quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:29 schreef beequeen het volgende:
@Johnny_Berra, ik hoor hem niet maar zie hem wel. Is dit de ongesteld-bloed-beflijster?
[ afbeelding ]

Duidelijk de grofgespikkelde beflijster dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:31 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
![]()
Nee, hij had meer vlekjes/spetters.

Dominoën zou, net als Autodrop, verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zijn weer fijne kutstreams, ga lekker wat anders doen, tot laters

Dat is een lijsterquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:00 schreef beequeen het volgende:
Spannender dan dominoën toch, @Johnny_Berra?
[ afbeelding ]

Zelfs de regie vindt het geluid van buiten interessanter dan de hyenalach van die rat.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:11 schreef Dementor het volgende:
Als ze zo doorgaan met het filmen van het gras zien we vanzelf kabouters lopen.

Vond ik ook al.... tussen het pokeren door....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zelfs de regie vindt het geluid van buiten interessanter dan de hyenalach van die rat.
Wat een lief gifje Roevka.![]()

Ze heeft 2 uur autorijles( zegt ze), over een kwartiertje zou ze terug moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:21 schreef Copycat het volgende:
Is Amanda met lesauto en al in de etalage van een of ander boetiekje gereden of is ze al terug in de kooi?

Het is of topic, het mag vast niet, maar ik vraag mij echt af of jij wel helemaal in orde bent. Het is werkelijk waar gewoon ziekelijk en obsessief met je rat voor en rat na.....het gaat aan één stuk door, dag in dag uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:22 schreef beequeen het volgende:
Wicawdo is Brian kwijt maar vindt hem onder de douche. Hoge nood omdat hij vannacht niet gewipt heeft?
Geen streams op die rat.

Leuke nevenactiviteit en zeker beter dan dat achterlijke spel steeds. Mooie cap btwquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:00 schreef beequeen het volgende:
Spannender dan dominoën toch, @Johnny_Berra?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:57 schreef mootie het volgende:
Een lijster?

Als het je niet bevalt, ga je toch lekker naar huis.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is of topic, het mag vast niet, maar ik vraag mij echt af of jij wel helemaal in orde bent. Het is werkelijk waar gewoon ziekelijk en obsessief met je rat voor en rat na.....het gaat aan één stuk door, dag in dag uit.
'k Zou toch eens hulp gaan zoeken....

mag niet nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is of topic, het mag vast niet, maar ik vraag mij echt af of jij wel helemaal in orde bent. Het is werkelijk waar gewoon ziekelijk en obsessief met je rat voor en rat na.....het gaat aan één stuk door, dag in dag uit.
'k Zou toch eens hulp gaan zoeken....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |