Een mooie afleiding voor B&A.quote:
Of Amanda moet tegen Brian opgezet wordenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:29 schreef akveor het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat het vertrek van Amanda er aan zit te komen.
Dat zou een mooie plot twist zijnquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:31 schreef Py het volgende:
[..]
Of Amanda moet tegen Brian opgezet worden
Lieke ook over de zeik...die was het gisteren nog.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:33 schreef Kinga het volgende:
Wat schattig he, Amanda noemt Nadia haar beste vriendin.
Ik vind het zo triest he.
Hij voelt Amanda van zich verwijderenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:34 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij weet Brian meer...dat hij daarom al een paar dagen in zo'n bui zit.
Nu zit hij weer te pingelen....duidelijk niet blij.
Jaap heeft de voorlaatste ontslag ronde dat al aan Amanda aangeboden. Weet ook Jaap meer?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:35 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat zou een mooie plot twist zijnAmanda die Brian eruit stemt, en dan vliegt Brian op en gaat schreeuwen met die hoge hysterische stem, maar dan springt Jaap er tussen en wordt Brian afgevoerd
![]()
Is er al bekend wat voor smaak? Is er al uitgerekend wat voor sterrenbeeld? En wat wordt de leeftijd van die aanstaande baby?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:35 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Zit er al melk in je borsten?
Echt hè?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:39 schreef T-lex het volgende:
Jahoor....Daar komt het. Opzetje van de FEBO...dat is nu wel duidelijk.
De leeftijd?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Is er al bekend wat voor smaak? Is er al uitgerekend wat voor sterrenbeeld? En wat wordt de leeftijd van die aanstaande baby?
Op welk forum zal ze posten/lezen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:39 schreef rooie3 het volgende:
Nadia heeft het woordje hoer denk ook gehoord.
Wat is dan gespeeld? Ze zei dat ze Amanda aan het volgen is, weet ook van haar rijlessen elke dag.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:40 schreef T-lex het volgende:
Ow, nadia weet toevallig dat Brian, Hoer gezegt zou hebben.
Tuurlijk...mooi gespeeld.
Naad is goed bezig!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi Naad, een puntje verdiend. Brian zei : Hoeren .....
Hoe heeft Brian Nadia niet voor lul gezet en dennis,dat liedje al van alleenstaande moeders was voor Nadia.Dus Nadia is heus wel uit op wraak.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi Naad, een puntje verdiend. Brian zei : Hoeren .....
IK VIND HET ZO LEUK COPYCATquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:40 schreef Copycat het volgende:
Ik begin ook bijna te vermoeden dat Amanda van Brian moet worden losgeweekt.
Amanda de gedoodverfde winares en Brian het blok aan haar been dat losgekoppeld moet worden?
Liever dat dan andersom.... maar die slabek als winnaar?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:40 schreef Copycat het volgende:
Ik begin ook bijna te vermoeden dat Amanda van Brian moet worden losgeweekt.
Amanda de gedoodverfde winares en Brian het blok aan haar been dat losgekoppeld moet worden?
voor Nadiaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe heeft Brian Nadia niet voor lul gezet en dennis,dat liedje al van alleenstaande moeders was voor Nadia.Dus Nadia is heus wel uit op wraak.
Gaat nog een mooi pammetjes avond worden ..... nu nog even aan Huub dit verhaalquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe heeft Brian Nadia niet voor lul gezet en dennis,dat liedje al van alleenstaande moeders
was voor Nadia.Dus Nadia is heus wel uit op wraak.
Vergeet het maar. Amanda is geen winnerstype. Maar ze kan wel goed zijn om de exit van Brian te bewerkstelligen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Liever dat dan andersom.... maar die slabek als winnaar?
Vind het sowieso vreemd van die enorme stijging in de PP. Dennis moest ook vertrekken nadat ie plots vrij hoog scoorde.
Nog één ontslagronde, en dan zonder risico Brian eruit stemmen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:40 schreef Kinga het volgende:
[..]Proberen ze een breuk te veroorzaken?
Die zijn ook als de dood zeker dat hij haar kapot schopt na de kooi.
Trap? Er was geen trap.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:43 schreef avonne het volgende:
Ik begrijp dus dat "puta" en de trap niet in de uitzending zullen komen, aangezien Nadia daar niet over begint.
Of Amanda zo ver zou gaan dat ze Brian eruit zou stemmen, dat ligt volledig in Brian zijn handen...zijn acties.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog één ontslagronde, en dan zonder risico Brian eruit stemmen?
Tenminste, zonder risico om daarna zelf weggestemd te worden. Het risico bestaat natuurlijk wél. dat Brian haar ernstig toetakelt.
is TE mooi om waar te zijn. dat soort hoop kan ik me echt niet veroorloven..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:29 schreef akveor het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat het vertrek van Amanda er aan zit te komen.
Toen Nix in de kooi was met het babynieuws, zat Brian zich op te winden over hoe slecht Dennis zou zijn als vader etc en dat Nadia straks een alleenstaande moeder is.quote:
Guuskeee heeft nog wat leuke petjes in de aanbieding......quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gaat nog een mooi pammetjes avond worden ..... nu nog even aan Huub dit verhaal
vertellen svp Nadia.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:31 schreef Guuskeee het volgende:
extra petjes gemaakt... voor de liefhebbers.
alarmfase rood
cool down period
naar akveors petjes
Duidelijk geen trap iddquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Trap? Er was geen trap.
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat Nadia dat extra opvalt omdat ze zelf niet mag drinken als zwangere vrouw.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:46 schreef T-lex het volgende:
Amanda gaat aan glas 3.
Nadia maakt nog een opmerking dat ze wel veel drinkt. Ze reageerde erg nonchalant.
Ja want Dennis gaat Nadia zeker in de steek laten zei Brian.Die gozer is echt geflipt en vind het prachtig dat hij goed op zijn bek gaat.Raar hoor dat geen een van de oud miljonairs hem niet mag.En maar een grote bek over Huubquote:
Die zit er sowieso aan te komen...de vraag is alleen: "Wanneer?"quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:36 schreef Py het volgende:
[..]
Hij voelt Amanda van zich verwijderen![]()
Is het dan nu echt tijd voor 'De Breuk'?
Ze is de meeste logische kandidaat uit pr oogpuntquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:44 schreef agter het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Amanda is geen winnerstype. Maar ze kan wel goed zijn om de exit van Brian te bewerkstelligen.
Ik krijg op de een of andere vage manier het idee dat de febo nu wel een geschikt moment vindtquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die zit er sowieso aan te komen...de vraag is alleen: "Wanneer?"
Mooi, ik hoop dat die meid nu eens echt gaat genieten van DGK ipv de seksslavin te zijn van die idioot. Genoeg is genoeg. En hoop doet levenquote:
Inderdaad geen druppel. Kan hersenbeschadiging bij het kind veroorzaken. Vooral in het begin van de zwangerschap. Laatste maanden kan één glaasje wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:48 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Nadia dat extra opvalt omdat ze zelf niet mag drinken als zwangere vrouw.
Is toch zo'n onuitgesproken verbod...zwangere vrouwen mogen geen druppel alcohol.
Raart dat geen van de oud miljonairs hem wél mag, bedoel je neem ik aan?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja want Dennis gaat Nadia zeker in de steek laten zei Brian.Die gozer is echt geflipt en vind het prachtig dat hij goed op zijn bek gaat.Raar hoor dat geen een van de oud miljonairs hem niet mag.En maar een grote bek over Huub
Het is wel een beetje over de top lijkt me.... maar ik seg ik hou dur van...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:52 schreef T-lex het volgende:
FEBO heeft gewoon de aanval ingezet.![]()
Woensdag: Dimi en Dinos die tegen Aman zaten te zeiken over Brian
Donderdag: Tommy die het nog is dunnetjes over deed
Vrijdag: Lieke
Vanavond: Nadia
Ja, zo classy is hij welquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:53 schreef T-lex het volgende:
Zou toch top zijn als Brian straks bij het gedag zeggen Nadia "HOER" toefluisterd.
Persoonlijk liever in meervoudquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:53 schreef T-lex het volgende:
Zou toch top zijn als Brian straks bij het gedag zeggen Nadia "HOER" toefluisterd.
Excuse me? Het is en blijft een snol met een enorme slabek en zuip zich ook te pletter. "Van jonge snol naar volwassen snol", bedoel je dat misschien?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:49 schreef avonne het volgende:
Amanda is kneedbaar, is makkelijk te overtuigen van vast verhaal (ik zat ernáást, weet je wel?) en heeft nog het aardige imago dat ze ontpopt is van jong meisje naar volwassen vrouw (vooral al ze Brian dumpt).
Dacht al er klopt iets niet aan me zinquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Raart dat geen van de oud miljonairs hem wél mag, bedoel je neem ik aan?
Volgens mag Natasia hem wel, maar goed: dat is zelf net zo'n stuk vuil.
Denk je dat ze geswitcht zijn naar Amanda? Die heeft toch geld zat, of ja, haar moeder... Die had haar al een auto beloofd als ze de kooi uitkwam.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:57 schreef avonne het volgende:
Nadia "beter dat ie zichzelf slaat dan dat ie jou slaat"
A "ja, dat vind ik ook. Ik begrijp wel dat het er voor mensen er gek uit ziet"
Nadia "net alsof hij niet goed wijs is"![]()
![]()
Brian is echt exit, hoor (qua winnaar zijn)
Ja preciiiiesssss, dus het is een hartstikke normale relaasie..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:57 schreef agter het volgende:
Amanda is blij dat Brian zichzelfs slaat in plaats van haar...
zegt ze net.
Van alle kandidaten heeft Amanda de minste minpunten, gezien vanuit een PR-teamquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Excuse me? Het is en blijft een snol met een enorme slabek en zuip zich ook te pletter. "Van jonge snol naar volwassen snol", bedoel je dat misschien?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:00 schreef T-lex het volgende:
Kan hier niet tegen hoor...
komt wel goed alex, is echte liefde, en Amanda kan niet zonder seks, dus die opent haar anus wel weer voor brian.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:00 schreef T-lex het volgende:
Kan hier niet tegen hoor...ja, Brian flipt hem de pan wel is uit.
Maar de aanloop daar naartoe zien ze allemaal niet lijkt het....en Amanda is zo'n onschuldig schatje.![]()
Amanda straks weer zeiken tegen Brian....dan is het wel klaar denk ik.
letterlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:01 schreef akveor het volgende:
Opvallend dat Nadia precies hetzelfde verhaal ophangt als Lieke.
Klopt, de acties van Amanda zijn niet te zien, gebeurde allemaal tijdens een SL.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:00 schreef avonne het volgende:
Van alle kandidaten heeft Amanda de minste minpunten, gezien vanuit een PR-team
Script is het zelfde...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:01 schreef akveor het volgende:
Opvallend dat Nadia precies hetzelfde verhaal ophangt als Lieke.
Er is niks aan te doen. Eén van de 5 moet winnaar worden. Dat betekent automatisch dat er van één een positief beeld geschetst moet worden. Want ze zijn allemaal niet zo jofel...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:00 schreef T-lex het volgende:
Maar de aanloop daar naartoe zien ze allemaal niet lijkt het....en Amanda is zo'n onschuldig schatje.![]()
Amanda is meer sjofel...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Er is niks aan te doen. Eén van de 5 moet winnaar worden. Dat betekent automatisch dat er van één een positief beeld geschetst moet worden. Want ze zijn allemaal niet zo jofel...
Ze zijn beiden niet echt lekkertjes, maar ik geef het voordeel toch wel aan Amanda, Brian is veel meer manipulatief dan Amanda. Amanda vind ik redelijk rechttoe rechtaan. Brian weet het altijd zo te draaien dat her er onschuldig lijkt uit te komen. Eigenlijk dezelfde streken als Huub, alleen doet die het iets minder opzichtig en meer geslepen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:00 schreef T-lex het volgende:
Was een jongetje van 12 die net de laatste magnum voor z'n neus wegkocht.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef Kinga het volgende:
yeah right, dennis sloeg iemand in het gezicht![]()
Laat me niet lachen.
Zou Amanda nou wérkelijk niet beseffen dat hij straks zonder camera's niét zichzelf meer slaat?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:57 schreef agter het volgende:
Amanda is blij dat Brian zichzelfs slaat in plaats van haar...
zegt ze net.
Misschien knijpt ze vanaf nu extra hard met d'r kringspierquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef Scandalous het volgende:
Wie het heeft verzonnen boeit me niet, het werd tijd dat iemand Amanda eens de waarheid vertelt![]()
Nu kijken of het blijft hangenmaar ik denk inderdaad dat ze gewoon vanavond haar anus weer opent voor Brian en dan is alles weer koek en ei.
ik bedoel eigenlijk meer in hoeverre een persoon zich zal voegen naar PR werkzaamheden en het ophouden van een image. Daar hoordt dat ook bij, ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, de acties van Amanda zijn niet te zien, gebeurde allemaal tijdens een SL.
Gewoon de seksrelasie die ze in het begin hadden... Brian z'n kweakkie kwijt, Amandas behoeftes vervuld. And no strings attached.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef Scandalous het volgende:
Wie het heeft verzonnen boeit me niet, het werd tijd dat iemand Amanda eens de waarheid vertelt![]()
Nu kijken of het blijft hangenmaar ik denk inderdaad dat ze gewoon vanavond haar anus weer opent voor Brian en dan is alles weer koek en ei.
quote:
Droomscenario ja!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:11 schreef -Blurk- het volgende:
We kunnen nu rustig afwachten, als straks Nadia weg is, terug naar haar held Dennis, gaat Amanda verhaal halen bij Brian, die vást de bui al voelt hangen. Vervolgens wordt Brian para, er sneuvelen een paar deuren, Amanda krijgt als het even tegenzit een paar klappen en klaar!
Dag Brian!
Tenminste, dat zou mijn droomscenario zijn.
Zal dus niet gebeuren.
Denk dat Amanda er niks over gaat zeggen,pas als Brian boos blijft doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:11 schreef -Blurk- het volgende:
We kunnen nu rustig afwachten, als straks Nadia weg is, terug naar haar held Dennis, gaat Amanda verhaal halen bij Brian, die vást de bui al voelt hangen. Vervolgens wordt Brian para, er sneuvelen een paar deuren, Amanda krijgt als het even tegenzit een paar klappen en klaar!
Dag Brian!
Zal dus niet gebeuren.
Nee.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:10 schreef Gert het volgende:
Zou Amanda nou wérkelijk niet beseffen dat hij straks zonder camera's niét zichzelf meer slaat?
Niet eens een passend bod, die moet gewoon vertrekken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch vind ik dat Claire eerst moet opzouten, die heeft wat mij betreft nergens recht op, behalve dan misschien een passend bod om op te zouten
Ik hoop toch van wel, De vorige keer dat hij afgevoerd moest worden had hij Tas nog ter ondersteuning in de Witte Bergen. Die is nou weg dus dat gaat een dwangbuis worden en afvoer naar Pieter Baan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:11 schreef -Blurk- het volgende:
Dag Brian!
Zal dus niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |