het zou wel van lef getuigen als die visagiste nu zou zeggen: dat resultaat ken ik, vandaar dat ik het aanbied om te doenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:53 schreef petraa het volgende:
Visagiste tegen Amanda: Je haar wat gaan we daar mee doen, even de stijltang erdoorheen
Amanda: Als je het niet erg vindt doe ik het liever zelf!
Volgens mij is ze eerder als de dood dat die visagiste haar pruik eraf trekt of over haar hoofd kotst door de rotte meur die daar wel vanaf móet komen.quote:
verschikkelijk toch....de gedachte alleen al eraan ruik ik het, denk ik bewegende plaatjes en geurenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is ze eerder als de dood dat die visagiste haar pruik eraf trekt of over haar hoofd kotst door de rotte meur die daar wel vanaf móet komen.
Jammer dat ze die weken ook niet ten sprake brengt.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:01 schreef akveor het volgende:
De interviewster heeft het over Gaby... iets waar Brian het net over had... Huub vraagt zich niet af hoe de interviewster dit weet.
Vergeet ze de achterburen dit keer niet? Of is haar kapsel aan de achterkant nog steeds een slagveld?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:00 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een litertje haarlak erbij...
Zou dit dan een interview zijn dat wordt geplaatst bij de aankondiging van de finale?quote:Op woensdag 2 april 2008 13:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alle interviews gaan tot dus ver off stream, uiteraard omdat er dingen ter sprake komen die niet voor ons bestemd zijn.
Er zit namelijk ook iemand van achter in het kantoor die wij niet mogen zien.
Ik hoorde de stem van een vrouw die zei hoi welkom etc. de kans is groot dat het Flens zelf was aangezien de televizier best een big thing is.
Wij ontwetenden!
Interviewster heeft toch ook tv gekeken? Komt denk ik niet door B.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:01 schreef akveor het volgende:
De interviewster heeft het over Gaby... iets waar Brian het net over had... Huub vraagt zich niet af hoe de interviewster dit weet.
Ze heeft tegenwoordig haar klit op de achterkant van het hoofd zitten.....misschien in de hoop dat Brian er vaker overheen strijkt en ze eindelijk wel een keertje klaar komtquote:Op woensdag 2 april 2008 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vergeet ze de achterburen dit keer niet? Of is haar kapsel aan de achterkant nog steeds een slagveld?
Dat ze van achteren niet ingrijpen begrijp ik niet..Dit is echt zielig aan het worden..quote:Op woensdag 2 april 2008 14:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
verschikkelijk toch....de gedachte alleen al eraan ruik ik het, denk ik bewegende plaatjes en geuren![]()
Kan toch niet goed zijn voor de haren
Best wel typisch eigenlijk, met het laatste kwetst hij meer mensen dan wanneer hij sex zou hebben on cam met zijn vriendin.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:03 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Interviewster heeft toch ook tv gekeken? Komt denk ik niet door B.
Huub heeft moeite met seks voor de camera. Vooral met een vriendin. Dronken een hoer doen is anders.
Zullen wel denken...zolang het onze haren niet zijn en Amanda rustig houden vinden we het wel bestquote:Op woensdag 2 april 2008 14:04 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dat ze van achteren niet ingrijpen begrijp ik niet..Dit is echt zielig aan het worden..
Brian is er anders heilig van overtuigd dat Huub prijsafspraken heeft gemaakt, zou dit projectie zijn?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:05 schreef Smash-it het volgende:
H: ik deel mijn geld met niemand. Ga er zelf maar voor werken.
Vandaar dan ook tiel en oldenzaal...in het ene geboorte en in het andere persoons uittreksel halen?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:04 schreef avonne het volgende:
Ik heb net bij het CBR gekeken, maar er staat nergens dat je een uittreksel geboorteregister moet laten zien. Wel een identiteitsbewijs en nog wat dingetjes.
Voor trouwen moet je inderdaad geboorteplaats en woonplaats uittreksels halen.
Geen idee......wat iemand hier net al zei Flens misschien?quote:
Dat hoeft niet je kan het ook toegestuurd krijgen.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:04 schreef avonne het volgende:
Voor trouwen moet je inderdaad geboorteplaats en woonplaats uittreksels halen.
Ik gok dat het Flens is, Huub besprak met haar dingen over het spel etc. en benaderde haar met behoorlijk veel respect..quote:Op woensdag 2 april 2008 14:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Geen idee......wat iemand hier net al zei Flens misschien?
je ziet haar ook niet in beeld, hoor je haar alleen maar?
In de loop der tijd ben ik er wel achter dat bij Brian geld.....zoals de waard is vertrouwd hij de gasten.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Brian is er anders heilig van overtuigd dat Huub prijsafspraken heeft gemaakt, zou dit projectie zijn?
Wonderbaarlijk voor iemand die vorig jaar PvdA heeft gestemd.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:05 schreef Smash-it het volgende:
H: ik deel mijn geld met niemand. Ga er zelf maar voor werken.
You know links lullen rechts vullen.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:09 schreef marky het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk voor iemand die vorig jaar PvdA heeft gestemd.
Dat verwacht ik dan ook wel jaquote:Op woensdag 2 april 2008 14:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik gok dat het Flens is, Huub besprak met haar dingen over het spel etc. en benaderde haar met behoorlijk veel respect..
Te veel respect waarschijnlijk, Flensquote:Op woensdag 2 april 2008 14:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik gok dat het Flens is, Huub besprak met haar dingen over het spel etc. en benaderde haar met behoorlijk veel respect..
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:08 schreef petraa het volgende:
CC De achterkant van haar haar is gewoon nog oorlog
Tja het was geen normale uiting van respect you know zoals je naar alle vrouwen dient te hebben (indien ze het verdienen) het was meer een soort van ontzag en terughoudendheid.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Te veel respect waarschijnlijk, Flens![]()
![]()
Eerder andersom of eigenlijk geen van beide gewoon binnenhalen. Wel gezonde houding hoor daar niet van. Dat van Brian is ook alleen maar voor de bhune.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
You know links lullen rechts vullen.
Ja flensje staat bekend om haar ijzeren flensje houdingquote:Op woensdag 2 april 2008 14:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tja het was geen normale uiting van respect you know zoals je naar alle vrouwen dient te hebben (indien ze het verdienen) het was meer een soort van ontzag en terughoudendheid.
Ik heb geen idee ik ken haar verder niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:12 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja flensje staat bekend om haar ijzeren flensje houding
Flens heeft wel blond haar....heb bij de buurtjes wel eens een foto gezien die rond gingquote:
Dan kunnen we er wel vanuit gaan dat het Flens is.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Flens heeft wel blond haar....heb bij de buurtjes wel eens een foto gezien die rond ging
Ik dus ook niet hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 14:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ik ken haar verder niet.
neee niet die buurtjes....das de feboquote:Op woensdag 2 april 2008 14:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan kunnen we er wel vanuit gaan dat het Flens is.
Wat deed jij bij de febo dan, stuur me anders een PM
Ze moeten wel als Flens je niet mag ben je de sjaak!quote:Op woensdag 2 april 2008 14:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik dus ook niet hoormaar de uitspraken van de bewoners die soms wel eens vielen kwam naar boven dat het geen makkelijke tante was, ze op de een of andere manier ook ontzag voor haar hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |