Een liefdesduet met Brai-ai-ai-enquote:Op woensdag 2 april 2008 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja, een liefdesduet. Vorige week belden ze al een producer dat hij snel moest zijn.
Probeer het eens
Dan was Claire gisteren dus toch niet zo clueless toen ze dacht dat het voor zijn motorrijbewijs was....quote:Op woensdag 2 april 2008 09:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub gaat naar Oldenzaal om een geboorte actel te halen. Hj zegt voor de ondertrouw maar VV zegt iets anders.
[..]
zal mama netty blij mee zijnquote:Op woensdag 2 april 2008 12:28 schreef Disana het volgende:
Amanda gaat bij Brian wonen.
Ze weet het wel heel zeker... ik heb mijn twijfels.
Niemand wil Brian meer zien na de kooi en wat is hij weer onsportief zeg in dat gesprek.Wanneer gaan de ogen eens open van Huub.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:31 schreef petraa het volgende:
I: Wat ga je doen met het geld als je wint?
B: Een deel beleggen, een wereldreis, met mijn moeder op een cruise. En investeren in vastgoed en ik wil investeren in een project voor arme kinderen. Ik koop zelf met het geld dat ik win tickets mannie en ik en ik ga daar werk verrichten.
I: Wie wil je na de kooi niet meer zien?
B: Ik heb niet echt problemen met ze maar Eric hoef ik niet meer te zien en Huub ook niet zo. Maar ik heb wel dat ik met Huub een keer een biertje ga drinken.
Ah... weer een kans die je niet kon laten liggen... over kleutergedrag gesprokenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zou er uit principe niet aan mee kunnen doen; de 'relatie' is een lachertje en het is niet voor niets dat niemand er ooit romantische caps van heeft geplaatst. En als je het wel doet, kun je er een kinderplaatje van maken met poesjes en beertjes enzo eromheen in basiskleuren
Ik hoop dat ze hem hard belazeren.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:30 schreef Smash-it het volgende:
Brian gaat beleggen met het miljoen. Investeren in project voor arme kinderen. En met zijn moeder op een cruise.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |