Des te beter resultaat bij het scalperen!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:43 schreef avonne het volgende:
joh, dat ding zit toch allang vastgekoekd
In totaal een IQ van 4 gok ik zo.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daten bij Jensen, how romantic. Samen met Natasja en de 2Babes.
Hey het is geen BBquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ben er nog niet overheen. Heb de hele nacht van Breien gedroomd...![]()
Mijn favoriet is al een tijdje weg, helaas. Maar als de grootste klootzak moet winnen, ben ik voor Brian. Laat hem maar een paar weken denken dat hij geweldig is....![]()
De waarheid kom je op straat wel tegen. Mijn favoriet zou eigenlijk de meest normale moeten zijn, maar dan is de geest van het spelletje wel een beetje weg. Dan maar de grootste sneak.
Ik vind het bijna zielig voor Mike dat ze hem opschepen met die zwarte heks en 2 hersenloze snollen.quote:
Methadon is nog een ergere verslaving dan heroine. Bijna alle methadon gebruikers slikken dat hun hele leven door en kunnen er niet vanaf komen. Daarnaast krijgen heel veel methadon gebruikers last van een combiverslaving. Meestal alcohol. Ik snap dat ie dat ritueel wil verbranden maar op het daarmee opgelost is betwijfel ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:52 schreef Copycat het volgende:
Ik lees net op VOL dat Mike vanavond de methadon die ie nog heeft wil verbranden?
Dat sterkt mijn vermoeden dat ie dat goedje nog gebruikt.
Mikey's smaak zo inschattende, denk ik dat hij dat vast anders ziet. Mikey zit vanavond gewoon tussen drie lekkere wijven.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het bijna zielig voor Mike dat ze hem opschepen met die zwarte heks en 2 hersenloze snollen.
Mooi gifje Roevka.![]()
Ben je mal, Mike vond Natas toch zo geweldig.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het bijna zielig voor Mike dat ze hem opschepen met die zwarte heks en 2 hersenloze snollen.
Mooi gifje Roevka.![]()
Die oude dame is zo'n masker die je in feestwinkels kan kopen. Net zo nep als Amanda dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Des te beter resultaat bij het scalperen!
Gewelidg gifje, akveor!
Daar heb je wel een punt natuurlijk, plus wat 2Live zegt......hij is weg van Natasja. Ben benieuwd wat hij van haar vindt als hij haar in het echt ontmoet, volgens mij schrik hij zich kapot. Ik ben trouwens ook heel benieuwd naar die dates.....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:56 schreef Johnny_Berra het volgende:
Mikey's smaak zo inschattende, denk ik dat hij dat vast anders ziet. Mikey zit vanavond gewoon tussen drie lekkere wijven.
Ik vraag me af of ie helemaal van de methadon af is. Afkicken van methdon is nog erger dan afkicken van heroine. Methadon is synthetisch en zuiverder dan heroine. Methadon kent geen flash zoals heroine. Veel gebruikers gaan daarom op zoek naar dat euforische gevoel wat ze bij methadon niet krijgen. Ik heb weinig gemerkt van afkick verschijnslenen bij Mike. Het kan zijn dat het hem gelukt is en dat gun ik hem zeer zeker.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
Dat betwijfel ik ook, akveor.
Sowieso heeft Mikey amper (ik heb er in ieder geval niets van meegekregen) afkickverschijnselen gehad in de kooi. Afkicken gaat nooit van zo'n leien dakkie, zeker niet met zo'n langdurige verslaving, zeker niet van heroine danwel methadon.
Ik kan me herrinneren dat hij een paar dagen last heeft gehad van getril en gezweet. Hij zei toen dat het afkickverschijnselen waren maar dat was snel over. Vandaar dat ik ook niet geloof dat hij clean is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
Dat betwijfel ik ook, akveor.
Sowieso heeft Mikey amper (ik heb er in ieder geval niets van meegekregen) afkickverschijnselen gehad in de kooi. Afkicken gaat nooit van zo'n leien dakkie, zeker niet met zo'n langdurige verslaving, zeker niet van heroine danwel methadon.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van een keer aan die pruik rukken. Rukken, niet ruiken, want dan teken je je eigen doodvonnis.
Natasia, hield die ook niet van een wit poedertje...? Ver bij Mike vandaan houden zou ik zeggen. Daarnaast is ze (volgens Huub) ook weer enorm aangekomen. Dus ruggegraat heeft zij ook niet. Mike heeft een sterke vrouw nodig en geen kenau.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt natuurlijk, plus wat 2Live zegt......hij is weg van Natasja. Ben benieuwd wat hij van haar vindt als hij haar in het echt ontmoet, volgens mij schrik hij zich kapot. Ik ben trouwens ook heel benieuwd naar die dates.....![]()
Jep, die zal vanavond ook wel weer in de witte wolken op die bank zitten. En waarschijnlijk Mike ook nog wel een snuif aanbieden, om de televsiezenuwen in toom te houden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:11 schreef akveor het volgende:
Natasia, hield die ook net van een wit poedertje.... ver bij Mike vandaan houden zou ik zeggen. Daarnaast is ze (volgens Huub) ook weer enorm aangekomen. Dus ruggegraat heeft zij ook niet. Mike heeft een sterke vrouw nodig en geen kenau.
Tsja die dates. Ik weet ook niet van ik ervan moet verwachten, misschien wat vrouwen met zeer sterke hang naar verzorgen ofzo?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt natuurlijk, plus wat 2Live zegt......hij is weg van Natasja. Ben benieuwd wat hij van haar vindt als hij haar in het echt ontmoet, volgens mij schrik hij zich kapot. Ik ben trouwens ook heel benieuwd naar die dates.....![]()
Ik denk dat ze wat gezelschapsdames bij Jan Bik of consorten hebben geleend.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:16 schreef Johnny_Berra het volgende:
Tsja die dates. Ik weet ook niet van ik ervan moet verwachten, misschien wat vrouwen met zeer sterke hang naar verzorgen ofzo?
Gokje. De dates zijn net zo fake als die gecaste kutzwerver.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:16 schreef Johnny_Berra het volgende:
Tsja die dates. Ik weet ook niet van ik ervan moet verwachten, misschien wat vrouwen met zeer sterke hang naar verzorgen ofzo?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gokje. De dates zijn net zo fake als die gecaste kutzwerver.
Hang naar verzorging in professionele zin dus.... Ja, kan bijna niet anders.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wat gezelschapsdames bij Jan Bik of consorten hebben geleend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |