jij ook al? we zijn dgk moe!quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:23 schreef ericahysterica het volgende:
Goh......... nooit gedacht dat ik een debat spannender zou vinden dan die kakelende kippen in DGK
Haalt het 22 meiquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:58 schreef Copycat het volgende:
Mooi toch, de stevige grondvesten waarop die relaasie gebaseerd is ...
bizar..... ik moet er meestal om lachuhquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:06 schreef avonne het volgende:
een fan schrijft "niet meer ruzie maken, ik vond het zó erg... ik moest er om huilen"
Maar ze hebben nooit ruzie toch?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:06 schreef avonne het volgende:
een fan schrijft "niet meer ruzie maken, ik vond het zó erg... ik moest er om huilen"
gek ik had het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 1 april 2008 22:06 schreef avonne het volgende:
Als jullie dat maar weten dames....quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:02 schreef avonne het volgende:
Amanda "Alex begrijpt vrouwen heel erg goed. Dat léés je gewoon altijd"
ik niet vond het super was gewoon dolblijquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:06 schreef avonne het volgende:
Dat is een mooi positief geluid dat toch eigenlijk ook eens middels leuke kaartjes gericht aan Brian en Amanda zou moeten doorklinken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik niet vond het super was gewoon dolblij
Blijven hoor, we geven niet opquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou Fok! De groetenIk ga hier niet meer 5 minuten zitten wachten op een refresh.
![]()
)
Tis toch wel een beetje tenenkrommendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |