Die sukkel is weer te trotsquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda huilt, en die lamlul blijft er gewoon onbewogen naast zitten ............ hoe triest kan je zijn.
Hij blaast al een kwartierquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe is zijn ademhaling? Begint hij al een beetje te blazen(Goede indicatie dat zijn kookpunt nadert
)
en hun vriendje Ricardoquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:
Dat moet toch wat zijn voor Amanda en Brian. Dikke lol horen van Huub, Claire en Jaap maar zelf in de dikke shit zitten.
* beequeen geniet.
Het ís ook onrechtquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:53 schreef Scandalous het volgende:
"Jouw vriendinnen staan aan jouw kant en zullen altijd voor jou opkomen"
gut Brian voelt weer onrecht
Geef hem toch wat ballonnetjes, je weet wel,.quote:
Waarbij hij dan wel weer naar de conclusie vraagt........Toch wel een mooi om dit even te volgen...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:53 schreef Scandalous het volgende:
"Jouw vriendinnen staan aan jouw kant en zullen altijd voor jou opkomen"
gut Brian voelt weer onrecht
volgens mij ook hoor..... dat de brief hiermee te maken heeft; omdat Brian meerdere keren aangifte gedaan heeft.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah..volgens mij was het de morgen na het gebakincident. Waarbij Brian en Huub elkaar weer op zaten te zoeken....met als gevolg een paar streamlocks
BINGO! Slimme meid.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:54 schreef avonne het volgende:
Amanda vertelt dat Nadia heeft gezegd dat Amanda er bang uit ziet. En dat Lieke dat ook zei. En dat ze vinden dat het niet allemaal Amanda's fout is.
Amanda vergeet echt niks hoor
Brian "en wat is de conclusie daarvan?"
Amanda "dat ik me geen dingen aan moet laten praten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |