Gewoon universeel menselijk gedrag dus.....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Beheerst is ze zeker, maar het is net als op de apenrots.....................
Het vrouwtje wacht tot het alphamannetje een gebaar maakt dat het goed is!
Het alphamannetje wacht nog even.............het vrouwtje ook en buigt haar hoofd.
(gelukkig presenteert ze nog net niet haar kont!)
Hear, hear.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:08 schreef akveor het volgende:
Brian is al 8 maanden op... ze hebben alles geprobeerd.... hem uit de wind te houden... vol te proppen met pammetjes, uitjes, therapie met Anita....
Terwijl de oplossing gewoon is: Wees eerlijk en open en vooral jezelf.
Gisteren las ik zoiets in de COS: Brian is bang voor zichzelf.
Brian was misschien wel degene die het meest aan zichzelf kon veranderen... hij trapte liever Yuri in elkaar.
Ja alle twee de stelletjes.Dacht eerst nog dat me geluid het niet deedquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:13 schreef agter het volgende:
Wat een saai stel is het toch, zo samen op de bank.
Ja jij, maar die snottebel heeft altijd van die "vriendjes" gehad die haar er onder hielden....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:13 schreef loisie het volgende:
Wat een kleuter is het ook, die vieze vuile rioolrat..................gewoon aandachttrekkerij...............als mijn vent zoiets zou doen zou ik lekker naar de kroeg gaan en hem lekker zielig achterlaten..............godallemachtig![]()
![]()
Niet te hard zeggen, want hun hebben zo'n sterke relaasie!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bottom line....ze passen niet bij elkaar.......'t zal nooit wat worden.
Vandaar de grote stiltequote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:18 schreef blomst het volgende:
Plasmascherm laat het ook afweten.
Vanuit de redelijke beperktheid van Amanda voelt ze dat ook zoquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Niet te hard zeggen, want hun hebben zo'n sterke relaasie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |