quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:22 schreef Disana het volgende:
Er komt binnenkort dagelijks iets dat heel leuk is voor Brian en Amanda en juist niet
voor Huub en Claire. Dit zegt Ricardo. Enkele streamers zouden het weten
I know, en mijn grootste respect voor wat je doet. Ik lees het met liefde morgen. Ik kan het niet en heb bewondering voor je, en dank je dus opnieuw. Ook lief van je trouwens, van allen die zo hun best doen. Ik als niet streamer vind het echt waardevol, dus ook al de anderen... Heel veel dank!quote:Op woensdag 2 april 2008 02:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Welterusten, ben nog wel effe bezig ......
Hai DGK_Tegengas, heb je mijn mailtje nog ontvangen?quote:Op woensdag 2 april 2008 02:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Welterusten, ben nog wel effe bezig ......
Ja bedankt, reactie volgt zsm ......quote:Op woensdag 2 april 2008 02:59 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hai DGK_Tegengas, heb je mijn mailtje nog ontvangen?
Top!quote:Op woensdag 2 april 2008 03:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja bedankt, reactie volgt zsm ......
tuurlijk ben ik erquote:Op woensdag 2 april 2008 04:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben je er ook nog ?? Dank je, heb hem wel verdiend
Proost, heb je die discussie nog gezien of gevolgd, hoop echt niet datquote:
Nee, Ricardo kwam met een bepaalde opmerking terug van de FEBO, zie dequote:Op woensdag 2 april 2008 04:22 schreef Lobasca het volgende:
nee, is daar al een filmpje van?
quote:Op woensdag 2 april 2008 08:06 schreef JEEtjuuh het volgende:
tnx dgk tegengas voor de mooie ops
goedemorgen fok
Het is niet te hopen dat natasia er in komt en dan kun je wel zien dat de woorden vand e redactie niks voor stellen want zij had een ban op de villa, maar ja om Huub over de zeik te krijgen doen ze alles voor .
Ik begrijp één ding niet, Brian en z'n fans zijn er van overtuigd dat hij gaat winnen, waarom maakt hij zich dan zo druk over snabbels na de kooi, dat heeft hij dan toch helemaal niet nodig? Dagen heeft hij met een sikkeneurige kop rondgelopen, maar het is net een marionet, iemand trekt aan de touwtjes en zie daar, overdreven vrolijk, bij het belachelijke af.
Poeh, poeh....wat een gedoe om niks.quote:Brian weet het, Jaap gaat met Rachel de relatie van Huub en Claire nadoen, heel groots, het schijnt goed te zijn....dat was dus alles...
Goeiemorgenquote:Op woensdag 2 april 2008 08:06 schreef JEEtjuuh het volgende:
tnx dgk tegengas voor de mooie ops
goedemorgen fok
Het is niet te hopen dat natasia er in komt en dan kun je wel zien dat de woorden vand e redactie niks voor stellen want zij had een ban op de villa, maar ja om Huub over de zeik te krijgen doen ze alles voor .
Ik begrijp één ding niet, Brian en z'n fans zijn er van overtuigd dat hij gaat winnen, waarom maakt hij zich dan zo druk over snabbels na de kooi, dat heeft hij dan toch helemaal niet nodig? Dagen heeft hij met een sikkeneurige kop rondgelopen, maar het is net een marionet, iemand trekt aan de touwtjes en zie daar, overdreven vrolijk, bij het belachelijke af.
quote:Op woensdag 2 april 2008 08:06 schreef JEEtjuuh het volgende:
Als brian zo zeker was van zijn overwinning was hij niet zo nerveus over alles en nog wat.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
Mogguh...![]()
Als je met je bekendheid een extra centjes wil verdienen moet je dat wel gelijk doen. En laten we eerlijk zijn geld maakt wel gelukkig en je kan er niet genoeg van hebben.![]()
En in een geval van een paar ton te winnen prijzengeld zou ik dat ook gewoon lekker doen. Je kan daarmee niet gelijk gaan rentenieren op je 27e. Aan de bak en cashen zolang het kan dus!
Des te langer kan je als je weer uit de spotlight bent in de zon blijven zitten op bonaire.
Misschien theorie examen? Geboorte akte ophalen uit Oldenzaal lees ik net.quote:
Hij gaat in Oldenzaal van alles regelen voor de trouwerij.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:22 schreef petraa het volgende:
Wat gaat Huub doen?
uittreksel bevolkinsregister halen in oldenzaalquote:
Die onzin gaat dus echt door!quote:Op woensdag 2 april 2008 09:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij gaat in Oldenzaal van alles regelen voor de trouwerij.
Huub gaat naar Oldenzaal om een geboorte actel te halen. Hj zegt voor de ondertrouw maar VV zegt iets anders.quote:
quote:Herma is er vroeg bij deze ochtend! Als eerste maakt ze Huub wakker, hij moet namelijk zo direct alweer op pad. Hij moet in Oldenzaal zijn geboorte acte ophalen, niet voor, zoals andere Miljonairs schijnen te denken, de ondertrouw. Wel is er gisteravond nog gesproken over de huwelijksplannen en de datum 20 mei werd geopperd. Maargoed, zoals we allemaal weten is dat twee dagen voor de grote finale, en de vraag is of Claire dan nog wel in De Gouden Kooi zal zitten…
Yep hij was ook veel verliefder dan hij ooit op Lieke was geweestquote:
Heb je nodig voor het CBRquote:Op woensdag 2 april 2008 09:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub gaat naar Oldenzaal om een geboorte actel te halen. Hj zegt voor de ondertrouw maar VV zegt iets anders.
[..]
Volgens mij worden we allemaal in de zeik genomen door Huub en Claire en doen ze het alleen om Brian en Amanda gek te maken.quote:
Ja, ik iig wel, 100 jaar geledenquote:Op woensdag 2 april 2008 09:31 schreef Margo37 het volgende:
"Hij moet in Oldenzaal zijn geboorte acte ophalen, niet voor, zoals andere Miljonairs schijnen te denken, de ondertrouw"
Ben je dat ook nodig voor je theorie examnen?
en ik blijf maar betalen voor die kutstreams. Why God, why????quote:Op woensdag 2 april 2008 09:35 schreef T-lex het volgende:
Wat dingen die op het programma staan vandaag volgens mij:
- Huub naar Oldenzaal, ff op de koffie.
- Zweefteef Nancy komt voor Yoga.
- Amanda heeft vanochtend een telefonisch intervieuw met Royal Rumble.
- Carlos komt, (om 13:00 als ik het goed begreppen heb)
- Rijlessen
- Amanda moet paaldansen
- En we gaan zien of loser Dimitri nog komt...
niks om je voor te schamen, taaltechnisch ben jij beter dan ikquote:
Ik denk wel dat ze er de humor (...) van in kunnen zien, itt Amanda en Brian, die volgens mij direct over de zeik zouden gaan als ze op de hak worden genomen. Gebrek aan relativeringsvermogen, gebrek aan humor, gebrek aan zelfkennis.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:57 schreef 2live het volgende:
Ricardo denkt trouwens als hij en Jaap Huub en Claire na gaan doen dat H+C dit niet leuk zullen vinden. Hij bracht het als positief voor B+A en absoluut niet voor H+C. Nou hoop ik toch zo dat die twee [ h+c] het hardst lachen van allemaal.
Omdat je een goede back-up vergeet te maken?quote:Op woensdag 2 april 2008 09:38 schreef noekje het volgende:
[..]
en ik blijf maar betalen voor die kutstreams. Why God, why????
H&C zullen er zeker om kunnen lachen.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:57 schreef 2live het volgende:
Ricardo denkt trouwens als hij en Jaap Huub en Claire na gaan doen dat H+C dit niet leuk zullen vinden. Hij bracht het als positief voor B+A en absoluut niet voor H+C. Nou hoop ik toch zo dat die twee [ h+c] het hardst lachen van allemaal.
Huub is geboren in Culemborg. Hij heeft 2 uittreksels nodig, 1 van het geboorteregister en 1 van het bevolkingsregister.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:23 schreef Margo37 het volgende:
Nog ff over Huub, zal wel uittreksel bevolkingsregister zijn wat hij moet halen want hij is niet geboren in Oldenzaal toch?
De gegevens mogen niet ouder zijn dan 6 maanden. Ik denk dat Claire deze papieren nodig had om dat hok in te gaan, die liggen dan bij de FEBO. Zoiets zei ze zelf ook.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:58 schreef gan-sim het volgende:
maar hoeft Claire dan geen uittreksel bevolkingsregister te halen? hoe werkt zoiets?
Ik geloof dat Huub een uittreksel moet hebben voor zijn rijbewijs.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:58 schreef gan-sim het volgende:
maar hoeft Claire dan geen uittreksel bevolkingsregister te halen? hoe werkt zoiets?
ze gaan toch in ondertrouw in Tilburg (volgende week) daar is ze ook geboren, dus zal in éne moeite doorgaan (denk ik)quote:Op woensdag 2 april 2008 10:58 schreef gan-sim het volgende:
quote:Op woensdag 2 april 2008 11:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub is geboren in Culemborg. Hij heeft 2 uittreksels nodig, 1 van het geboorteregister en 1 van het bevolkingsregister.
Hij moet dus i.p. ook nog naar Culemborg.
idd.... ff opgezocht (maar hij had het alleen over Oldenzaal)quote:Op woensdag 2 april 2008 11:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub is geboren in Culemborg. Hij heeft 2 uittreksels nodig, 1 van het geboorteregister en 1 van het bevolkingsregister.
Hij moet dus i.p. ook nog naar Culemborg.
Yep, ook gelezen dus is hij naar Oldenzaal voor zijn rijbewijs.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:08 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... ff opgezocht (maar hij had het alleen over Oldenzaal)
Een uittreksel uit het geboorteregister is het schriftelijke bewijs van de geboorte van een persoon. Dit uittreksel is alleen verkrijgbaar in de gemeente waar de persoon in kwestie is geboren. Zo’n uittreksel is onder andere nodig voor het aangaan van een huwelijk of een geregistreerd partnerschap.
Het leidingensysteem in dat hok werkt voor geen meter. De slaapkamer stond niet voor niets constant blank.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:11 schreef mazaru het volgende:
Wat een takkeherrie in de slaapkamer van Jaap.
Je hoort constant de leidingen te keer gaan.
Het is gewoon onzin want je kan het de desbetreffende gemeente gewoon laten opsturen. Mijn vrouw heeft het vorig jaar ook gewoon door de gemeente laten opsturen.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:23 schreef Margo37 het volgende:
Nog ff over Huub, zal wel uittreksel bevolkingsregister zijn wat hij moet halen want hij is niet geboren in Oldenzaal toch?
Mun kampioen!quote:Op woensdag 2 april 2008 11:17 schreef beequeen het volgende:
Amanda in gesprek met een dame van Royal Rumble, ze is supertrots op Brian.
CL air E mag zelf niets doen, die is jaren geleden al onder curatele gesteld.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:58 schreef gan-sim het volgende:
Vertel!quote:Op woensdag 2 april 2008 11:22 schreef pullup het volgende:
Dit gaat een topartikel worden in de ' royal rumble'
Het ging werkelijk nergens overquote:
Die leaderquote:Op woensdag 2 april 2008 11:28 schreef beequeen het volgende:
Nancy is ook ooit gevraagd als Ronde Miis maar heeft bedankt voor de eer. Ze wilde niet in bikini met een bordje in haar hand door de ring paraderen.
Amamda vindt dat geen probleem, ze komt iedere dag in bikini op tv, in de leader.
OT: Ik herinner me de wedsrtijd Ali - Frazier nog heel goed. I'm gonna kill the gorilla in Manilla.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:29 schreef pullup het volgende:
Mooi verhaal van Nancy over de Ali - Foreman match. Een van de beste gevechten ooit
Klopt dat zei ze net ookquote:Op woensdag 2 april 2008 11:42 schreef T-lex het volgende:
Amanda heeft vandaag ook nog logopedie (zal wel offstream zijn)...en als ik me niet vergis "moet" Brian daarbij aanwezig zijn. Zo stond het zelfs op het rooster hoorde ik Amanda vorige week zeggen.
Strapless, zonder straps/bandjes.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:35 schreef beequeen het volgende:
On Topic: Amanda draagt weer zo'n strepless jurkje waar ze constant aan loopt te sjorren.
Of is het strapless?
Dinos had gevraagd of ze wel van Brian mocht drinken toen ze hem om een Martini vroegquote:Op woensdag 2 april 2008 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Strapless, zonder straps/bandjes.
Had Dinos rotopmerkingen gemaakt naar Amanda? Ik dacht dat dat Dimitri was.
Oei, wat een kutopmerkingen!quote:Op woensdag 2 april 2008 11:46 schreef pullup het volgende:
Dinos had gevraagd of ze wel van Brian mocht drinken toen ze hem om een Martini vroeg
zo heftig!quote:Op woensdag 2 april 2008 11:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Dinos had gevraagd of ze wel van Brian mocht drinken toen ze hem om een Martini vroeg
quote:Op woensdag 2 april 2008 11:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Wow dan kunnen ze in principe 2 dagen voor de ontslagronde trouwen. Maar er is uitgesproken dat het in mei zal zijn.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:55 schreef petraa het volgende:
Dinsdag gaan huub en claire in ondertrouw
Kan sneller hoor. Als ze in Tilburg in ondertrouw gaan kunnen ze na 2 weken trouwen.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:59 schreef akveor het volgende:
Wow dan kunnen ze in principe 2 dagen voor de ontslagronde trouwen. Maar er is uitgesproken dat het in mei zal zijn.
is dat zo??? moet er niet iets gepubliceerd worden in de staatscourant bij het trouwen op huwelijkse voorwaarden (idonnta know, maar dat meen ik gelezen te hebben)quote:Op woensdag 2 april 2008 12:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan sneller hoor. Als ze in Tilburg in ondertrouw gaan kunnen ze na 2 weken trouwen.
Ik krijg steeds meer het idee dat Claire helemaal niet dom is maar dit speelt. Als het niet zo is , is ze nog dommer dan ik dacht.
quote:Op woensdag 2 april 2008 12:07 schreef Desii het volgende:
is dat zo??? moet er niet iets gepubliceerd worden in de staatscourant bij het trouwen op huwelijkse voorwaarden (idonnta know, maar dat meen ik gelezen te hebben)
Bron: Trouwen in Tilburg.quote:Wanneer jullie gaan trouwen, moeten jullie daarvan eerst aangifte doen bij de ambtenaar van de burgerlijke stand. Dit heet een huwelijksaangifte ofwel ondertrouw. De akte die hiervan wordt opgemaakt is één jaar geldig. Binnen dat jaar moeten jullie trouwen. Na ondertrouw geldt een wettelijke wachttijd van twee weken voordat jullie kunnen trouwen.
Dinsdag is het 8 april.... plus 14 dagen is 22 april... de ontslagronde is de 24ste (de laatste donderdag in april).quote:Op woensdag 2 april 2008 12:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan sneller hoor. Als ze in Tilburg in ondertrouw gaan kunnen ze na 2 weken trouwen.
Ik krijg steeds meer het idee dat Claire helemaal niet dom is maar dit speelt. Als het niet zo is , is ze nog dommer dan ik dacht.
Volgens mij willen ze iedereen interviewen. A mocht gewoon als eerste.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:11 schreef Copycat het volgende:
Televizier? Da's toch van de AVRO? Vind ik niet echt DGK-publiek en al helemaal geen Amanda-publiek.
Oh ja natuurlijk. Die beleggingscursus heeft ze ook met goed gevolg afgesloten. Of bedoelt ze dat ze het geld deels gaat gebruiken om haar boterhammetjes mee te beleggen?quote:Op woensdag 2 april 2008 12:23 schreef Smash-it het volgende:
Wat zou je doen met het miljoen?
A: Voor mijn familie en gezin gebruiken. En ik wil er mee gaan beleggen (??). En ik wil een eigen schoonheidssalon. En iets voor goede doelen (vrouwen en loverboys). Ik wil iets betekenen. En ik wil een huis kopen. En een auto.
Nee daar heeft ze Brian toch voor om dat te beleggen echt zo'n werkje voor die sneak!!!!!!quote:Op woensdag 2 april 2008 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk. Die beleggingscursus heeft ze ook met goed gevolg afgesloten. Of bedoelt ze dat ze het geld deels gaat gebruiken om haar boterhammetjes mee te beleggen?
Het laatste.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:32 schreef Copycat het volgende:
Wordt er een beetje doorgevraagd door de interviewers? Of nemen ze genoegen met elk antwoord?
Nee, het is echt saai. Stomme vragen, A geeft antwoord en het is even stil. Dan volgt er weer een nieuwe, saaie vraag.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:32 schreef Copycat het volgende:
Wordt er een beetje doorgevraagd door de interviewers? Of nemen ze genoegen met elk antwoord?
Schoolkrant-niveau, ja. Mooiste moment, slechtste moment...quote:Op woensdag 2 april 2008 12:35 schreef Copycat het volgende:
Wat is je favoriete kleur?
Wat is je sterrenbeeld?
Waar ga je het liefste uit?
Wat mis je het meest van tuis?
Dat soort non-vragen dus?
Haha. Ja! Exact.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:35 schreef Copycat het volgende:
Dat soort non-vragen dus?
Z'n siliconenbips lekt!quote:Op woensdag 2 april 2008 12:47 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Ricardo heeft een natte bips!
Punani-druppelsquote:Op woensdag 2 april 2008 12:47 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Ricardo heeft een natte bips!
Viespeuken zijn jij en Johnnyquote:Op woensdag 2 april 2008 13:01 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Kan ook een defecte sluitspier zijn..Goeiemiddag btw..
quote:
vind ik ook niet meer dan terecht trouwens..... zeker omdat het iedereen verteld is voordat het programma begon te lopen en ook tegen degene die later ingestapt zijnquote:Op woensdag 2 april 2008 13:12 schreef Disana het volgende:
Amanda 'weet' dat er geen sms poll komt voor de finale.
Ach, Amanda 'weet' ook dat zij en Brian een goede relaasie hebben, denk ik dan maar.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:12 schreef Disana het volgende:
Amanda 'weet' dat er geen sms poll komt voor de finale.
Ja ja, een liefdesduet. Vorige week belden ze al een producer dat hij snel moest zijn.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:13 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
(zou een tampon helpen?)
Amanda is echt serieus over die single die ze gaat uitbrengen.
ze is ook serieus over der relaasiequote:Op woensdag 2 april 2008 13:13 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
(zou een tampon helpen?)
Amanda is echt serieus over die single die ze gaat uitbrengen.
Je zou er uit principe niet aan mee kunnen doen; de 'relatie' is een lachertje en het is niet voor niets dat niemand er ooit romantische caps van heeft geplaatst. En als je het wel doet, kun je er een kinderplaatje van maken met poesjes en beertjes enzo eromheen in basiskleurenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:15 schreef Desii het volgende:
[..]
ze is ook serieus over der relaasie![]()
waar ik tot mijn afschuw ook nog een romantisch iets moet maken op een ander topic ... what to do, what to do![]()
Een liefdesduet met Brai-ai-ai-enquote:Op woensdag 2 april 2008 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja, een liefdesduet. Vorige week belden ze al een producer dat hij snel moest zijn.
Probeer het eens
Dan was Claire gisteren dus toch niet zo clueless toen ze dacht dat het voor zijn motorrijbewijs was....quote:Op woensdag 2 april 2008 09:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub gaat naar Oldenzaal om een geboorte actel te halen. Hj zegt voor de ondertrouw maar VV zegt iets anders.
[..]
zal mama netty blij mee zijnquote:Op woensdag 2 april 2008 12:28 schreef Disana het volgende:
Amanda gaat bij Brian wonen.
Ze weet het wel heel zeker... ik heb mijn twijfels.
Niemand wil Brian meer zien na de kooi en wat is hij weer onsportief zeg in dat gesprek.Wanneer gaan de ogen eens open van Huub.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:31 schreef petraa het volgende:
I: Wat ga je doen met het geld als je wint?
B: Een deel beleggen, een wereldreis, met mijn moeder op een cruise. En investeren in vastgoed en ik wil investeren in een project voor arme kinderen. Ik koop zelf met het geld dat ik win tickets mannie en ik en ik ga daar werk verrichten.
I: Wie wil je na de kooi niet meer zien?
B: Ik heb niet echt problemen met ze maar Eric hoef ik niet meer te zien en Huub ook niet zo. Maar ik heb wel dat ik met Huub een keer een biertje ga drinken.
Ah... weer een kans die je niet kon laten liggen... over kleutergedrag gesprokenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zou er uit principe niet aan mee kunnen doen; de 'relatie' is een lachertje en het is niet voor niets dat niemand er ooit romantische caps van heeft geplaatst. En als je het wel doet, kun je er een kinderplaatje van maken met poesjes en beertjes enzo eromheen in basiskleuren
Ik hoop dat ze hem hard belazeren.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:30 schreef Smash-it het volgende:
Brian gaat beleggen met het miljoen. Investeren in project voor arme kinderen. En met zijn moeder op een cruise.
Haha, hij zei 'met Mannie samen' en het eerste wat ik dacht was yeah right. In een strapless jurkje met d'r pruik op arme aids-weesjes helpen zeker?quote:Op woensdag 2 april 2008 13:36 schreef Copycat het volgende:
LOL. Is er iemand hier die gelooft dat Amanda in Afrika haar handen uit haar mouwen haalt om arme kindertjes van schoon drinkwater oid te voorzien?
Amanda vraagt eerder a la Marie Antoinette zich af waarom die kindertjes dan niet gewoon cola drinkenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:36 schreef Copycat het volgende:
LOL. Is er iemand hier die gelooft dat Amanda in Afrika haar handen uit haar mouwen haalt om arme kindertjes van schoon drinkwater oid te voorzien?
Hij zei het en ik dacht "no way dat Amanda dat gaat doen"quote:Op woensdag 2 april 2008 13:36 schreef Copycat het volgende:
Let them drink Coke!quote:Op woensdag 2 april 2008 13:39 schreef pullup het volgende:
Amanda vraagt eerder a la Marie Antoinette zich af waarom die kindertjes dan niet gewoon cola drinken
ik denk eerder dat iedereen brian niet meer wilt zien en dat hij dit al uit voorzorg zegt wel slim van hem dit keer.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Niemand wil Brian meer zien na de kooi en wat is hij weer onsportief zeg in dat gesprek.Wanneer gaan de ogen eens open van Huub.
Ik slijp alvast de boel, leuk voor tijdens de bruiloft.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Let them drink Coke!
We weten allemaal wat er met Marie Antoinette gebeurde.
ho, ho Leandra...... ik begon er zelf over (en zit ook echt te dubben, hoe ik een draai aan het opdracht kan geven... heb iets in gedachten met een gif ... maar daar heb ik nog geen feedback over gekregen)quote:Op woensdag 2 april 2008 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... weer een kans die je niet kon laten liggen... over kleutergedrag gesproken
hij is in het ziekenhuis te Tiel geboren (heeft tie van de week verteld)quote:Op woensdag 2 april 2008 13:43 schreef PearlySpencer het volgende:
Huub zegt dat hij in Tiel en in Oldenzaal is geweest..... 4 uur in de auto
wat moest hij dan bin Tiel doen ??
Heb beloofd hier wat vaker te reagerenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:43 schreef PearlySpencer het volgende:
Huub zegt dat hij in Tiel en in Oldenzaal is geweest..... 4 uur in de auto
wat moest hij dan bin Tiel doen ??
Geboorteplaats en woonplaats dus, kan voor rijbewijs en voor ondertrouw gelden dus, misschien heeft hij er van elk wel 2 opgevraagd.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:50 schreef Desii het volgende:
[..]
hij is in het ziekenhuis te Tiel geboren (heeft tie van de week verteld)
owjeeeeee Nadia trekjesquote:Op woensdag 2 april 2008 13:53 schreef petraa het volgende:
Visagiste tegen Amanda: Je haar wat gaan we daar mee doen, even de stijltang erdoorheen
Amanda: Als je het niet erg vindt doe ik het liever zelf!
Zit prachtig je haar Amanda, zou er niets meer aan doenquote:
Alle interviews gaan tot dus ver off stream, uiteraard omdat er dingen ter sprake komen die niet voor ons bestemd zijn.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:49 schreef kahaarin het volgende:
Goedemiddag allen!![]()
Is Huub nu aan de beurt om een interview te geven? Hij zet de dames op hun plek?![]()
Tell me more, tell me more!
het zou wel van lef getuigen als die visagiste nu zou zeggen: dat resultaat ken ik, vandaar dat ik het aanbied om te doenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:53 schreef petraa het volgende:
Visagiste tegen Amanda: Je haar wat gaan we daar mee doen, even de stijltang erdoorheen
Amanda: Als je het niet erg vindt doe ik het liever zelf!
Volgens mij is ze eerder als de dood dat die visagiste haar pruik eraf trekt of over haar hoofd kotst door de rotte meur die daar wel vanaf móet komen.quote:
verschikkelijk toch....de gedachte alleen al eraan ruik ik het, denk ik bewegende plaatjes en geurenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is ze eerder als de dood dat die visagiste haar pruik eraf trekt of over haar hoofd kotst door de rotte meur die daar wel vanaf móet komen.
Jammer dat ze die weken ook niet ten sprake brengt.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:01 schreef akveor het volgende:
De interviewster heeft het over Gaby... iets waar Brian het net over had... Huub vraagt zich niet af hoe de interviewster dit weet.
Vergeet ze de achterburen dit keer niet? Of is haar kapsel aan de achterkant nog steeds een slagveld?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:00 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een litertje haarlak erbij...
Zou dit dan een interview zijn dat wordt geplaatst bij de aankondiging van de finale?quote:Op woensdag 2 april 2008 13:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alle interviews gaan tot dus ver off stream, uiteraard omdat er dingen ter sprake komen die niet voor ons bestemd zijn.
Er zit namelijk ook iemand van achter in het kantoor die wij niet mogen zien.
Ik hoorde de stem van een vrouw die zei hoi welkom etc. de kans is groot dat het Flens zelf was aangezien de televizier best een big thing is.
Wij ontwetenden!
Interviewster heeft toch ook tv gekeken? Komt denk ik niet door B.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:01 schreef akveor het volgende:
De interviewster heeft het over Gaby... iets waar Brian het net over had... Huub vraagt zich niet af hoe de interviewster dit weet.
Ze heeft tegenwoordig haar klit op de achterkant van het hoofd zitten.....misschien in de hoop dat Brian er vaker overheen strijkt en ze eindelijk wel een keertje klaar komtquote:Op woensdag 2 april 2008 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vergeet ze de achterburen dit keer niet? Of is haar kapsel aan de achterkant nog steeds een slagveld?
Dat ze van achteren niet ingrijpen begrijp ik niet..Dit is echt zielig aan het worden..quote:Op woensdag 2 april 2008 14:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
verschikkelijk toch....de gedachte alleen al eraan ruik ik het, denk ik bewegende plaatjes en geuren![]()
Kan toch niet goed zijn voor de haren
Best wel typisch eigenlijk, met het laatste kwetst hij meer mensen dan wanneer hij sex zou hebben on cam met zijn vriendin.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:03 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Interviewster heeft toch ook tv gekeken? Komt denk ik niet door B.
Huub heeft moeite met seks voor de camera. Vooral met een vriendin. Dronken een hoer doen is anders.
Zullen wel denken...zolang het onze haren niet zijn en Amanda rustig houden vinden we het wel bestquote:Op woensdag 2 april 2008 14:04 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dat ze van achteren niet ingrijpen begrijp ik niet..Dit is echt zielig aan het worden..
Brian is er anders heilig van overtuigd dat Huub prijsafspraken heeft gemaakt, zou dit projectie zijn?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:05 schreef Smash-it het volgende:
H: ik deel mijn geld met niemand. Ga er zelf maar voor werken.
Vandaar dan ook tiel en oldenzaal...in het ene geboorte en in het andere persoons uittreksel halen?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:04 schreef avonne het volgende:
Ik heb net bij het CBR gekeken, maar er staat nergens dat je een uittreksel geboorteregister moet laten zien. Wel een identiteitsbewijs en nog wat dingetjes.
Voor trouwen moet je inderdaad geboorteplaats en woonplaats uittreksels halen.
Geen idee......wat iemand hier net al zei Flens misschien?quote:
Dat hoeft niet je kan het ook toegestuurd krijgen.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:04 schreef avonne het volgende:
Voor trouwen moet je inderdaad geboorteplaats en woonplaats uittreksels halen.
Ik gok dat het Flens is, Huub besprak met haar dingen over het spel etc. en benaderde haar met behoorlijk veel respect..quote:Op woensdag 2 april 2008 14:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Geen idee......wat iemand hier net al zei Flens misschien?
je ziet haar ook niet in beeld, hoor je haar alleen maar?
In de loop der tijd ben ik er wel achter dat bij Brian geld.....zoals de waard is vertrouwd hij de gasten.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Brian is er anders heilig van overtuigd dat Huub prijsafspraken heeft gemaakt, zou dit projectie zijn?
Wonderbaarlijk voor iemand die vorig jaar PvdA heeft gestemd.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:05 schreef Smash-it het volgende:
H: ik deel mijn geld met niemand. Ga er zelf maar voor werken.
You know links lullen rechts vullen.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:09 schreef marky het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk voor iemand die vorig jaar PvdA heeft gestemd.
Dat verwacht ik dan ook wel jaquote:Op woensdag 2 april 2008 14:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik gok dat het Flens is, Huub besprak met haar dingen over het spel etc. en benaderde haar met behoorlijk veel respect..
Te veel respect waarschijnlijk, Flensquote:Op woensdag 2 april 2008 14:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik gok dat het Flens is, Huub besprak met haar dingen over het spel etc. en benaderde haar met behoorlijk veel respect..
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:08 schreef petraa het volgende:
CC De achterkant van haar haar is gewoon nog oorlog
Tja het was geen normale uiting van respect you know zoals je naar alle vrouwen dient te hebben (indien ze het verdienen) het was meer een soort van ontzag en terughoudendheid.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Te veel respect waarschijnlijk, Flens![]()
![]()
Eerder andersom of eigenlijk geen van beide gewoon binnenhalen. Wel gezonde houding hoor daar niet van. Dat van Brian is ook alleen maar voor de bhune.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
You know links lullen rechts vullen.
Ja flensje staat bekend om haar ijzeren flensje houdingquote:Op woensdag 2 april 2008 14:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tja het was geen normale uiting van respect you know zoals je naar alle vrouwen dient te hebben (indien ze het verdienen) het was meer een soort van ontzag en terughoudendheid.
Ik heb geen idee ik ken haar verder niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:12 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja flensje staat bekend om haar ijzeren flensje houding
Flens heeft wel blond haar....heb bij de buurtjes wel eens een foto gezien die rond gingquote:
Dan kunnen we er wel vanuit gaan dat het Flens is.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Flens heeft wel blond haar....heb bij de buurtjes wel eens een foto gezien die rond ging
Ik dus ook niet hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 14:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ik ken haar verder niet.
neee niet die buurtjes....das de feboquote:Op woensdag 2 april 2008 14:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan kunnen we er wel vanuit gaan dat het Flens is.
Wat deed jij bij de febo dan, stuur me anders een PM
Ze moeten wel als Flens je niet mag ben je de sjaak!quote:Op woensdag 2 april 2008 14:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik dus ook niet hoormaar de uitspraken van de bewoners die soms wel eens vielen kwam naar boven dat het geen makkelijke tante was, ze op de een of andere manier ook ontzag voor haar hebben
20 jaar en al zoveel nep aan haar lichaam zittenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:17 schreef cobain94 het volgende:
DGK [ COS #2872] The hairblues van Amanda..... En nog steedsthe hairblues
[ afbeelding ]
LOL. Da's een oud topic, Cc!quote:Op woensdag 2 april 2008 14:17 schreef Copycat het volgende:
Wat denk jij? Beter te vroeg dan te laat?
Zou best wel eens kunnenquote:
klopt!quote:Op woensdag 2 april 2008 14:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze moeten wel als Flens je niet mag ben je de sjaak!
Deze jonge blondine zat er de hele tijd bij en heeft ook gewoon een tijdje bij het aanrecht gestaan. Da's dus echt Flens nietquote:
Precies, dat dacht ik al wel, hij gaat ook immer en altijd bij zichzelf af, dat een ander verschillend kan zijn van mening of in zijn/haar doen en laten dat gaat er maar moeilijk in geloof ik.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
In de loop der tijd ben ik er wel achter dat bij Brian geld.....zoals de waard is vertrouwd hij de gasten.
met andere woorden, wat hij zou doen daar verdenkt hij automatisch zijn medespelers van.
Amanda heeft ook wel eens uit haarmond laten glippen dat ze de te winnen prijs delen.
Dat is niet de jonge blondine, dit is een oudere vrouw.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze jonge blondine zat er de hele tijd bij en heeft ook gewoon een tijdje bij het aanrecht gestaan. Da's dus echt Flens niet
Probeer die te vinden svpquote:Op woensdag 2 april 2008 14:21 schreef DaniqueV het volgende:
Zat even snel te kijken of ik ergens die foto van Flens terug kan vinden maar lukt niet zo snel.
Was een foto van haar voor het hek van de kooi
De jonge vrouw met het korte blonde haar die steeds rechts van de geinterviewde zat, stond ook even aan het aanrecht. Maar goed, jij je moment of gloryquote:Op woensdag 2 april 2008 14:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is niet de jonge blondine, dit is een oudere vrouw.
De jonge blondine zat rechts van haar.
Ik heb Flens te pakken!
Die bedoel ik dus niet als je mijn cap ziet dan zie je een oudere vrouw en dus niet die in het wit.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
De jonge vrouw die steeds rechts van de geinterviewde zat, stond ook even aan het aanrecht. Maar goed, jij je moment of glory
Het is maar wat je 'oud' noemt. Deze vrouw zat de hele tijd naast de geinterviewde.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die bedoel ik dus niet als je mijn cap ziet dan zie je een oudere vrouw en dus niet die in het wit.
Jij niet snap.
ga mijn best doenquote:
Nee het was een ander maar goed.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is maar wat je 'oud' noemt. Deze vrouw zat de hele tijd naast de geinterviewde.
daar verwonder ik me ook regelmatig over....... en daar nog trots op zijn ookquote:Op woensdag 2 april 2008 14:18 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
20 jaar en al zoveel nep aan haar lichaam zitten
Heeee ning!!quote:
ja ongelofelijk hoe dat kind in elkaar zit, moest van de week ook zo lachen toen ze zei mijn haren...ja oke ze zijn betaald maar bij mijn haren heb ik toch heel iets anders voor ogenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:34 schreef Desii het volgende:
[..]
daar verwonder ik me ook regelmatig over....... en daar nog trots op zijn ook
Zoals ik al zei, rechts van de geinterviewde. Donker jasje. Die heb jij gecapt.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee het was een ander maar goed.
DaniqueV heeft het wel gezien gelukkig.
Dat is geen jonge vrouw.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, rechts van de geinterviewde. Donker jasje. Die heb jij gecapt.
cap van beequeen
[ afbeelding ]
Jaaaa die bedoelde ik dus ook, goed van je!!quote:
Je zoekt deze:quote:Op woensdag 2 april 2008 14:21 schreef DaniqueV het volgende:
Zat even snel te kijken of ik ergens die foto van Flens terug kan vinden maar lukt niet zo snel.
Was een foto van haar voor het hek van de kooi
Ik doelde dus niet op de vrouw in het wit, zoals jij bleef denken. Jij hebt deze vrouw gecapt, eentje van Televizier die ook bij het aanrecht in vol zicht heeft gestaan. Dat kan dus echt Flens niet zijn.quote:
Yep, en heb hem zelf nu maar voor de zekerheid opgeslagenquote:
Beter van wel ja.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doelde dus niet op de vrouw in het wit, zoals jij bleef denken. Jij hebt deze vrouw gecapt, eentje van Televizier die ook bij het aanrecht in vol zicht heeft gestaan. Dat kan dus echt Flens niet zijn.
En nu hou ik erover op.
het ging mij even om de bitchy reacties die ik kreeg.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:44 schreef Mokum020 het volgende:
Is dat gezeik over wie Flens is nou nog niet over?![]()
Ze is altijd buiten beeld sinds het programma loopt en is nog nooit in beeld geweest, dus nu ook niet...
de foto van Desii is Flens wel...genomen ver voordat het programma begon.
Ze werkt achter de schermen en voornamelijk op het hoofdkantoor van Talpa in Laren.
Duidelijk?
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:44 schreef Mokum020 het volgende:
Is dat gezeik over wie Flens is nou nog niet over?
Ze is altijd buiten beeld sinds het programma loopt en is nog nooit in beeld geweest, dus nu ook niet...
de foto van Desii is Flens wel...genomen ver voordat het programma loopt.
Ze werkt achter de schermen en voornamelijk op het hoofdkantoor van Talpa in Laren.
Niks van aantrekken..als jij vind dat dat Flens is dan mag dat toch?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
het ging mij even om de bitchy reacties die ik kreeg.
Nou moet je ophouden hoor... ik heb gewoon alleen maar feitelijk gereageerd. Jij was juist degene die riep dat ik iets niet snapte.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
het ging mij even om de bitchy reacties die ik kreeg.
tuurlijk .... boeije of het waar is of niet..... als je dat vind, dat vind je datquote:Op woensdag 2 april 2008 14:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Niks van aantrekken..als jij vind dat dat Flens is dan mag dat toch?
Is dit dezelfde persoon als die jij net deed plaatsen?quote:
Nee.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Is dit dezelfde persoon als die jij net deed plaatsen?
[ afbeelding ]
heeee daar zie ik der nog een keerquote:
Ik laat me hier toch niet wegjagen, daar post ik al veels te lang voor in deze COS.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:52 schreef Desii het volgende:
[..]
tuurlijk .... boeije of het waar is of niet..... als je dat vind, dat vind je dat
heb er vannacht ook echt moeite voor moeten doen om hem romantisch te makenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:53 schreef Desii het volgende:
[..]
k.u.t een romantische cap van B&A
en ze waren zo zeldzaam
Och ik capte die even omdat Amanda weer zo sletterig moest gaan staan.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:53 schreef Desii het volgende:
[..]
k.u.t een romantische cap van B&A
en ze waren zo zeldzaam
die van jouw zie ik bij het andere forum ook niet terug..zag alleen die ik net plaatste....daarom vroeg ik het even...volgens mij die van jou heeft ook een ponyquote:
Ze stond niet stil dus ik kreeg hem niet scherp die capquote:Op woensdag 2 april 2008 14:55 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
die van jouw zie ik bij het andere forum ook niet terug..zag alleen die ik net plaatste....daarom vroeg ik het even...volgens mij die van jou heeft ook een pony
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze stond niet stil dus ik kreeg hem niet scherp die cap
Leg mij dan eens uit waar ik iets verkeerds heb geschreven. Serieus, want ik vind deze stemmingmakerij van Dementor niet leuk.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:57 schreef noekje het volgende:
[..]
* noekje drukt Dementor aan haar boezem.
Carry on!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |