ik zie mogelijkhedenquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:24 schreef morgane het volgende:
Ik heb geen alcohol nodig om rare dingen te doen hoor
Mwoah, ik ga er maar niet op in verderquote:
maak ff een confrontatiematrix er vanquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Externe analyse, kansen en bedreigingen. Ik zie zowel kansen als bedreigingen
Daar woon ik echt heul dichtbijquote:
kooi 13 of nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar woon ik echt heul dichtbij.
ja is 29equote:Op dinsdag 8 april 2008 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm is dat dan 29 april? Want wij zoeken nog iets leuks om te gaan toenDachten aan Den Haag maar wordt allemal beetje lastig omdat we niet gratis kunnen reizen op 30 april en we naar een vriendinnetje in R'dam gaan en dan ook naar blijdorp enzo
Je bedoeld dus gewoon bij de apenquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kooi 13 of niettussen de pinguins en de leeuwen in
heb je de plattegrond erbij gepaktquote:
je post in t verkeerde topicquote:
Hè wat?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
F, hooibaal, Houniet of was 't serieus dat je niet komt?
me to.. moet ff kijken hoe t met de vakantie zit nuquote:
quote:
Als zo doorgaat zit ik straks alleen met morgane en Fquote:Op woensdag 9 april 2008 11:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
me to.. moet ff kijken hoe t met de vakantie zit nu
Alsof ik nog kom als ik dat van tevoren weet...quote:Op woensdag 9 april 2008 11:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
[..]
Als zo doorgaat zit ik straks alleen met morgane en F
(YES!!!)
Maar ging er om dat we dat niet van tevoren weten danquote:Op woensdag 9 april 2008 13:09 schreef morgane het volgende:
[..]
Alsof ik nog kom als ik dat van tevoren weet...jammer voor jou
en voor onsquote:
Dan kan ik sowieso al weer niet. Ga 's avonds iets leuks doen met een vriendin en daarna bijtijds slapen, want de volgende dag weer om 7.30u op om te werkenquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:23 schreef swarmahoer het volgende:
we kunnen ook op koninginnennacht meeten natuurlijkis n feestje bij vb natuurlijk
en ik doe het licht
Besluiteloos, verlegen, etcquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Altijd weer vooral de vrouwen die alleen 'misschien' kunnen zeggen he
ik zeg toch dat ik kom, slettebakquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Altijd weer vooral de vrouwen die alleen 'misschien' kunnen zeggen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |