Die sukkel is weer te trotsquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda huilt, en die lamlul blijft er gewoon onbewogen naast zitten ............ hoe triest kan je zijn.
Hij blaast al een kwartierquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe is zijn ademhaling? Begint hij al een beetje te blazen(Goede indicatie dat zijn kookpunt nadert
)
en hun vriendje Ricardoquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:
Dat moet toch wat zijn voor Amanda en Brian. Dikke lol horen van Huub, Claire en Jaap maar zelf in de dikke shit zitten.
* beequeen geniet.
Het ís ook onrechtquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:53 schreef Scandalous het volgende:
"Jouw vriendinnen staan aan jouw kant en zullen altijd voor jou opkomen"
gut Brian voelt weer onrecht
Geef hem toch wat ballonnetjes, je weet wel,.quote:
Waarbij hij dan wel weer naar de conclusie vraagt........Toch wel een mooi om dit even te volgen...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:53 schreef Scandalous het volgende:
"Jouw vriendinnen staan aan jouw kant en zullen altijd voor jou opkomen"
gut Brian voelt weer onrecht
volgens mij ook hoor..... dat de brief hiermee te maken heeft; omdat Brian meerdere keren aangifte gedaan heeft.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah..volgens mij was het de morgen na het gebakincident. Waarbij Brian en Huub elkaar weer op zaten te zoeken....met als gevolg een paar streamlocks
BINGO! Slimme meid.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:54 schreef avonne het volgende:
Amanda vertelt dat Nadia heeft gezegd dat Amanda er bang uit ziet. En dat Lieke dat ook zei. En dat ze vinden dat het niet allemaal Amanda's fout is.
Amanda vergeet echt niks hoor
Brian "en wat is de conclusie daarvan?"
Amanda "dat ik me geen dingen aan moet laten praten"
Die is druk aan het tellen in zijn hoofd. Hij troost zijn huilende vriendin niet eens.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:56 schreef avonne het volgende:
Brian blaast juist helemaal niet.
Hij is zo druk bezig met zelfcontrole dat ie zo goed als bevroren is.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:58 schreef rooie3 het volgende:
Nou Huub en Jaap waar blijven jullie nou.
Ja..dat zou je wel verwachten. Maar het duiveltje in hem is nog net iets groter dan mededogen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:58 schreef T-lex het volgende:
Nou...Brian KLOOTZAK...sla is een arm om d'r heen.
Niet dan?quote:
dat durft hij niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:59 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij ligt er nu op het puntje van Brian zijn tong dat hij het wil uitmaken.....
of is dat wat ik hoop....
Ik geloof ten diepste dat hij nooit een vrouw wil slaan. Zijn probleem is dat hij zichzelf wél verliest in een soort van compleet onvermogen en daardoor dingen doet die hij beter zou kunnen laten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:59 schreef elcastel het volgende:
Die Brian,.
Lekker dilemma, hij wil haar slaan, maar ja het is wel zijn backup.
Nee, nee !quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:59 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij ligt er nu op het puntje van Brian zijn tong dat hij het wil uitmaken.....
Wat moet dat kut zijn, een relatie met iemand die je niet kunt uitstaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:59 schreef mazaru het volgende:
Snik snik snuif snotter boehhhh BOEHOEEEEEEEEEE
Nope, geen reactie
[ afbeelding ]
Brian heeft Jaap nog.Jaap loopt zo over.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:59 schreef Starlie het volgende:
Te trots?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:58 schreef T-lex het volgende:
Nou...Brian KLOOTZAK...sla is een arm om d'r heen.
Niet willen geloof ik best, maar ik zie het hem evengoed [per ongeluk] zo doen. Maar dat zal mijn verbeelding dan wel weer zijn, zo agressief oogt hij ook niet inderdaad.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik geloof ten diepste dat hij nooit een vrouw wil slaan. Zijn probleem is dat hij zichzelf wél verliest in een soort van compleet onvermogen en daardoor dingen doet die hij beter zou kunnen laten.
Daar zou Jaap 100 procent gelijk in hebben, Huub zit Jaap ook te backstabben en dat weet Jaap.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian heeft Jaap nog.Jaap loopt zo over.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:02 schreef T-lex het volgende:
Brian is gewoon op...
Haar hele houding straalt onderdanigheid uit!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:03 schreef Disana het volgende:
Waar blijft ze nu met haar slabek? Ze heeft nooit een probleem met ruzie trappen. Maar in deze afhankelijkheidssituatie dus wel.
Gewoon even terugdenken aan hoe ze Palma behandelde. Waar was haar tere hartje toen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Amanda echt een domme, debiele, slabek snol, maar op dit soort
momenten voel ik toch echt wel een beetje medelijden met haar ......
Met je eerste zin ben ik het helemaal eens.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb zelfs respect voor d'r. Niet te groot om naar een oplossing te zoeken. Rustig en redelijk weloverwogen haar standpunt duidelijk maken. Kalm blijven, pauzes laten en kansen geven op antwoorden. Doet ze gewoon hartstikke goed dit.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die gaan vanzelf over als ze haar slabek weer opentrekt, remember Joséquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Battered wife syndrome.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:04 schreef Dark het volgende:
[..]
Haar hele houding straalt onderdanigheid uit!
Hoofd gebogen, ogen onzeker, zichzelf kleiner makend...........
Heeft Mike zijn schoenendoos met Methadon nog meegenomen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:03 schreef beequeen het volgende:
Of hebben ze Brian een dubbele dosis pammetjes gegeven?
Ja dat is jammer, tegen de huishoudster durft ze welquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon even terugdenken aan hoe ze Palma behandelde. Waar was haar tere hartje toen?
Wie was het ookal weer die huisje, boompje, beestje verafschuwde omdat je er zo van indut?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:03 schreef mazaru het volgende:
Dit is DE kans om ze allebei over de zeik te krijgen, en wat doet Huub?
[ afbeelding ]
![]()
Helemaal mee eens en zelfs Brian is er even stil van.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb zelfs respect voor d'r. Niet te groot om naar een oplossing te zoeken. Rustig en redelijk weloverwogen haar standpunt duidelijk maken. Kalm blijven, pauzes laten en kansen geven op antwoorden. Doet ze gewoon hartstikke goed dit.
Vind ik ook knapquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:07 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja dat is jammer, tegen de huishoudster durft ze wel
Precies. En dat is dus een conclusie die ze niet over zichzelf kan trekken: behandel anderen zoals je zelf behandeld wilt worden, want iedereen heeft een hart dat vertrapt kan worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:07 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja dat is jammer, tegen de huishoudster durft ze wel
Brian is al 8 maanden op... ze hebben alles geprobeerd.... hem uit de wind te houden... vol te proppen met pammetjes, uitjes, therapie met Anita....quote:
Vind je dit volwassen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:06 schreef avonne het volgende:
Jullie moeten toch toegeven dat Amanda het nu heel volwassen en beheerst aan pakt. Dit is dus de Amanda die de show winnen.
Juist, en dan is het medelijden wat je eventueel nu voor haar kunt opbrengen meteen weg!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon even terugdenken aan hoe ze Palma behandelde. Waar was haar tere hartje toen?
Beheerst is ze zeker, maar het is net als op de apenrots.....................quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:06 schreef avonne het volgende:
Jullie moeten toch toegeven dat Amanda het nu heel volwassen en beheerst aan pakt. Dit is dus de Amanda die de show winnen.
Ik vermoed dat hij vaker met zichzelf knokt dan wij kunnen vermoeden. Natuurlijk ken hij zijn eigen gedrag en zoekt hij naar controle, soms heel spastisch en op een dommig aandoende manier.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian is al 8 maanden op... ze hebben alles geprobeerd.... hem uit de wind te houden... vol te proppen met pammetjes, uitjes, therapie met Anita....
Terwijl de oplossing gewoon is: Wees eerlijk en open en vooral jezelf.
Gisteren las ik zoiets in de COS: Brian is bang voor zichzelf.
Brian was misschien wel degene die het meest aan zichzelf kon veranderen... hij trapte liever Yuri in elkaar.
ja maar..... Mazaru.. wat valt er dan af te luisteren.... ze zeggen al zeker een dik kwartier nix tegen elkaarquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:03 schreef mazaru het volgende:
Dit is DE kans om ze allebei over de zeik te krijgen, en wat doet Huub?
[ afbeelding ]
![]()
Knap gezegd en helemaal raak.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Beheerst is ze zeker, maar het is net als op de apenrots.....................
Het vrouwtje wacht tot het alphamannetje een gebaar maakt dat het goed is!
Het alphamannetje wacht nog even.............het vrouwtje ook en buigt haar hoofd.
(gelukkig presenteert ze nog net niet haar kont!)
Dat komt zóquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Beheerst is ze zeker, maar het is net als op de apenrots.....................
Het vrouwtje wacht tot het alphamannetje een gebaar maakt dat het goed is!
Het alphamannetje wacht nog even.............het vrouwtje ook en buigt haar hoofd.
(gelukkig presenteert ze nog net niet haar kont!)
Ik denk dat Huub aardig wat meer schade aan Palma heeft aangericht dan dat Amanda ooit zou kunnen doen. Amanda was terecht boos op Palma....de uitwerking is dan wel niet fraai, maar een punt had ze....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Juist, en dan is het medelijden wat je eventueel nu voor haar kunt opbrengen meteen weg!
Gewoon er bij gaan zitten dan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:12 schreef Desii het volgende:
[..]
ja maar..... Mazaru.. wat valt er dan af te luisteren.... ze zeggen al zeker een dik kwartier nix tegen elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |