Ik denk dat Bram voor die tijd met een shovel het huis plat rijdt!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:04 schreef RSie het volgende:
ik denk dat de trouwerij op de 14e gaat zijn!
Als ze er genoeg voor vangt houd ze nog een redelijk uursalaris over schat ik zo inquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vrijdag 28/3 :All Night from 23.00 at Club Cuba, Breda Zaterdag 29/3 :00.30-01.00 Discotheek Black & White, Medemblik Zaterdag 29/3 :02.30-03.00 Discotheek Jenifeu & Malibu, Drachten.
Bron: Lieke Hyves.
Ze is meer tijd kwijt aan reizen dan aan optreden.![]()
geloof iets van 1600 euro per 20/40 minutenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ze er genoeg voor vangt houd ze nog een redelijk uursalaris over schat ik zo in
En hoeveel procent moet ze afdragen aan Talpa?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:05 schreef pullup het volgende:
Als ze er genoeg voor vangt houd ze nog een redelijk uursalaris over schat ik zo in
Het is maar goed dat ze plastic draagt anders kwam ze helemaal gekneuterd over. Heeft ze nog wel even tijd om haar snor te scheren.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is meer tijd kwijt aan reizen dan aan optreden.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:27 schreef Johnny_Berra het volgende:
Amanda is net Donald Duck. Die domme eend heeft nooit een broek aan, behalve als hij gaat zwemmen. En Amanda loopt constant met haar blote tieten te zwaaien, maar als ze onder de zonnebank gaat......
Dat ie dan lekker in zijn tipi gaat koken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:29 schreef Johnny_Berra het volgende:
Amanda: Mikey wil graag indiaans eten.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:20 schreef noekje het volgende:
Het is maar goed dat ze plastic draagt anders kwam ze helemaal gekneuterd over. Heeft ze nog wel even tijd om haar snor te scheren.
In het kader van bovenstaande oproep, hier nog een paar CAPs van gisteravond .......quote:
Maiskoekenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ie dan lekker in zijn tipi gaat koken.
Vanavond bij Jensen, begreep ik gisteren tijdens Jensen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:33 schreef beequeen het volgende:
De dates van Mike gaan toch door begrijp ik, vanavond dus. De Febo had wrs iets meer tijd nodig om dames te ronselen.
Gewoon een kwestie van een keer aan die pruik rukken. Rukken, niet ruiken, want dan teken je je eigen doodvonnis.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:34 schreef Johnny_Berra het volgende:
Maiskoekenen daarna wordt Amanda ritueel gescalpeerd.
Is niet zo moeilijk bij nader inzien.....
Daten bij Jensen, how romantic. Samen met Natasja en de 2Babes.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:37 schreef Copycat het volgende:
Vanavond bij Jensen, begreep ik gisteren tijdens Jensen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van een keer aan die pruik rukken. Rukken, niet ruiken, want dan teken je je eigen doodvonnis.
joh, dat ding zit toch allang vastgekoekdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van een keer aan die pruik rukken. Rukken, niet ruiken, want dan teken je je eigen doodvonnis.
Amanda met pruik over 5 jaar.....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Des te beter resultaat bij het scalperen!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:43 schreef avonne het volgende:
joh, dat ding zit toch allang vastgekoekd
In totaal een IQ van 4 gok ik zo.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daten bij Jensen, how romantic. Samen met Natasja en de 2Babes.
Hey het is geen BBquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ben er nog niet overheen. Heb de hele nacht van Breien gedroomd...![]()
Mijn favoriet is al een tijdje weg, helaas. Maar als de grootste klootzak moet winnen, ben ik voor Brian. Laat hem maar een paar weken denken dat hij geweldig is....![]()
De waarheid kom je op straat wel tegen. Mijn favoriet zou eigenlijk de meest normale moeten zijn, maar dan is de geest van het spelletje wel een beetje weg. Dan maar de grootste sneak.
Ik vind het bijna zielig voor Mike dat ze hem opschepen met die zwarte heks en 2 hersenloze snollen.quote:
Methadon is nog een ergere verslaving dan heroine. Bijna alle methadon gebruikers slikken dat hun hele leven door en kunnen er niet vanaf komen. Daarnaast krijgen heel veel methadon gebruikers last van een combiverslaving. Meestal alcohol. Ik snap dat ie dat ritueel wil verbranden maar op het daarmee opgelost is betwijfel ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:52 schreef Copycat het volgende:
Ik lees net op VOL dat Mike vanavond de methadon die ie nog heeft wil verbranden?
Dat sterkt mijn vermoeden dat ie dat goedje nog gebruikt.
Mikey's smaak zo inschattende, denk ik dat hij dat vast anders ziet. Mikey zit vanavond gewoon tussen drie lekkere wijven.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het bijna zielig voor Mike dat ze hem opschepen met die zwarte heks en 2 hersenloze snollen.
Mooi gifje Roevka.![]()
Ben je mal, Mike vond Natas toch zo geweldig.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het bijna zielig voor Mike dat ze hem opschepen met die zwarte heks en 2 hersenloze snollen.
Mooi gifje Roevka.![]()
Die oude dame is zo'n masker die je in feestwinkels kan kopen. Net zo nep als Amanda dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Des te beter resultaat bij het scalperen!
Gewelidg gifje, akveor!
Daar heb je wel een punt natuurlijk, plus wat 2Live zegt......hij is weg van Natasja. Ben benieuwd wat hij van haar vindt als hij haar in het echt ontmoet, volgens mij schrik hij zich kapot. Ik ben trouwens ook heel benieuwd naar die dates.....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:56 schreef Johnny_Berra het volgende:
Mikey's smaak zo inschattende, denk ik dat hij dat vast anders ziet. Mikey zit vanavond gewoon tussen drie lekkere wijven.
Ik vraag me af of ie helemaal van de methadon af is. Afkicken van methdon is nog erger dan afkicken van heroine. Methadon is synthetisch en zuiverder dan heroine. Methadon kent geen flash zoals heroine. Veel gebruikers gaan daarom op zoek naar dat euforische gevoel wat ze bij methadon niet krijgen. Ik heb weinig gemerkt van afkick verschijnslenen bij Mike. Het kan zijn dat het hem gelukt is en dat gun ik hem zeer zeker.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
Dat betwijfel ik ook, akveor.
Sowieso heeft Mikey amper (ik heb er in ieder geval niets van meegekregen) afkickverschijnselen gehad in de kooi. Afkicken gaat nooit van zo'n leien dakkie, zeker niet met zo'n langdurige verslaving, zeker niet van heroine danwel methadon.
Ik kan me herrinneren dat hij een paar dagen last heeft gehad van getril en gezweet. Hij zei toen dat het afkickverschijnselen waren maar dat was snel over. Vandaar dat ik ook niet geloof dat hij clean is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
Dat betwijfel ik ook, akveor.
Sowieso heeft Mikey amper (ik heb er in ieder geval niets van meegekregen) afkickverschijnselen gehad in de kooi. Afkicken gaat nooit van zo'n leien dakkie, zeker niet met zo'n langdurige verslaving, zeker niet van heroine danwel methadon.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Natasia, hield die ook niet van een wit poedertje...? Ver bij Mike vandaan houden zou ik zeggen. Daarnaast is ze (volgens Huub) ook weer enorm aangekomen. Dus ruggegraat heeft zij ook niet. Mike heeft een sterke vrouw nodig en geen kenau.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt natuurlijk, plus wat 2Live zegt......hij is weg van Natasja. Ben benieuwd wat hij van haar vindt als hij haar in het echt ontmoet, volgens mij schrik hij zich kapot. Ik ben trouwens ook heel benieuwd naar die dates.....![]()
Jep, die zal vanavond ook wel weer in de witte wolken op die bank zitten. En waarschijnlijk Mike ook nog wel een snuif aanbieden, om de televsiezenuwen in toom te houden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:11 schreef akveor het volgende:
Natasia, hield die ook net van een wit poedertje.... ver bij Mike vandaan houden zou ik zeggen. Daarnaast is ze (volgens Huub) ook weer enorm aangekomen. Dus ruggegraat heeft zij ook niet. Mike heeft een sterke vrouw nodig en geen kenau.
Tsja die dates. Ik weet ook niet van ik ervan moet verwachten, misschien wat vrouwen met zeer sterke hang naar verzorgen ofzo?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt natuurlijk, plus wat 2Live zegt......hij is weg van Natasja. Ben benieuwd wat hij van haar vindt als hij haar in het echt ontmoet, volgens mij schrik hij zich kapot. Ik ben trouwens ook heel benieuwd naar die dates.....![]()
Ik denk dat ze wat gezelschapsdames bij Jan Bik of consorten hebben geleend.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:16 schreef Johnny_Berra het volgende:
Tsja die dates. Ik weet ook niet van ik ervan moet verwachten, misschien wat vrouwen met zeer sterke hang naar verzorgen ofzo?
Gokje. De dates zijn net zo fake als die gecaste kutzwerver.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:16 schreef Johnny_Berra het volgende:
Tsja die dates. Ik weet ook niet van ik ervan moet verwachten, misschien wat vrouwen met zeer sterke hang naar verzorgen ofzo?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gokje. De dates zijn net zo fake als die gecaste kutzwerver.
Hang naar verzorging in professionele zin dus.... Ja, kan bijna niet anders.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wat gezelschapsdames bij Jan Bik of consorten hebben geleend.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:29 schreef beequeen het volgende:
@Johnny_Berra, ik hoor hem niet maar zie hem wel. Is dit de ongesteld-bloed-beflijster?
[ afbeelding ]
Duidelijk de grofgespikkelde beflijster dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:31 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
![]()
Nee, hij had meer vlekjes/spetters.
Dominoën zou, net als Autodrop, verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zijn weer fijne kutstreams, ga lekker wat anders doen, tot laters
Dat is een lijsterquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:00 schreef beequeen het volgende:
Spannender dan dominoën toch, @Johnny_Berra?
[ afbeelding ]
Zelfs de regie vindt het geluid van buiten interessanter dan de hyenalach van die rat.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:11 schreef Dementor het volgende:
Als ze zo doorgaan met het filmen van het gras zien we vanzelf kabouters lopen.
Vond ik ook al.... tussen het pokeren door....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zelfs de regie vindt het geluid van buiten interessanter dan de hyenalach van die rat.
Wat een lief gifje Roevka.![]()
Ze heeft 2 uur autorijles( zegt ze), over een kwartiertje zou ze terug moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:21 schreef Copycat het volgende:
Is Amanda met lesauto en al in de etalage van een of ander boetiekje gereden of is ze al terug in de kooi?
Het is of topic, het mag vast niet, maar ik vraag mij echt af of jij wel helemaal in orde bent. Het is werkelijk waar gewoon ziekelijk en obsessief met je rat voor en rat na.....het gaat aan één stuk door, dag in dag uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:22 schreef beequeen het volgende:
Wicawdo is Brian kwijt maar vindt hem onder de douche. Hoge nood omdat hij vannacht niet gewipt heeft?
Geen streams op die rat.
Leuke nevenactiviteit en zeker beter dan dat achterlijke spel steeds. Mooie cap btwquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:00 schreef beequeen het volgende:
Spannender dan dominoën toch, @Johnny_Berra?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:57 schreef mootie het volgende:
Een lijster?
Als het je niet bevalt, ga je toch lekker naar huis.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is of topic, het mag vast niet, maar ik vraag mij echt af of jij wel helemaal in orde bent. Het is werkelijk waar gewoon ziekelijk en obsessief met je rat voor en rat na.....het gaat aan één stuk door, dag in dag uit.
'k Zou toch eens hulp gaan zoeken....
mag niet nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is of topic, het mag vast niet, maar ik vraag mij echt af of jij wel helemaal in orde bent. Het is werkelijk waar gewoon ziekelijk en obsessief met je rat voor en rat na.....het gaat aan één stuk door, dag in dag uit.
Nee, het is weer eens 'kijk hoe ik mij onderscheid van de goegemeente' tijd.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:54 schreef Copycat het volgende:
We gaan hier toch ook niet op die 'val vooral je medeuser aan' VOL-toer?
Wil je dat wij jou serieus nemen met zo'n naam?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het punt is dat ik af en toe ook graag even een posting wil doen maar ik kotsmisselijk van sommigen wordt en het mij meer dan regelmatig de lust wegneemt. Het is echt niet normaal. Als Brian in beeld is dan is het rat voor rat na, als hij niet in beeld is dan zit die rat achter aan de pammetjes. Als hij adem zit te halen dan is hij een rat als hij het niet doet is hij ook een rat. En exact hetzelfde met Amanda,,,,del voor del na....
Dat kan toch ook wel iets anders, die mensen, hoe je ook over ze denkt, hebben gewoon een naam meegekregen.
superslechtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:04 schreef Copycat het volgende:
Hoe ging Amanda's rijles?
Alweer commentaar op een ander van Brian. Brian de ratijinstructeur had dat natuurlijk zelf heel anders gedaan...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:03 schreef Disana het volgende:
Brian vindt Amanda's rijinstructeur niet vriendelijk. Hij zegt het met een vertrokken gezicht.
Speed neemt toch de eetlust weg?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:05 schreef ericahysterica het volgende:
vanavond half 8 speeddate voor mike. Om 8 uur eet de date mee.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:08 schreef beequeen het volgende:
Ach, is het weer zover?![]()
On Topic: Mike heeft 8 jaar drooggestaan dus zal hij wel bekken vanavond.
Tuurlijk, daar zitten de ingehuurde dates op te wachten.
Het is pure afgunst... eerst Claire niet weggestemt worden (wat was Amanda fanatiek tegen Jaap), een huwelijksaanzoek en ook nog mee met Wicardo. Prinsesje is bang dat ze van haar troon verstoten wordt waar ze zichzelf op heeft gezet. Het wordt tijd dat ze eens met beide voete op aarde komt... zoals de brief eerder deze week al suggereerde.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
Amanda geeft wel af op clair dat die niks toevoegd aan het programma,maar zij vergeet dat zij zelf ruim een jaar lang niets deed,zij was totaal niet met het spel bezig,en dan nu de moed hebben om op een ander af te geven bahbah
Ik ook niet. Wellicht dat ze gisteren bij Jensen het 'voorspel' hebben opgenomen en dat het in de uitzendingen straks zo wordt geknipt alsof de vrouwen zich hebben aangemeld na de Jensen uitzending?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:16 schreef beequeen het volgende:
@Cc, Ricardo zegt dat het daten van Mike om 19.30 begint, dus toch niet bij Jensen?
Ik snap er niks meer van.
OTquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:18 schreef STAP01 het volgende:
Zo, ben er ff een paar dagen tussenuit geweest. Wel gekeken maar niet op FOK geweest. Ik heb een pc probleempje! Mijn fovorietencentrum is gewist!!!! Alles weg! Weet iemand hoe ik dit weer terug kan krijgen????!!!
En heeft iemand het linkje van de donj (ofzoiets) streams?
Vind je het zelf ook niet een beetje ingewikkeld???quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wellicht dat ze gisteren bij Jensen het 'voorspel' hebben opgenomen en dat het in de uitzendingen straks zo wordt geknipt alsof de vrouwen zich hebben aangemeld na de Jensen uitzending?
Jensen is GEEN live programma. Das allesquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:16 schreef beequeen het volgende:
@Cc, Ricardo zegt dat het daten van Mike om 19.30 begint, dus toch niet bij Jensen?
Ik snap er niks meer van.
Valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:25 schreef dieenebart het volgende:
Vind je het zelf ook niet een beetje ingewikkeld???
Is ook zo, Jensen is niet live. Wat zijn ze toch slim bij de FEBO en de tv kijker trapt er nog in ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:19 schreef Copycat het volgende:
Ik ook niet. Wellicht dat ze gisteren bij Jensen het 'voorspel' hebben opgenomen en dat het in de uitzendingen straks zo wordt geknipt alsof de vrouwen zich hebben aangemeld na de Jensen uitzending?
Gij zijt slechter als mij, beiden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is ook zo, Jensen is niet live. Wat zijn ze toch slim bij de FEBO en de tv kijker trapt er nog in ook.
Wat is het nut daarvan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:25 schreef Disana het volgende:
Brian heeft het verzoek voor een stripper ingesproken. De stripper moet komen als Claire weg is.
Een stripper voor Mike? Wat heeft dat met Claire te maken dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:25 schreef Disana het volgende:
Brian heeft het verzoek voor een stripper ingesproken. De stripper moet komen als Claire weg is.
Goh wat aardig dat Brian zich opwerpt als organisator voor het vrijgezellenfeest.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:25 schreef Disana het volgende:
Voor Mke? Ik denk toch eerder voor Huub. En Jaap zal Huub wel gek proberen te maken dat het zo goed is voor tv enzo.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een stripper voor Mike? Wat heeft dat met Claire te maken dan?
Snap dat dan! Een stripper is de ultieme verleiding voor Huub, de groom to be.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:30 schreef beequeen het volgende:
Een stripper voor Mike? Wat heeft dat met Claire te maken dan?
Een echte vent voor Amanda zou meer effect hebben.....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:32 schreef Disana het volgende:
Nee, een stripper om Huub over de schreef te laten gaan.
Fantastisch idee een stripper in de kooi,hebben we daar nog echt niet gehadquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:32 schreef Disana het volgende:
Wat een geniaal planquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:32 schreef Disana het volgende:
Wat jij (dacht ik) al zei: een sexy rijinstructeur was waarschijnlijk heel effectief geweest. Brian had zijn sokken van frustratie opgegeten elke keer als ze les had.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Een echte vent voor Amanda zou meer effect hebben.....
Zoals de waard is vertrouwd die z'n gasten.... het zal niet voor niets zijn dat Amanda helemaal niks mag.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:33 schreef Copycat het volgende:
Snap dat dan! Een stripper is de ultieme verleiding voor Huub, de groom to be.
Zeker die gratenkutten vol tatoeages die daar hun kleren uit komen doen.
Ik ben zelfs obsessief, wist je dat nog niet?quote:
Beetje beweging zou misschien wel goed voor je zijn... de hele dag achter de pc kan nooit goed zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben zelfs obsessief, wist je dat nog niet?![]()
Trainen met Carlos.......sla mij maar over.
Wat is Bwian toch ook een rat.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:25 schreef Disana het volgende:
LOLquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Beetje beweging zou misschien wel goed voor je zijn... de hele dag achter de pc kan nooit goed zijn.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:24 schreef akveor het volgende:
[..]
OT
XP? Ga eens Zoeken.
Zoek naar de map Favorieten en kijk in de gevonden mappen of dat jouw favorieten zijn. In het minst erge geval is die map per ongeluk verplaatst.
Deze map vind je in XP meestal onder C:\Documents en Settings\NaamGebruiker
Hidiho's streams: http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Ja precies, dat zou dus wel een leuk idee zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwd die z'n gasten.... het zal niet voor niets zijn dat Amanda helemaal niks mag.
Ze zouden wat leuke jongens voor Amanda uit moeten nodigen als Bian weer eens de villa uit is. Kan Amanda ook eens ervaren dat er ook normale mannen op de wereld rondlopen.
wow he das een verassing een stripper erg origineel heeft het helemaal alleen bedacht?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:25 schreef Disana het volgende:
Owww maar een uurtje dus.... Ik zie Lieke ook geen enkele toegevoegde waarde meer hebben voor de bewoners behalve dat ze een soort mediator is tussen B en A. En daarvan vind ik dat het nu toch echt tijd wordt dat ze zelf eens hun zaakjes opknappen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:44 schreef Katewalker het volgende:
Amanda zegt net tegen Carlos dat Lieke vanavond komt van 9 tot 10...mooi dat ik de tijd weet...dan heb ik wat anders te doen..
Ohhh Lieke is de stripper!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:44 schreef Katewalker het volgende:
Amanda zegt net tegen Carlos dat Lieke vanavond komt van 9 tot 10...mooi dat ik de tijd weet...dan heb ik wat anders te doen..
Gaan we zo beginnen? Zoek het maar uit met je prikklok.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:42 schreef akveor het volgende:
Beetje beweging zou misschien wel goed voor je zijn... de hele dag achter de pc kan nooit goed zijn.
Als ze maar genoeg betaald krijgt zie ik haar dat nog wel doen ook. It's al about the moneyquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:46 schreef Katewalker het volgende:
hmm..ik denk ff na...Brian vraagt om een stripper...Amanda om Lieke...gaat Lieke strippen voor Huub...??
![]()
Dus eerst Lieke...en daarna een stripper...B & A zetten hoog in...
Ja nu Huub langzaam maar zeker inloopt laat je me keihard vallen.... Huub lover.....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen? Zoek het maar uit met je prikklok.
Waarom is Carlos er eigenlijk, niemand sport.....oh wacht, hij promoot zichzelf.quote:
Die hebben ze al...die zit nu met Huubsel samen in bad.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:52 schreef mazaru het volgende:
Kunnen ze net zo goed een opblaaspop in een string ergens neerzetten.
Ach zet er wat geld tegenover en Lieke zal zelfs zover gaan om Huub te zoenen!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:52 schreef mazaru het volgende:
Leuke bijdrage zal die Lieke dan leveren. Ze praat toch helemaal niet tegen Huub?
Kunnen ze net zo goed een opblaaspop in een string ergens neerzetten.
DGK COS: voor uw vrijdagmiddagvermaakquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom is Carlos er eigenlijk, niemand sport.....oh wacht, hij promoot zichzelf.
Jij moet ook oppassen, ik heb connecties. Ik noem maar 1 naam, Flens.![]()
echt waaar ken jij flensquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom is Carlos er eigenlijk, niemand sport.....oh wacht, hij promoot zichzelf.
Jij moet ook oppassen, ik heb connecties. Ik noem maar 1 naam, Flens.![]()
Ik heb geen streams nu maar zit Amanda met Huub in bad??quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:54 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die hebben ze al...die zit nu met Huubsel samen in bad.![]()
Onee, de stem noemde haar trekpop.
De stem?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:54 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die hebben ze al...die zit nu met Huubsel samen in bad.![]()
Onee, de stem noemde haar trekpop.
GA je weer dellen!!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
DGK COS: voor uw vrijdagmiddagvermaak![]()
als Lieke er is ben ik er iig niet bij. sloerie:)
lekker weekend allen!
Hier nog 1 het is een smerige tering RAT,moet het riool in.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik een verjaardag heb vanavond.Dat ijskonijn hoef ik echt niet meer te zien,wat een zeikwijf was dat zegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:28 schreef Urquhart het volgende:
Lieke de stripper!
Ik haal het teiltje alvast te voorschijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |