Het is of topic, het mag vast niet, maar ik vraag mij echt af of jij wel helemaal in orde bent. Het is werkelijk waar gewoon ziekelijk en obsessief met je rat voor en rat na.....het gaat aan één stuk door, dag in dag uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:22 schreef beequeen het volgende:
Wicawdo is Brian kwijt maar vindt hem onder de douche. Hoge nood omdat hij vannacht niet gewipt heeft?
Geen streams op die rat.
Leuke nevenactiviteit en zeker beter dan dat achterlijke spel steeds. Mooie cap btwquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:00 schreef beequeen het volgende:
Spannender dan dominoën toch, @Johnny_Berra?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:57 schreef mootie het volgende:
Een lijster?
Als het je niet bevalt, ga je toch lekker naar huis.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is of topic, het mag vast niet, maar ik vraag mij echt af of jij wel helemaal in orde bent. Het is werkelijk waar gewoon ziekelijk en obsessief met je rat voor en rat na.....het gaat aan één stuk door, dag in dag uit.
'k Zou toch eens hulp gaan zoeken....
mag niet nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is of topic, het mag vast niet, maar ik vraag mij echt af of jij wel helemaal in orde bent. Het is werkelijk waar gewoon ziekelijk en obsessief met je rat voor en rat na.....het gaat aan één stuk door, dag in dag uit.
'k Zou toch eens hulp gaan zoeken....
Nee, het is weer eens 'kijk hoe ik mij onderscheid van de goegemeente' tijd.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:54 schreef Copycat het volgende:
We gaan hier toch ook niet op die 'val vooral je medeuser aan' VOL-toer?
Wil je dat wij jou serieus nemen met zo'n naam?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het punt is dat ik af en toe ook graag even een posting wil doen maar ik kotsmisselijk van sommigen wordt en het mij meer dan regelmatig de lust wegneemt. Het is echt niet normaal. Als Brian in beeld is dan is het rat voor rat na, als hij niet in beeld is dan zit die rat achter aan de pammetjes. Als hij adem zit te halen dan is hij een rat als hij het niet doet is hij ook een rat. En exact hetzelfde met Amanda,,,,del voor del na....
Dat kan toch ook wel iets anders, die mensen, hoe je ook over ze denkt, hebben gewoon een naam meegekregen.
superslechtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:04 schreef Copycat het volgende:
Hoe ging Amanda's rijles?
Alweer commentaar op een ander van Brian. Brian de ratijinstructeur had dat natuurlijk zelf heel anders gedaan...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:03 schreef Disana het volgende:
Brian vindt Amanda's rijinstructeur niet vriendelijk. Hij zegt het met een vertrokken gezicht.
Speed neemt toch de eetlust weg?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:05 schreef ericahysterica het volgende:
vanavond half 8 speeddate voor mike. Om 8 uur eet de date mee.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:08 schreef beequeen het volgende:
Ach, is het weer zover?![]()
On Topic: Mike heeft 8 jaar drooggestaan dus zal hij wel bekken vanavond.
Tuurlijk, daar zitten de ingehuurde dates op te wachten.
Het is pure afgunst... eerst Claire niet weggestemt worden (wat was Amanda fanatiek tegen Jaap), een huwelijksaanzoek en ook nog mee met Wicardo. Prinsesje is bang dat ze van haar troon verstoten wordt waar ze zichzelf op heeft gezet. Het wordt tijd dat ze eens met beide voete op aarde komt... zoals de brief eerder deze week al suggereerde.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
Amanda geeft wel af op clair dat die niks toevoegd aan het programma,maar zij vergeet dat zij zelf ruim een jaar lang niets deed,zij was totaal niet met het spel bezig,en dan nu de moed hebben om op een ander af te geven bahbah
Ik ook niet. Wellicht dat ze gisteren bij Jensen het 'voorspel' hebben opgenomen en dat het in de uitzendingen straks zo wordt geknipt alsof de vrouwen zich hebben aangemeld na de Jensen uitzending?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:16 schreef beequeen het volgende:
@Cc, Ricardo zegt dat het daten van Mike om 19.30 begint, dus toch niet bij Jensen?
Ik snap er niks meer van.
OTquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:18 schreef STAP01 het volgende:
Zo, ben er ff een paar dagen tussenuit geweest. Wel gekeken maar niet op FOK geweest. Ik heb een pc probleempje! Mijn fovorietencentrum is gewist!!!! Alles weg! Weet iemand hoe ik dit weer terug kan krijgen????!!!
En heeft iemand het linkje van de donj (ofzoiets) streams?
Vind je het zelf ook niet een beetje ingewikkeld???quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wellicht dat ze gisteren bij Jensen het 'voorspel' hebben opgenomen en dat het in de uitzendingen straks zo wordt geknipt alsof de vrouwen zich hebben aangemeld na de Jensen uitzending?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |