Oh ja shit, jij hebt natuurlijk al vrij gevraagd enzo...quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:18 schreef morgane het volgende:
Dan blijven er niet veel oververplaatsen is dan wel beter ja. Alleen kan ik dan niet, want ik blijf anders vrij vragen zo.
quote:Op woensdag 30 april 2008 05:03 schreef swarmahoer het volgende:
ik weet t ook nog niet.... auto is geen optie mikkie en ik weet neit hoeveel de trein me gaat kosten...
quote:Op woensdag 30 april 2008 10:38 schreef swarmahoer het volgende:
mooi weer zelfs
ik ga naar luxemburg en ben vrijwel zeker op de meet eigelijk
als ik de goede treinen kan vinden enzo....fijne koninginnedag allamaal
quote:
Ligt eraan wanneer. De drie weken na dit weekend worden voor mij 's avonds al vrij lastig. Soms kan het wel, maar dat weet ik pas last-minutequote:Als we het naar een doordeweekse dag verplaatsen hoeft er toch niet vrij gevraagd de worden?
Net teveel voor 1 baan, net te weinig voor 2 banen, geen ideequote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
en toen?
Goed bezigquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ] update [ afbeelding ]
Baan gereserveerd voor morgenavond om 20:30 (speciaal voor moblo), voor 1 uur.
Boeiend, dan ben jij gewoon YashiMikkiequote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan je btw wel met zen 7enen op 1 baan qua namen invoeren?
Anders douchen we samen nog wel keer 's avondsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh dan moet ik ook nog gaan haastenNaja komt goed
Dan maar onder de douche ipv in bad
Yeah, met 8 man ofzo op één baan kan.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan je btw wel met zen 7enen op 1 baan qua namen invoeren?
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Boeiend, dan ben jij gewoon YashiMikkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |