jawel heur...... al het duurde iets langer dan 1 minuut.... 5 minuten om precies te zijnquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als ze maar niet over een minuut of wat weer jankend om zijn nek gaat hangen
Was te verwachten,vannacht nog effe wippen en morgen zien ze wel verder.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:26 schreef Kinga het volgende:
Mag ik een teiltje?
En ik doe met je mee.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Godver....![]()
![]()
![]()
Vanaf nu vind ik die stomme kut nooit meer zielig en als Jewsky er niet is dan kots ik wel over die rat![]()
![]()
![]()
Brian walgt van Amanda, maar moet het nog even vol zien te houden tot de finale.quote:
Kwestie van tijd iddquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:28 schreef blomst het volgende:
Ze laten het achter hun, en kijken vooruit. op naar de volgende ruzie, er is nog niets uitgesproken.
Ik kots steeds meer van die RATquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Godver....![]()
![]()
![]()
Vanaf nu vind ik die stomme kut nooit meer zielig en als Jewsky er niet is dan kots ik wel over die rat![]()
![]()
![]()
Die ogen......, echt niet van deze wereld en hij kotst op Amanda. Nog even volhouden rat.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:21 schreef Scandalous het volgende:
Tralalala..... Maar hoe is het met jullie vandaag cossers?
Kijk je wel eens naar de gouden kooi? Wat is je sterrenbeeld?quote:
Containers en pijpleidingen helpen niet meer.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Godver....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |