Haha, hij zei 'met Mannie samen' en het eerste wat ik dacht was yeah right. In een strapless jurkje met d'r pruik op arme aids-weesjes helpen zeker?quote:Op woensdag 2 april 2008 13:36 schreef Copycat het volgende:
LOL. Is er iemand hier die gelooft dat Amanda in Afrika haar handen uit haar mouwen haalt om arme kindertjes van schoon drinkwater oid te voorzien?
Amanda vraagt eerder a la Marie Antoinette zich af waarom die kindertjes dan niet gewoon cola drinkenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:36 schreef Copycat het volgende:
LOL. Is er iemand hier die gelooft dat Amanda in Afrika haar handen uit haar mouwen haalt om arme kindertjes van schoon drinkwater oid te voorzien?
Hij zei het en ik dacht "no way dat Amanda dat gaat doen"quote:Op woensdag 2 april 2008 13:36 schreef Copycat het volgende:
Let them drink Coke!quote:Op woensdag 2 april 2008 13:39 schreef pullup het volgende:
Amanda vraagt eerder a la Marie Antoinette zich af waarom die kindertjes dan niet gewoon cola drinken
ik denk eerder dat iedereen brian niet meer wilt zien en dat hij dit al uit voorzorg zegt wel slim van hem dit keer.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Niemand wil Brian meer zien na de kooi en wat is hij weer onsportief zeg in dat gesprek.Wanneer gaan de ogen eens open van Huub.
Ik slijp alvast de boel, leuk voor tijdens de bruiloft.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Let them drink Coke!
We weten allemaal wat er met Marie Antoinette gebeurde.
ho, ho Leandra...... ik begon er zelf over (en zit ook echt te dubben, hoe ik een draai aan het opdracht kan geven... heb iets in gedachten met een gif ... maar daar heb ik nog geen feedback over gekregen)quote:Op woensdag 2 april 2008 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... weer een kans die je niet kon laten liggen... over kleutergedrag gesproken
hij is in het ziekenhuis te Tiel geboren (heeft tie van de week verteld)quote:Op woensdag 2 april 2008 13:43 schreef PearlySpencer het volgende:
Huub zegt dat hij in Tiel en in Oldenzaal is geweest..... 4 uur in de auto
wat moest hij dan bin Tiel doen ??
Heb beloofd hier wat vaker te reagerenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:43 schreef PearlySpencer het volgende:
Huub zegt dat hij in Tiel en in Oldenzaal is geweest..... 4 uur in de auto
wat moest hij dan bin Tiel doen ??
Geboorteplaats en woonplaats dus, kan voor rijbewijs en voor ondertrouw gelden dus, misschien heeft hij er van elk wel 2 opgevraagd.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:50 schreef Desii het volgende:
[..]
hij is in het ziekenhuis te Tiel geboren (heeft tie van de week verteld)
owjeeeeee Nadia trekjesquote:Op woensdag 2 april 2008 13:53 schreef petraa het volgende:
Visagiste tegen Amanda: Je haar wat gaan we daar mee doen, even de stijltang erdoorheen
Amanda: Als je het niet erg vindt doe ik het liever zelf!
Zit prachtig je haar Amanda, zou er niets meer aan doenquote:
Alle interviews gaan tot dus ver off stream, uiteraard omdat er dingen ter sprake komen die niet voor ons bestemd zijn.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:49 schreef kahaarin het volgende:
Goedemiddag allen!![]()
Is Huub nu aan de beurt om een interview te geven? Hij zet de dames op hun plek?![]()
Tell me more, tell me more!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |