Het gaat zeker goed komen, ze kruipt steeds verder in elkaar!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:19 schreef Disana het volgende:
Amanda drapeert een lok van de pruik over haar wang.
Ik ben bang dat dit goed gaat komen.
Ik kom niet meer bijquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:17 schreef mazaru het volgende:
Ik zie nu in gedachte Jaap, Huub en Claire de chill binnenkomen in polonaise.
En ze zingen:
Geil, geil, geil moet ze zijn!
Oké weer die handjes de lucht in, daar gaat ie met z'n alle! Broek uit (5x)
Kromme benen mag ze hebben maar heel geil moet ze zijn, geil moet ze zijn, geil moet ze zijn
Valse tanden mag ze hebben maar heel geil moet ze zijn, geil moet ze zijn, dag en nacht.
Slappe tieten mag ze hebben maar heel geil moet ze zijn, geil moet ze zijn, geil moet ze zijn.
Een dikke reet die mag ze hebben maar heel geil moet ze zijn, geil moet ze zijn, dag en nacht.
![]()
De koffieman heeft even pauze.quote:
Dat meen je niet?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:22 schreef coldstar het volgende:
Ik ben nou al een uurtje of 1 1/2 aan het kijken naar de streams. Op zich vind ik dit een heel natuurlijke reactie in een relatie. Zeker als je al zo'n 1 1/2 jaar 24 uur per dag op elkaars lip zit. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog erg lang vond duren eer er zoiets eens ging gebeuren.
Gezien het script, zoals zovele beweren, zijn nu Brain en Amanda aan de beurt. Ik vind dat zeker Amanda het keurig probeerd op te lossen. Zodra een relatie sterk genoeg is, zullen ze er snel weer uit komen en zal de relatie alleen maar sterker worden.
Ik vind het de normaalste zaak van de wereld dat er zoiets in een retlatie plaats vind en ben er van overtuigd dat dit altijd nog beter is, als een relatie waarin er een altijd de jakinikker is.
dan drijf je ze weer naar elkaar toe..... want dan voelen ze toch de behoefte om het voor elkaar op te nemenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon er bij gaan zitten dan.
En confronteren met eerder gedane uitspraken over hen perfecte relaasie
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:17 schreef mazaru het volgende:
En ze zingen:
Gek wijf.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:17 schreef mazaru het volgende:
En ze zingen:
Kromme benen mag ze hebben maar heel geil moet ze zijn, geil moet ze zijn, geil moet ze zijn
Valse tanden mag ze hebben maar heel geil moet ze zijn, geil moet ze zijn, dag en nacht.
Slappe tieten mag ze hebben maar heel geil moet ze zijn, geil moet ze zijn, geil moet ze zijn.
Een dikke reet die mag ze hebben maar heel geil moet ze zijn, geil moet ze zijn, dag en nacht.
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:17 schreef mazaru het volgende:
En ze zingen:
![]()
Ach maakt hij dat ook eens een keertje mee. iets wat Huub al maanden mee maakt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:29 schreef T-lex het volgende:
Brian weet echt wel meer....die weet dat ze z'n stoelpoten aan het afzagen zijn.
Daarom is hij al een paar dagen moedeloos en loopt hij met z'n ziel onder z'n arm door de villa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |