Ik geloof ten diepste dat hij nooit een vrouw wil slaan. Zijn probleem is dat hij zichzelf wél verliest in een soort van compleet onvermogen en daardoor dingen doet die hij beter zou kunnen laten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:59 schreef elcastel het volgende:
Die Brian,.
Lekker dilemma, hij wil haar slaan, maar ja het is wel zijn backup.
Nee, nee !quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:59 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij ligt er nu op het puntje van Brian zijn tong dat hij het wil uitmaken.....
of is dat wat ik hoop....
Wat moet dat kut zijn, een relatie met iemand die je niet kunt uitstaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:59 schreef mazaru het volgende:
Snik snik snuif snotter boehhhh BOEHOEEEEEEEEEE
Nope, geen reactie
[ afbeelding ]
Brian heeft Jaap nog.Jaap loopt zo over.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:59 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij ligt er nu op het puntje van Brian zijn tong dat hij het wil uitmaken.....
of is dat wat ik hoop....
Te trots?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:58 schreef T-lex het volgende:
Nou...Brian KLOOTZAK...sla is een arm om d'r heen.
Niet willen geloof ik best, maar ik zie het hem evengoed [per ongeluk] zo doen. Maar dat zal mijn verbeelding dan wel weer zijn, zo agressief oogt hij ook niet inderdaad.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik geloof ten diepste dat hij nooit een vrouw wil slaan. Zijn probleem is dat hij zichzelf wél verliest in een soort van compleet onvermogen en daardoor dingen doet die hij beter zou kunnen laten.
Daar zou Jaap 100 procent gelijk in hebben, Huub zit Jaap ook te backstabben en dat weet Jaap.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian heeft Jaap nog.Jaap loopt zo over.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:02 schreef T-lex het volgende:
Brian is gewoon op...
Haar hele houding straalt onderdanigheid uit!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:03 schreef Disana het volgende:
Waar blijft ze nu met haar slabek? Ze heeft nooit een probleem met ruzie trappen. Maar in deze afhankelijkheidssituatie dus wel.
Gewoon even terugdenken aan hoe ze Palma behandelde. Waar was haar tere hartje toen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Amanda echt een domme, debiele, slabek snol, maar op dit soort
momenten voel ik toch echt wel een beetje medelijden met haar ......
Met je eerste zin ben ik het helemaal eens.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb zelfs respect voor d'r. Niet te groot om naar een oplossing te zoeken. Rustig en redelijk weloverwogen haar standpunt duidelijk maken. Kalm blijven, pauzes laten en kansen geven op antwoorden. Doet ze gewoon hartstikke goed dit.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die gaan vanzelf over als ze haar slabek weer opentrekt, remember Joséquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Battered wife syndrome.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:04 schreef Dark het volgende:
[..]
Haar hele houding straalt onderdanigheid uit!
Hoofd gebogen, ogen onzeker, zichzelf kleiner makend...........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |