Ik denk wel dat ze er de humor (...) van in kunnen zien, itt Amanda en Brian, die volgens mij direct over de zeik zouden gaan als ze op de hak worden genomen. Gebrek aan relativeringsvermogen, gebrek aan humor, gebrek aan zelfkennis.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:57 schreef 2live het volgende:
Ricardo denkt trouwens als hij en Jaap Huub en Claire na gaan doen dat H+C dit niet leuk zullen vinden. Hij bracht het als positief voor B+A en absoluut niet voor H+C. Nou hoop ik toch zo dat die twee [ h+c] het hardst lachen van allemaal.
Omdat je een goede back-up vergeet te maken?quote:Op woensdag 2 april 2008 09:38 schreef noekje het volgende:
[..]
en ik blijf maar betalen voor die kutstreams. Why God, why????
H&C zullen er zeker om kunnen lachen.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:57 schreef 2live het volgende:
Ricardo denkt trouwens als hij en Jaap Huub en Claire na gaan doen dat H+C dit niet leuk zullen vinden. Hij bracht het als positief voor B+A en absoluut niet voor H+C. Nou hoop ik toch zo dat die twee [ h+c] het hardst lachen van allemaal.
Huub is geboren in Culemborg. Hij heeft 2 uittreksels nodig, 1 van het geboorteregister en 1 van het bevolkingsregister.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:23 schreef Margo37 het volgende:
Nog ff over Huub, zal wel uittreksel bevolkingsregister zijn wat hij moet halen want hij is niet geboren in Oldenzaal toch?
De gegevens mogen niet ouder zijn dan 6 maanden. Ik denk dat Claire deze papieren nodig had om dat hok in te gaan, die liggen dan bij de FEBO. Zoiets zei ze zelf ook.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:58 schreef gan-sim het volgende:
maar hoeft Claire dan geen uittreksel bevolkingsregister te halen? hoe werkt zoiets?
Ik geloof dat Huub een uittreksel moet hebben voor zijn rijbewijs.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:58 schreef gan-sim het volgende:
maar hoeft Claire dan geen uittreksel bevolkingsregister te halen? hoe werkt zoiets?
ze gaan toch in ondertrouw in Tilburg (volgende week) daar is ze ook geboren, dus zal in éne moeite doorgaan (denk ik)quote:Op woensdag 2 april 2008 10:58 schreef gan-sim het volgende:
quote:Op woensdag 2 april 2008 11:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub is geboren in Culemborg. Hij heeft 2 uittreksels nodig, 1 van het geboorteregister en 1 van het bevolkingsregister.
Hij moet dus i.p. ook nog naar Culemborg.
idd.... ff opgezocht (maar hij had het alleen over Oldenzaal)quote:Op woensdag 2 april 2008 11:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub is geboren in Culemborg. Hij heeft 2 uittreksels nodig, 1 van het geboorteregister en 1 van het bevolkingsregister.
Hij moet dus i.p. ook nog naar Culemborg.
Yep, ook gelezen dus is hij naar Oldenzaal voor zijn rijbewijs.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:08 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... ff opgezocht (maar hij had het alleen over Oldenzaal)
Een uittreksel uit het geboorteregister is het schriftelijke bewijs van de geboorte van een persoon. Dit uittreksel is alleen verkrijgbaar in de gemeente waar de persoon in kwestie is geboren. Zo’n uittreksel is onder andere nodig voor het aangaan van een huwelijk of een geregistreerd partnerschap.
Het leidingensysteem in dat hok werkt voor geen meter. De slaapkamer stond niet voor niets constant blank.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:11 schreef mazaru het volgende:
Wat een takkeherrie in de slaapkamer van Jaap.
Je hoort constant de leidingen te keer gaan.
Het is gewoon onzin want je kan het de desbetreffende gemeente gewoon laten opsturen. Mijn vrouw heeft het vorig jaar ook gewoon door de gemeente laten opsturen.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:23 schreef Margo37 het volgende:
Nog ff over Huub, zal wel uittreksel bevolkingsregister zijn wat hij moet halen want hij is niet geboren in Oldenzaal toch?
Mun kampioen!quote:Op woensdag 2 april 2008 11:17 schreef beequeen het volgende:
Amanda in gesprek met een dame van Royal Rumble, ze is supertrots op Brian.
CL air E mag zelf niets doen, die is jaren geleden al onder curatele gesteld.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:58 schreef gan-sim het volgende:
Vertel!quote:Op woensdag 2 april 2008 11:22 schreef pullup het volgende:
Dit gaat een topartikel worden in de ' royal rumble'
Het ging werkelijk nergens overquote:
Die leaderquote:Op woensdag 2 april 2008 11:28 schreef beequeen het volgende:
Nancy is ook ooit gevraagd als Ronde Miis maar heeft bedankt voor de eer. Ze wilde niet in bikini met een bordje in haar hand door de ring paraderen.
Amamda vindt dat geen probleem, ze komt iedere dag in bikini op tv, in de leader.
OT: Ik herinner me de wedsrtijd Ali - Frazier nog heel goed. I'm gonna kill the gorilla in Manilla.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:29 schreef pullup het volgende:
Mooi verhaal van Nancy over de Ali - Foreman match. Een van de beste gevechten ooit
Klopt dat zei ze net ookquote:Op woensdag 2 april 2008 11:42 schreef T-lex het volgende:
Amanda heeft vandaag ook nog logopedie (zal wel offstream zijn)...en als ik me niet vergis "moet" Brian daarbij aanwezig zijn. Zo stond het zelfs op het rooster hoorde ik Amanda vorige week zeggen.
Strapless, zonder straps/bandjes.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:35 schreef beequeen het volgende:
On Topic: Amanda draagt weer zo'n strepless jurkje waar ze constant aan loopt te sjorren.
Of is het strapless?
Dinos had gevraagd of ze wel van Brian mocht drinken toen ze hem om een Martini vroegquote:Op woensdag 2 april 2008 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Strapless, zonder straps/bandjes.
Had Dinos rotopmerkingen gemaakt naar Amanda? Ik dacht dat dat Dimitri was.
Oei, wat een kutopmerkingen!quote:Op woensdag 2 april 2008 11:46 schreef pullup het volgende:
Dinos had gevraagd of ze wel van Brian mocht drinken toen ze hem om een Martini vroeg
zo heftig!quote:Op woensdag 2 april 2008 11:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Dinos had gevraagd of ze wel van Brian mocht drinken toen ze hem om een Martini vroeg
quote:Op woensdag 2 april 2008 11:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |