Waarom dan,hij was toch een Brianfanquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:21 schreef Varen het volgende:
Claire heeft een kaartje gehad van Hajo, het gaat niet zo goed met de zoon van Palma, hij moet geopereerd worden.
Brian was beledigd omdat hij een kaartje van Hajo gehad heeft
quote:Varen - dinsdag 1 april 2008 @ 21:21
Brian was beledigd omdat hij een kaartje van Hajo gehad heeft
Ah, is ook zoquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:29 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
okee dan... IK zei dat dellie eruit zag als een straathoer. Verder niemand. Al zou het beter zijn als er een paar IN de kooi dat tegen dr zouden zeggen. Al kan ik me niet voorstellen dat dellie in de spiegel kijkt en dan denkt "ik zie er sjiek uit vandaag". Das toch onmogelijk... Ze snapt toch zelf ook wel dat ze eruit ziet als een tippelaar.
Als ik mijn kalendertje check zou dat wel eens kunnen kloppenquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:40 schreef rooie3 het volgende:
Maar gaat onze Bart nu echt de kooi in of was dat een geintje.
Je kalendertjequote:Op dinsdag 1 april 2008 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik mijn kalendertje check zou dat wel eens kunnen kloppen![]()
vooral in het geval van Rat en delliequote:Op dinsdag 1 april 2008 21:49 schreef avonne het volgende:
lijkt me vreselijk om allemaal brieven te krijgen over je relatie problemen
Hij zei niet: 'Bedankt Lieke, HoeRRRR!!!'?quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:49 schreef milk-shake het volgende:
Aman had een kaartje van Lieke,,,,rat vond iets wat erin stond niet leuk...aman ging ff weg en zei ...wacht ff niet lezen..............en rat ging natuurlijk gelijk lezen en zei ...bedankt Lieke....streamlock
quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:52 schreef beequeen het volgende:
Brian is een uur achter geweest, nu Amanda weer naar de FEBO. Vanaf het moment dat Wicawdo de naam "Natas" liet vallen na een telefoontje en Amanda zei "ze is er" gaan ze om en om naar achter. Vanaf dat moment leest DGK_REDACTIE ook mee.....toeval?
Het was een kaart van Liek, niet Lieke.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:53 schreef Copycat het volgende:
Hij zei niet: 'Bedankt Lieke, HoeRRRR!!!'?
Valt me nog mee.
O. Nou, dan nóg had ie Lieke wel even in stijl kunnen bedanken. Gewoon ... voor allesquote:
jij ook al? we zijn dgk moe!quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:23 schreef ericahysterica het volgende:
Goh......... nooit gedacht dat ik een debat spannender zou vinden dan die kakelende kippen in DGK
Haalt het 22 meiquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:58 schreef Copycat het volgende:
Mooi toch, de stevige grondvesten waarop die relaasie gebaseerd is ...
bizar..... ik moet er meestal om lachuhquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:06 schreef avonne het volgende:
een fan schrijft "niet meer ruzie maken, ik vond het zó erg... ik moest er om huilen"
Maar ze hebben nooit ruzie toch?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:06 schreef avonne het volgende:
een fan schrijft "niet meer ruzie maken, ik vond het zó erg... ik moest er om huilen"
gek ik had het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 1 april 2008 22:06 schreef avonne het volgende:
Als jullie dat maar weten dames....quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:02 schreef avonne het volgende:
Amanda "Alex begrijpt vrouwen heel erg goed. Dat léés je gewoon altijd"
ik niet vond het super was gewoon dolblijquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:06 schreef avonne het volgende:
Dat is een mooi positief geluid dat toch eigenlijk ook eens middels leuke kaartjes gericht aan Brian en Amanda zou moeten doorklinken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik niet vond het super was gewoon dolblij
Blijven hoor, we geven niet opquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou Fok! De groetenIk ga hier niet meer 5 minuten zitten wachten op een refresh.
![]()
)
Tis toch wel een beetje tenenkrommendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |