quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:03 schreef T-lex het volgende:
Zowzow...Amanda heeft d'r eerste wijntje na 5 minuten al bijna achter d'r kiezen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:24 schreef beequeen het volgende:
Poort in beeld, wat nu weer?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:24 schreef Disana het volgende:
Bah, Nadia. Zeker weer gratis.
Sorry hoor. Ook Huub zegt: Amanda krijgt veel bezoek de afgelopen dagen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:33 schreef Kinga het volgende:
Wat schattig he, Amanda noemt Nadia haar beste vriendin.
Ik vind het zo triest he.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nadia vindt Brian een klootzak ....... ze vindt hem niet meer zo leuk als hij eerst was.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:41 schreef Scandalous het volgende:
Hij zei hoeren. Hoeren.100 % zegt Nadia![]()
Hij liegt dus echt.
Ik ben ineens fan
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:46 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Toen Nix in de kooi was met het babynieuws, zat Brian zich op te winden over hoe slecht Dennis zou zijn als vader etc en dat Nadia straks een alleenstaande moeder is.
Ik ben zo benieuwd wat A gaat doen, Nadia zei "Okee maar je kunt nu dus gewoon zeggen dat hij heeft gelogen, hij zei hoeren" maar ms is mannie dat straks alweer vergeten *burp*
N: Je drinkt wel veel he, waarom doe je dat
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:52 schreef T-lex het volgende:
FEBO heeft gewoon de aanval ingezet.![]()
Woensdag: Dimi en Dinos die tegen Aman zaten te zeiken over Brian
Donderdag: Tommy die het nog is dunnetjes over deed
Vrijdag: Lieke
Vanavond: Nadia
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:56 schreef avonne het volgende:
Nadia "Brian gaat echt te ver. En jij lijkt soms wel echt bang van hem"
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:57 schreef agter het volgende:
Amanda is blij dat Brian zichzelfs slaat in plaats van haar...
zegt ze net.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:01 schreef avonne het volgende:
Nadia "ik zie niks wat je fout doet. Ik vind wel dat je af en toe bang lijkt voor Brian"
(plasma interupeert)
"je bent niet een slaaf, een kind, of een of andere hond die je afblaft"
Duidelijke taal![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef Scandalous het volgende:
Wie het heeft verzonnen boeit me niet, het werd tijd dat iemand Amanda eens de waarheid vertelt![]()
Nu kijken of het blijft hangenmaar ik denk inderdaad dat ze gewoon vanavond haar anus weer opent voor Brian en dan is alles weer koek en ei.
Laten we hopen van wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:11 schreef -Blurk- het volgende:
We kunnen nu rustig afwachten, als straks Nadia weg is, terug naar haar held Dennis, gaat Amanda verhaal halen bij Brian, die vást de bui al voelt hangen. Vervolgens wordt Brian para, er sneuvelen een paar deuren, Amanda krijgt als het even tegenzit een paar klappen en klaar!
Dag Brian!
Tenminste, dat zou mijn droomscenario zijn.
Zal dus niet gebeuren.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:23 schreef T-lex het volgende:
naad: "JIJ" doet niks fout...met andere woorden. Ga maar tegen Brian zeiken.
Die popoll stelde toch nooit iets voor?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:15 schreef avonne het volgende:
Amanda wil gewoon op nummer 1 terecht komen.
"die 3 haantjes... "
Girl power
Ja 't moet op de één of andere manier schijnbaar snel stuk. Maar ik denk dat ze elkaar vasthouden voor het te winnen bedrag....wat moeten ze anders?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:23 schreef T-lex het volgende:
naad: "JIJ" doet niks fout...met andere woorden. Ga maar tegen Brian zeiken.
De aanloop er naar toe is dat Brian Amanda probeert te dimmen...maar dat gaat niet..Amanda is niet te dimmen..Amanda is een feeks....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:00 schreef T-lex het volgende:
Kan hier niet tegen hoor...ja, Brian flipt hem de pan wel is uit.
Maar de aanloop daar naartoe zien ze allemaal niet lijkt het....en Amanda is zo'n onschuldig schatje.Amanda straks weer zeiken tegen Brian....dan is het wel klaar denk ik.
Huub zei ook al zoiets! ........quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:28 schreef Scandalous het volgende:
Amanda weet al dat er een uitje aankomt waarbij ze Nadia weer ziet?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denkd at wanneer Amanda tegen Brian gaat zeggen "Lieke zegt" of "Nadia zegt", dat dan de rapen gaar zijn
Uhuh, dat is voldoende..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat wanneer Amanda tegen Brian gaat zeggen "Lieke zegt" of "Nadia zegt", dat dan de rapen gaar zijn
Ah ja dat zou ook kunnenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub zei ook al zoiets! ........![]()
Denk dat er een halve finale met oud miljonairs komt!
Nou als oud miljonairs mogen stemmen,dan kan Brian zeker wel inpakken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub zei ook al zoiets! ........![]()
Denk dat er een halve finale met oud miljonairs komt!
Zou voor mij persoonlijk ook de limit zijn. Iemand die vrienden of vriendinnen "gebruikt" om "gelijk" te krijgen. In dat opzicht voel ik dan wel weer mee met Brianquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:31 schreef Scandalous het volgende:
[..]![]()
Brian voelt de bui idd al hangen. Huuuu, kritiek, eng!
Ja is ook zo, maar aangezien Brian niets van Amanda aanneemt, snap ik wel dat ze zich gesterkt voelt nu ze weet dat anderen het ook zien.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou voor mij persoonlijk ook de limit zijn. Iemand die vrienden of vriendinnen "gebruikt" om "gelijk" te krijgen. In dat opzicht voel ik dan wel weer mee met Brian
Ze hebben een hoop in te halen, zijn reet is anderhalf jaar lang gekustquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:36 schreef T-lex het volgende:
Brian krijgt niet een emmer stront, maar een hele vrachtwagen vol over zich heen de afgelopen 5 dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |