Ach maakt hij dat ook eens een keertje mee. iets wat Huub al maanden mee maakt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:29 schreef T-lex het volgende:
Brian weet echt wel meer....die weet dat ze z'n stoelpoten aan het afzagen zijn.
Daarom is hij al een paar dagen moedeloos en loopt hij met z'n ziel onder z'n arm door de villa.
jawel heur...... al het duurde iets langer dan 1 minuut.... 5 minuten om precies te zijnquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als ze maar niet over een minuut of wat weer jankend om zijn nek gaat hangen
Was te verwachten,vannacht nog effe wippen en morgen zien ze wel verder.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:26 schreef Kinga het volgende:
Mag ik een teiltje?
En ik doe met je mee.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Godver....![]()
![]()
![]()
Vanaf nu vind ik die stomme kut nooit meer zielig en als Jewsky er niet is dan kots ik wel over die rat![]()
![]()
![]()
Brian walgt van Amanda, maar moet het nog even vol zien te houden tot de finale.quote:
Kwestie van tijd iddquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:28 schreef blomst het volgende:
Ze laten het achter hun, en kijken vooruit. op naar de volgende ruzie, er is nog niets uitgesproken.
Ik kots steeds meer van die RATquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Godver....![]()
![]()
![]()
Vanaf nu vind ik die stomme kut nooit meer zielig en als Jewsky er niet is dan kots ik wel over die rat![]()
![]()
![]()
Die ogen......, echt niet van deze wereld en hij kotst op Amanda. Nog even volhouden rat.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:21 schreef Scandalous het volgende:
Tralalala..... Maar hoe is het met jullie vandaag cossers?
Kijk je wel eens naar de gouden kooi? Wat is je sterrenbeeld?quote:
Containers en pijpleidingen helpen niet meer.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Godver....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon zich binnenkort samen met Huub eens helemaal klem zuipen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hear, hear.![]()
En nu?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Containers en pijpleidingen helpen niet meer.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |