Traag, trager, traagstOmdat Fok! forum net zo traag is als Amanda's hersenen vragen wij ons op zijn Barend & van Dorp's af of we er nog zijn? Vergane glorie, als na de reclame het programma BvD weer werd vervolgd door een negerin die vroeg of we er nog waren.
Jawel! Maar zijn de bewoners uit de Gouden Kooi er nog? Ik ben er zelf niet zo zeker van. neem nou Jaap....
Jaap's kaarten lijken geschudWant nu de bruiloft tussen Huub & Claire bezegeld zal worden met een ondertrouw in Oldenzaal (de woonplaats van Huub), lijkt het gedaan te zijn voor teammattie Jaap. Zijn hart lijkt gebroken, en als een goedkoop oostblokhoertje zal Jaap misschien binnen korte tijd al worden gedumpt! Jammer Jaap, was leuk met je te spelen. Doei!

Driver's seatKlinkt als een klassieker! Sniff N The Tears hadden er in 1991 (na opnieuw te zijn gereleased) een hitje mee dat 3 weken op nummer 1 stond. Maar deze weg naar de top voor dat felbegeerde roze papiertje lijkt voor Amanda vooralsnog een droom.
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:14 schreef Smash-it het volgende:Ze zijn nu klaar (jammer, ik ben net te laat met mijn lunchpauze haha) nu gaan ze autorijden.
A; hoe vond je het gaan?
L; beter
iets later:
H: hoe ging theorie met A?
L: ja goed, ze onthoudt ook dingen.
Zo, zo. Ze onthoudt dingen

Jammer, want ze 'vergeet' telkens hoe er aanslag en roofbouw wordt gepleegd op haar eigen lichaam. Stootje hier, trapje daar. Liefdesverdriet hier, scheldpartijtje daar. Wijntje hier, aspirine daar. Doe je goed Amanda.
En Brian? Hoe gaat het daar nou mee?DGK is het gekkenhuis, Brian is de patiënt die denkt een hele grote prijs te winnen! Ja, echt!
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 13:14 schreef beequeen het volgende:Ik hoor Brian praten in de Private. Mag hij een off stream belletje plegen?
Volgens mij heeft hij weer het een of ander geslikt, hij doet zo vreemd.( Of moet ik zeggen normaal?).
Tortelduifjesgeen woorden, maar........
cap: DGK_Tegengas![]()
Tja.... Lieke was ook lief, toen. Hedda was dit ook.... En die ene die haar mond vol had en gauw ging spoelen, ook.... en die ene die je zo leuk vond... en.... die ene, tja ben de naam alweer kwijt, op het 'witte' feestje.... en...en....
It's not a dream! It's a nightmare!Dat DGK de gemoederen bezighoudt, is fijn. Zeker voor de ka$$a bij RTL/Talpa Productions. De streams kosten nou eenmaal geld. Maar sommigen gaan he-le-maal op in de kooi! En zo worden ze gevangen van hun eigen, ehm, droom....
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 13:26 schreef Desii het volgende:Goeiemiddag, heb vanacht gedroomd dat Natasia terug in de kooi zat en Syl. moest uit Barcalona komen, en kwam de poort niet in.
Geloof dat ik me maar vrijwillig onder psych. begeleiding ga stellen.... het was een nachtmerrie
(werd echt kwaad wakker)
Speciaal voor jou, Desii. Kijk er straks nog eens naar voor het slapen gaan
Cap: Yavidooooo![]()
Welkom in
Commentaar
Op
Streams! Hier delen we alles wat te maken heeft met de streams!
Let's rock
[ Bericht 50% gewijzigd door Yavido op 01-04-2008 21:39:26 ]