Ik geloof ten diepste dat hij nooit een vrouw wil slaan. Zijn probleem is dat hij zichzelf wél verliest in een soort van compleet onvermogen en daardoor dingen doet die hij beter zou kunnen laten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:59 schreef elcastel het volgende:
Die Brian,.
Lekker dilemma, hij wil haar slaan, maar ja het is wel zijn backup.
Nee, nee !quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:59 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij ligt er nu op het puntje van Brian zijn tong dat hij het wil uitmaken.....
of is dat wat ik hoop....
Wat moet dat kut zijn, een relatie met iemand die je niet kunt uitstaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:59 schreef mazaru het volgende:
Snik snik snuif snotter boehhhh BOEHOEEEEEEEEEE
Nope, geen reactie
[ afbeelding ]
Brian heeft Jaap nog.Jaap loopt zo over.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:59 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij ligt er nu op het puntje van Brian zijn tong dat hij het wil uitmaken.....
of is dat wat ik hoop....
Te trots?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:58 schreef T-lex het volgende:
Nou...Brian KLOOTZAK...sla is een arm om d'r heen.
Niet willen geloof ik best, maar ik zie het hem evengoed [per ongeluk] zo doen. Maar dat zal mijn verbeelding dan wel weer zijn, zo agressief oogt hij ook niet inderdaad.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik geloof ten diepste dat hij nooit een vrouw wil slaan. Zijn probleem is dat hij zichzelf wél verliest in een soort van compleet onvermogen en daardoor dingen doet die hij beter zou kunnen laten.
Daar zou Jaap 100 procent gelijk in hebben, Huub zit Jaap ook te backstabben en dat weet Jaap.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian heeft Jaap nog.Jaap loopt zo over.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:02 schreef T-lex het volgende:
Brian is gewoon op...
Haar hele houding straalt onderdanigheid uit!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:03 schreef Disana het volgende:
Waar blijft ze nu met haar slabek? Ze heeft nooit een probleem met ruzie trappen. Maar in deze afhankelijkheidssituatie dus wel.
Gewoon even terugdenken aan hoe ze Palma behandelde. Waar was haar tere hartje toen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Amanda echt een domme, debiele, slabek snol, maar op dit soort
momenten voel ik toch echt wel een beetje medelijden met haar ......
Met je eerste zin ben ik het helemaal eens.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb zelfs respect voor d'r. Niet te groot om naar een oplossing te zoeken. Rustig en redelijk weloverwogen haar standpunt duidelijk maken. Kalm blijven, pauzes laten en kansen geven op antwoorden. Doet ze gewoon hartstikke goed dit.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die gaan vanzelf over als ze haar slabek weer opentrekt, remember Joséquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Battered wife syndrome.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:04 schreef Dark het volgende:
[..]
Haar hele houding straalt onderdanigheid uit!
Hoofd gebogen, ogen onzeker, zichzelf kleiner makend...........
Heeft Mike zijn schoenendoos met Methadon nog meegenomen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:03 schreef beequeen het volgende:
Of hebben ze Brian een dubbele dosis pammetjes gegeven?
Ja dat is jammer, tegen de huishoudster durft ze welquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon even terugdenken aan hoe ze Palma behandelde. Waar was haar tere hartje toen?
Wie was het ookal weer die huisje, boompje, beestje verafschuwde omdat je er zo van indut?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:03 schreef mazaru het volgende:
Dit is DE kans om ze allebei over de zeik te krijgen, en wat doet Huub?
[ afbeelding ]
![]()
Helemaal mee eens en zelfs Brian is er even stil van.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb zelfs respect voor d'r. Niet te groot om naar een oplossing te zoeken. Rustig en redelijk weloverwogen haar standpunt duidelijk maken. Kalm blijven, pauzes laten en kansen geven op antwoorden. Doet ze gewoon hartstikke goed dit.
Vind ik ook knapquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:07 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja dat is jammer, tegen de huishoudster durft ze wel
Precies. En dat is dus een conclusie die ze niet over zichzelf kan trekken: behandel anderen zoals je zelf behandeld wilt worden, want iedereen heeft een hart dat vertrapt kan worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:07 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja dat is jammer, tegen de huishoudster durft ze wel
Brian is al 8 maanden op... ze hebben alles geprobeerd.... hem uit de wind te houden... vol te proppen met pammetjes, uitjes, therapie met Anita....quote:
Vind je dit volwassen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:06 schreef avonne het volgende:
Jullie moeten toch toegeven dat Amanda het nu heel volwassen en beheerst aan pakt. Dit is dus de Amanda die de show winnen.
Juist, en dan is het medelijden wat je eventueel nu voor haar kunt opbrengen meteen weg!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon even terugdenken aan hoe ze Palma behandelde. Waar was haar tere hartje toen?
Beheerst is ze zeker, maar het is net als op de apenrots.....................quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:06 schreef avonne het volgende:
Jullie moeten toch toegeven dat Amanda het nu heel volwassen en beheerst aan pakt. Dit is dus de Amanda die de show winnen.
Ik vermoed dat hij vaker met zichzelf knokt dan wij kunnen vermoeden. Natuurlijk ken hij zijn eigen gedrag en zoekt hij naar controle, soms heel spastisch en op een dommig aandoende manier.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian is al 8 maanden op... ze hebben alles geprobeerd.... hem uit de wind te houden... vol te proppen met pammetjes, uitjes, therapie met Anita....
Terwijl de oplossing gewoon is: Wees eerlijk en open en vooral jezelf.
Gisteren las ik zoiets in de COS: Brian is bang voor zichzelf.
Brian was misschien wel degene die het meest aan zichzelf kon veranderen... hij trapte liever Yuri in elkaar.
ja maar..... Mazaru.. wat valt er dan af te luisteren.... ze zeggen al zeker een dik kwartier nix tegen elkaarquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:03 schreef mazaru het volgende:
Dit is DE kans om ze allebei over de zeik te krijgen, en wat doet Huub?
[ afbeelding ]
![]()
Knap gezegd en helemaal raak.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Beheerst is ze zeker, maar het is net als op de apenrots.....................
Het vrouwtje wacht tot het alphamannetje een gebaar maakt dat het goed is!
Het alphamannetje wacht nog even.............het vrouwtje ook en buigt haar hoofd.
(gelukkig presenteert ze nog net niet haar kont!)
Dat komt zóquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Het alphamannetje wacht nog even.............het vrouwtje ook en buigt haar hoofd.
Ik denk dat Huub aardig wat meer schade aan Palma heeft aangericht dan dat Amanda ooit zou kunnen doen. Amanda was terecht boos op Palma....de uitwerking is dan wel niet fraai, maar een punt had ze....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Juist, en dan is het medelijden wat je eventueel nu voor haar kunt opbrengen meteen weg!
Gewoon er bij gaan zitten dan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:12 schreef Desii het volgende:
[..]
ja maar..... Mazaru.. wat valt er dan af te luisteren.... ze zeggen al zeker een dik kwartier nix tegen elkaar
Gewoon universeel menselijk gedrag dus.....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Hear, hear.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:08 schreef akveor het volgende:
Brian is al 8 maanden op... ze hebben alles geprobeerd.... hem uit de wind te houden... vol te proppen met pammetjes, uitjes, therapie met Anita....
Terwijl de oplossing gewoon is: Wees eerlijk en open en vooral jezelf.
Gisteren las ik zoiets in de COS: Brian is bang voor zichzelf.
Brian was misschien wel degene die het meest aan zichzelf kon veranderen... hij trapte liever Yuri in elkaar.
Ja alle twee de stelletjes.Dacht eerst nog dat me geluid het niet deedquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:13 schreef agter het volgende:
Wat een saai stel is het toch, zo samen op de bank.
Ja jij, maar die snottebel heeft altijd van die "vriendjes" gehad die haar er onder hielden....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:13 schreef loisie het volgende:
Wat een kleuter is het ook, die vieze vuile rioolrat..................gewoon aandachttrekkerij...............als mijn vent zoiets zou doen zou ik lekker naar de kroeg gaan en hem lekker zielig achterlaten..............godallemachtig![]()
![]()
Niet te hard zeggen, want hun hebben zo'n sterke relaasie!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bottom line....ze passen niet bij elkaar.......'t zal nooit wat worden.
Vandaar de grote stiltequote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:18 schreef blomst het volgende:
Plasmascherm laat het ook afweten.
Vanuit de redelijke beperktheid van Amanda voelt ze dat ook zoquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Niet te hard zeggen, want hun hebben zo'n sterke relaasie!
Het gaat zeker goed komen, ze kruipt steeds verder in elkaar!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:19 schreef Disana het volgende:
Amanda drapeert een lok van de pruik over haar wang.
Ik ben bang dat dit goed gaat komen.
Ik kom niet meer bijquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:17 schreef mazaru het volgende:
Ik zie nu in gedachte Jaap, Huub en Claire de chill binnenkomen in polonaise.
En ze zingen:
Geil, geil, geil moet ze zijn!
Oké weer die handjes de lucht in, daar gaat ie met z'n alle! Broek uit (5x)
Kromme benen mag ze hebben maar heel geil moet ze zijn, geil moet ze zijn, geil moet ze zijn
Valse tanden mag ze hebben maar heel geil moet ze zijn, geil moet ze zijn, dag en nacht.
Slappe tieten mag ze hebben maar heel geil moet ze zijn, geil moet ze zijn, geil moet ze zijn.
Een dikke reet die mag ze hebben maar heel geil moet ze zijn, geil moet ze zijn, dag en nacht.
![]()
De koffieman heeft even pauze.quote:
Dat meen je niet?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:22 schreef coldstar het volgende:
Ik ben nou al een uurtje of 1 1/2 aan het kijken naar de streams. Op zich vind ik dit een heel natuurlijke reactie in een relatie. Zeker als je al zo'n 1 1/2 jaar 24 uur per dag op elkaars lip zit. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog erg lang vond duren eer er zoiets eens ging gebeuren.
Gezien het script, zoals zovele beweren, zijn nu Brain en Amanda aan de beurt. Ik vind dat zeker Amanda het keurig probeerd op te lossen. Zodra een relatie sterk genoeg is, zullen ze er snel weer uit komen en zal de relatie alleen maar sterker worden.
Ik vind het de normaalste zaak van de wereld dat er zoiets in een retlatie plaats vind en ben er van overtuigd dat dit altijd nog beter is, als een relatie waarin er een altijd de jakinikker is.
dan drijf je ze weer naar elkaar toe..... want dan voelen ze toch de behoefte om het voor elkaar op te nemenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon er bij gaan zitten dan.
En confronteren met eerder gedane uitspraken over hen perfecte relaasie
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:17 schreef mazaru het volgende:
En ze zingen:
Gek wijf.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:17 schreef mazaru het volgende:
En ze zingen:
Kromme benen mag ze hebben maar heel geil moet ze zijn, geil moet ze zijn, geil moet ze zijn
Valse tanden mag ze hebben maar heel geil moet ze zijn, geil moet ze zijn, dag en nacht.
Slappe tieten mag ze hebben maar heel geil moet ze zijn, geil moet ze zijn, geil moet ze zijn.
Een dikke reet die mag ze hebben maar heel geil moet ze zijn, geil moet ze zijn, dag en nacht.
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:17 schreef mazaru het volgende:
En ze zingen:
![]()
Ach maakt hij dat ook eens een keertje mee. iets wat Huub al maanden mee maakt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:29 schreef T-lex het volgende:
Brian weet echt wel meer....die weet dat ze z'n stoelpoten aan het afzagen zijn.
Daarom is hij al een paar dagen moedeloos en loopt hij met z'n ziel onder z'n arm door de villa.
jawel heur...... al het duurde iets langer dan 1 minuut.... 5 minuten om precies te zijnquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als ze maar niet over een minuut of wat weer jankend om zijn nek gaat hangen
Was te verwachten,vannacht nog effe wippen en morgen zien ze wel verder.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:26 schreef Kinga het volgende:
Mag ik een teiltje?
En ik doe met je mee.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Godver....![]()
![]()
![]()
Vanaf nu vind ik die stomme kut nooit meer zielig en als Jewsky er niet is dan kots ik wel over die rat![]()
![]()
![]()
Brian walgt van Amanda, maar moet het nog even vol zien te houden tot de finale.quote:
Kwestie van tijd iddquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:28 schreef blomst het volgende:
Ze laten het achter hun, en kijken vooruit. op naar de volgende ruzie, er is nog niets uitgesproken.
Ik kots steeds meer van die RATquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Godver....![]()
![]()
![]()
Vanaf nu vind ik die stomme kut nooit meer zielig en als Jewsky er niet is dan kots ik wel over die rat![]()
![]()
![]()
Die ogen......, echt niet van deze wereld en hij kotst op Amanda. Nog even volhouden rat.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:21 schreef Scandalous het volgende:
Tralalala..... Maar hoe is het met jullie vandaag cossers?
Kijk je wel eens naar de gouden kooi? Wat is je sterrenbeeld?quote:
Containers en pijpleidingen helpen niet meer.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Godver....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon zich binnenkort samen met Huub eens helemaal klem zuipen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hear, hear.![]()
En nu?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Containers en pijpleidingen helpen niet meer.![]()
![]()
Nou...niet helemaal. Hij heeft geen enkele verbale poging gedaan om haar slecht te laten voelen of om z'n gelijk op te dringen. Ik denk dat hij z'n nederlaag verwerkt heeft en het er natuurlijk ook niet meer over wil hebben. Zout in de wonde kan hij niet gebruiken, vandaar z'n opmerking "We kijken niet meer naar het verleden maar naar de toekomst"quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, flikker alle rode petjes maar weer even in de kast, de rat heeft het domme wicht weer in de hoek waar hij ze hebben wil.
Ja, dat meen ik wel. Je kan hier nou wel met z'n alle van die rare dingen posten, enkel en alleen omdat het de tegenstander van je Fan is. Alleen maar kul in mijn ogen, niets meer en niets minder. In ieder relatie is er wel eens wat. Degene die zegt dit niet te hebben, zijn zelf de grootste ja knikkers. Het gras is altijd groener bij de buren.quote:
Koetjes en kalfjes nu. Amanda is duidelijk opgelucht....ze zijn weer on speaking terms...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:36 schreef avonne het volgende:
hebben ze uberhaupt nog een woord gezegd het afgelopen half uur?
Dat is een andere manier om te zeggen: Je moet geen oude koeien uit de sloot halen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou...niet helemaal. Hij heeft geen enkele verbale poging gedaan om haar slecht te laten voelen of om z'n gelijk op te dringen. Ik denk dat hij z'n nederlaag verwerkt heeft en het er natuurlijk ook niet meer over wil hebben. Zout in de wonde kan hij niet gebruiken, vandaar z'n opmerking "We kijken niet meer naar het verleden maar naar de toekomst"
Als je genoeg ceepees hebt zal dat vast wel lukkenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:35 schreef Scandalous het volgende:
Nou ik ga ook maar een film kijken, even naar achter bellen of ik in bed mag kijken
ik denk eerder dat amanda denkt "nu zit het er niet meer in, ik probeer morgen nog wel een keer"quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, flikker alle rode petjes maar weer even in de kast, de rat heeft het domme wicht weer in de hoek waar hij ze hebben wil.
De oplossing is voor het grootste deel z'n gedrag en dat beseft hij vermoedelijk wel. Maar ja, probeer al die neuronen maar eens te herprogrammeren.....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij steekt zijn kop in het zand en komt niet met een oplossing.
nee, ze hebben hun zonde overdacht, en zijn er achter gekomen niet meer naar achteren te kijken maar naar voren. Ze liggen er weer wat vrolijker bij.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:36 schreef avonne het volgende:
hebben ze uberhaupt nog een woord gezegd het afgelopen half uur?
Welnee, de muts heeft haar kont alweer aangeboden aan het alfa-mannetjequote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
helleuuu ben ik weer hebben ze een lovebreak ingelast??
wereklijk meen je neit nah ja een fungeren als fietsenstalling doet ze al meer als een jaarquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welnee, de muts heeft haar kont alweer aangeboden aan het alfa-mannetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |