Ik denk dat Bram voor die tijd met een shovel het huis plat rijdt!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:04 schreef RSie het volgende:
ik denk dat de trouwerij op de 14e gaat zijn!
Als ze er genoeg voor vangt houd ze nog een redelijk uursalaris over schat ik zo inquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vrijdag 28/3 :All Night from 23.00 at Club Cuba, Breda Zaterdag 29/3 :00.30-01.00 Discotheek Black & White, Medemblik Zaterdag 29/3 :02.30-03.00 Discotheek Jenifeu & Malibu, Drachten.
Bron: Lieke Hyves.
Ze is meer tijd kwijt aan reizen dan aan optreden.![]()
geloof iets van 1600 euro per 20/40 minutenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ze er genoeg voor vangt houd ze nog een redelijk uursalaris over schat ik zo in
En hoeveel procent moet ze afdragen aan Talpa?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:05 schreef pullup het volgende:
Als ze er genoeg voor vangt houd ze nog een redelijk uursalaris over schat ik zo in
Het is maar goed dat ze plastic draagt anders kwam ze helemaal gekneuterd over. Heeft ze nog wel even tijd om haar snor te scheren.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is meer tijd kwijt aan reizen dan aan optreden.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:27 schreef Johnny_Berra het volgende:
Amanda is net Donald Duck. Die domme eend heeft nooit een broek aan, behalve als hij gaat zwemmen. En Amanda loopt constant met haar blote tieten te zwaaien, maar als ze onder de zonnebank gaat......
Dat ie dan lekker in zijn tipi gaat koken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:29 schreef Johnny_Berra het volgende:
Amanda: Mikey wil graag indiaans eten.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:20 schreef noekje het volgende:
Het is maar goed dat ze plastic draagt anders kwam ze helemaal gekneuterd over. Heeft ze nog wel even tijd om haar snor te scheren.
In het kader van bovenstaande oproep, hier nog een paar CAPs van gisteravond .......quote:
Maiskoekenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ie dan lekker in zijn tipi gaat koken.
Vanavond bij Jensen, begreep ik gisteren tijdens Jensen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:33 schreef beequeen het volgende:
De dates van Mike gaan toch door begrijp ik, vanavond dus. De Febo had wrs iets meer tijd nodig om dames te ronselen.
Gewoon een kwestie van een keer aan die pruik rukken. Rukken, niet ruiken, want dan teken je je eigen doodvonnis.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:34 schreef Johnny_Berra het volgende:
Maiskoekenen daarna wordt Amanda ritueel gescalpeerd.
Is niet zo moeilijk bij nader inzien.....
Daten bij Jensen, how romantic. Samen met Natasja en de 2Babes.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:37 schreef Copycat het volgende:
Vanavond bij Jensen, begreep ik gisteren tijdens Jensen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van een keer aan die pruik rukken. Rukken, niet ruiken, want dan teken je je eigen doodvonnis.
joh, dat ding zit toch allang vastgekoekdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van een keer aan die pruik rukken. Rukken, niet ruiken, want dan teken je je eigen doodvonnis.
Amanda met pruik over 5 jaar.....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |