20 jaar en al zoveel nep aan haar lichaam zittenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:17 schreef cobain94 het volgende:
DGK [ COS #2872] The hairblues van Amanda..... En nog steedsthe hairblues
[ afbeelding ]
LOL. Da's een oud topic, Cc!quote:Op woensdag 2 april 2008 14:17 schreef Copycat het volgende:
Wat denk jij? Beter te vroeg dan te laat?
Zou best wel eens kunnenquote:
klopt!quote:Op woensdag 2 april 2008 14:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze moeten wel als Flens je niet mag ben je de sjaak!
Deze jonge blondine zat er de hele tijd bij en heeft ook gewoon een tijdje bij het aanrecht gestaan. Da's dus echt Flens nietquote:
Precies, dat dacht ik al wel, hij gaat ook immer en altijd bij zichzelf af, dat een ander verschillend kan zijn van mening of in zijn/haar doen en laten dat gaat er maar moeilijk in geloof ik.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
In de loop der tijd ben ik er wel achter dat bij Brian geld.....zoals de waard is vertrouwd hij de gasten.
met andere woorden, wat hij zou doen daar verdenkt hij automatisch zijn medespelers van.
Amanda heeft ook wel eens uit haarmond laten glippen dat ze de te winnen prijs delen.
Dat is niet de jonge blondine, dit is een oudere vrouw.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze jonge blondine zat er de hele tijd bij en heeft ook gewoon een tijdje bij het aanrecht gestaan. Da's dus echt Flens niet
Probeer die te vinden svpquote:Op woensdag 2 april 2008 14:21 schreef DaniqueV het volgende:
Zat even snel te kijken of ik ergens die foto van Flens terug kan vinden maar lukt niet zo snel.
Was een foto van haar voor het hek van de kooi
De jonge vrouw met het korte blonde haar die steeds rechts van de geinterviewde zat, stond ook even aan het aanrecht. Maar goed, jij je moment of gloryquote:Op woensdag 2 april 2008 14:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is niet de jonge blondine, dit is een oudere vrouw.
De jonge blondine zat rechts van haar.
Ik heb Flens te pakken!
Die bedoel ik dus niet als je mijn cap ziet dan zie je een oudere vrouw en dus niet die in het wit.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
De jonge vrouw die steeds rechts van de geinterviewde zat, stond ook even aan het aanrecht. Maar goed, jij je moment of glory
Het is maar wat je 'oud' noemt. Deze vrouw zat de hele tijd naast de geinterviewde.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die bedoel ik dus niet als je mijn cap ziet dan zie je een oudere vrouw en dus niet die in het wit.
Jij niet snap.
ga mijn best doenquote:
Nee het was een ander maar goed.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is maar wat je 'oud' noemt. Deze vrouw zat de hele tijd naast de geinterviewde.
daar verwonder ik me ook regelmatig over....... en daar nog trots op zijn ookquote:Op woensdag 2 april 2008 14:18 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
20 jaar en al zoveel nep aan haar lichaam zitten
Heeee ning!!quote:
ja ongelofelijk hoe dat kind in elkaar zit, moest van de week ook zo lachen toen ze zei mijn haren...ja oke ze zijn betaald maar bij mijn haren heb ik toch heel iets anders voor ogenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:34 schreef Desii het volgende:
[..]
daar verwonder ik me ook regelmatig over....... en daar nog trots op zijn ook
Zoals ik al zei, rechts van de geinterviewde. Donker jasje. Die heb jij gecapt.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee het was een ander maar goed.
DaniqueV heeft het wel gezien gelukkig.
Dat is geen jonge vrouw.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, rechts van de geinterviewde. Donker jasje. Die heb jij gecapt.
cap van beequeen
[ afbeelding ]
Jaaaa die bedoelde ik dus ook, goed van je!!quote:
Je zoekt deze:quote:Op woensdag 2 april 2008 14:21 schreef DaniqueV het volgende:
Zat even snel te kijken of ik ergens die foto van Flens terug kan vinden maar lukt niet zo snel.
Was een foto van haar voor het hek van de kooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |