Ik ook in de regio Rotterdam!quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:13 schreef Varen het volgende:
[..]
Zeker regio gebonden, ik woon in het drukke westen
Het is nooit anders geweestquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:18 schreef milk-shake het volgende:
ik heb de tv uitzending zitten kijken vanavond en "de stem" was weer aardig negatief over Huub...die kon geen goed doen...was jalours op Brain, had gemene plannetjes......................kortom ze willen graag de tvkijkers beinvloeden weer..................![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:18 schreef milk-shake het volgende:
ik heb de tv uitzending zitten kijken vanavond en "de stem" was weer aardig negatief over Huub...die kon geen goed doen...was jalours op Brain, had gemene plannetje.......................kortom ze willen graag de tvkijkers beinvloeden weer..................![]()
![]()
dankie Yavidoquote:
okee dan... IK zei dat dellie eruit zag als een straathoer. Verder niemand. Al zou het beter zijn als er een paar IN de kooi dat tegen dr zouden zeggen. Al kan ik me niet voorstellen dat dellie in de spiegel kijkt en dan denkt "ik zie er sjiek uit vandaag". Das toch onmogelijk... Ze snapt toch zelf ook wel dat ze eruit ziet als een tippelaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |