Ik ook niet echt, maar ik ben niet meer naïef. Wat er met Afghanistan gebeurt is ook een produkt van het kabinet.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Maar zou de regering dat echt doen om Wilders op die manier dwars te zitten? Ik kan het maar moeilijk geloven
Pechtold is top.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:19 schreef PDOA het volgende:
Ik vind Pechtold best een geschikte kerel.
Come on, als *de regering* niet zo vreselijk bezig was met het richten van de aandacht op dit filmpje en niet non stop was gaan bellen, mailen en sms-en met iedereen dan had *de hele wereld* amper weet gehad van dit filmpje.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Maar zou de regering dat echt doen om Wilders op die manier dwars te zitten? Ik kan het maar moeilijk geloven
Ik schat ze ook niet capabel genoeg voor dit soort streken. Tijdens het verloop van het hele debat heb ik maar weinig capabelen gezien aan gene zijde.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Met Verdonk lekker van bil aan het gaan.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar is Bos
Als zelfs wilders al zwicht voor de islam -- wat moeten we dan nog in nederland!!!eins! We zijn verloren! Oh noes!!!!quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:16 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, hij is bang dat duidelijk wordt dat hij zelf gezwicht is voor de Islam.
wat zou een minister van financien bij een debat moeten over een film?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar is Bos
Voor zoiets relatief onschuldigs gaan ze heus geen regeringscrisis riskeren hoor.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Om aan te tonen dat ze zelf gelijk hadden om zo heftig te waarschuwen.
Het is wel treurig. Vandaar dat ik er vrijwel van overtuigd ben dat hij gechanteerd is.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:20 schreef gronk het volgende:
[..]
Als zelfs wilders al zwicht voor de islam -- wat moeten we dan nog in nederland!!!eins! We zijn verloren! Oh noes!!!!
Wat heeft Financiën hier mee te maken?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar is Bos
Weet je wat dat allemaal kost, zo'n gebouw 's avonds open houden en al die drank en hapjes en dat betaalde gezwets?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:21 schreef werkeend het volgende:
[..]
wat zou een minister van financien bij een debat moeten over een film?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:19 schreef pfaf het volgende:
Pechtold is top.
God, die heb ik geeneens gemist.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met Verdonk lekker van bil aan het gaan.
Je weet nu toch hoe Wilders de film heeft aangekondigd? Blijf je dan nog steeds bij dat standpunt? Een film waarin delen van de Koran worden verscheurd en verbrand. Daarbij zouden de cartoonrellen echt Legoland zijn geweest. Kom op Loedertje.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Come on, als *de regering* niet zo vreselijk bezig was met het richten van de aandacht op dit filmpje en niet non stop was gaan bellen, mailen en sms-en met iedereen dan had *de hele wereld* amper weet gehad van dit filmpje.
Sorry maar het is ook een walgelijke vertoning, wat verwacht je dan? Dat hij opstaat en gaat gillen?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Schop die wilders gewoon de politiek uit. Zit er bij als een klein kind
Dood aan de democratiequote:Op dinsdag 1 april 2008 23:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Schop die wilders gewoon de politiek uit. Zit er bij als een klein kind
Dat heeft ie min of meer al gedaan. "Ik ben er helemaal klaar mee !".quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Sorry maar het is ook een walgelijke vertoning, wat verwacht je dan? Dat hij opstaat en gaat gillen?
nja het is misschien geen wettelijk bewijsmateriaal, maar het is wel duidelijk dat een van de 2 liegt en dat is het punt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:24 schreef .blog het volgende:
de verslaggeving is per definitie fout.
1.het is vervalst en er is niet goed opgelet of
2.het is niet vervalst maar er is in gekrast en doorgestreept wat het papier nutteloos maakt.
Femke is net nog even beter.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:21 schreef gelly het volgende:
Ja, Pechtold is top. Hopen dat het straks wat meer zetels gaat opleveren.
Neequote:Op dinsdag 1 april 2008 23:24 schreef SCH het volgende:
Je weet nu toch hoe Wilders de film heeft aangekondigd? Blijf je dan nog steeds bij dat standpunt?
Tuurlijk niet... de regering kon gewoon niet anticiperen op die film smpelweg omdat zij hem zelf niet gemaakt heeft.... Wilders had alle macht als filmmaker in handen met twee strategieën:quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ja hoor, nu komt je volgende vriendin.quote:
dus een getyped papiertje wat op de computer is aangepast is wel nuttig, maar hetzelfde papiertje gecorrigeerd met de hand maakt het opeens compleet nutteloos.. ja tuurlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:24 schreef .blog het volgende:
de verslaggeving is per definitie fout.
1.het is vervalst en er is niet goed opgelet of
2.het is niet vervalst maar er is in gekrast en doorgestreept wat het papier nutteloos maakt.
Wat is er mis met d66? Meest liberale partij van de tweede kamer atm...quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hij zegt wel dingen die wij ons ook afvragen.
Maar d66
Mocht hij gelijk hebben, mocht het zo zijn dat hij ten onrechte allerlei dingen naar zijn hoofd te krijgen die niet waar zijn, kom je dan ook terug om te zeggen dat hij wél gelijk heeft?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat heeft ie min of meer al gedaan. "Ik ben er helemaal klaar mee !".
Ze doen niks voor dierenquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:27 schreef Xith het volgende:
[..]
Wat is er mis met d66? Meest liberale partij van de tweede kamer atm...
Amenquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:27 schreef Xith het volgende:
[..]
Wat is er mis met d66? Meest liberale partij van de tweede kamer atm...
De enige die de film heeft aangekondigd is de rest van het Neerlandsch circus. Wilders gaf de voorzet en heel Nederland wil hem inkoppen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Je weet nu toch hoe Wilders de film heeft aangekondigd? Blijf je dan nog steeds bij dat standpunt? Een film waarin delen van de Koran worden verscheurd en verbrand. Daarbij zouden de cartoonrellen echt Legoland zijn geweest. Kom op Loedertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |