Wat is datquote:Op woensdag 2 april 2008 21:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Waarom is 't zaterdag trouwens, hebben jullie geen meivakantie dan de dagen ervoor? ik wel
Wat heeft bowlen dan nog voor nut?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen discobowlen, dus vrees ook geen gratis Flugels.
niet met dupje of anne okquote:Op woensdag 2 april 2008 22:02 schreef Brammie1 het volgende:
Komers 03-05
- swarmahoer
- Mikkie
- PietjePuk007
- Cocktailprikker / Motordoewd
-Yasha
-dupje
-martin
Misschien
-Brammie1
niet komers:
-cali
Ik moet altijd werken op zaterdagavond, ik ga ff kijken of ik kan ruilen met iemand.
alsof je die ging winnenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Wat heeft bowlen dan nog voor nut?
quote:Op woensdag 2 april 2008 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen discobowlen, dus vrees ook geen gratis Flugels.
Patserquote:Op woensdag 2 april 2008 22:05 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
nee dat gaat niet lukken, andere functie
zij doen kassa, jij schoonmaken ?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:05 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
nee dat gaat niet lukken, andere functie
je vreest voor afstootgedragquote:Op woensdag 2 april 2008 22:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]![]()
dan is het daar dus ook niet donker, maar gewoon verlicht?
leidinggevende/de baasquote:Op woensdag 2 april 2008 22:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zij doen kassa, jij schoonmaken ?
dat is ter stimulatiequote:Op woensdag 2 april 2008 22:07 schreef Dupje het volgende:
[..]
Patser
En trouwens Swarma, ik was ook nog een misschiener hoor!
Was het maar waar, of trouwens, schoonmaken is niet heel veel erger dan kassa vind ikquote:Op woensdag 2 april 2008 22:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zij doen kassa, jij schoonmaken ?
krijg je van di contactgestoorde tieners die batterijen komen kopenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:10 schreef Dupje het volgende:
[..]
Was het maar waar, of trouwens, schoonmaken is niet heel veel erger dan kassa vind ik
krijg je dan ook meer betaald...quote:
Voor hun mp3 spelerquote:Op woensdag 2 april 2008 22:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
krijg je van di contactgestoorde tieners die batterijen komen kopen
ze zijn weer leeg trouwensquote:
over de meet maar weer?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
krijg je van di contactgestoorde tieners die naar een meet komen en dan verkapt een wijntje zitten te drinken en dan na 15 minuten geneog gezien hebben om een totaal onbevooroordeeld oordeel klaar te hebben liggen
geloof me of niet....Maar ben nog steeds niet contactgestoord hoorquote:
ga je na mn dubbelposts ook het quotekloten al overnemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |