Irriteren kan ze als de beste. En decibellen produceren ook. En daar houdt het wel een beetje mee op, ben ik bang.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:55 schreef dieenebart het volgende:
Amanda en schrijven![]()
Zou ze kunnen kalligraferen? Of calibreren? Solliciteren? Ovuleren?
Zeker om Claire te behoeden voor de grootste fout van haar levenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:59 schreef Kaat38 het volgende:
Murning all!
Er gingen vage geruchten dat Lieke als gastspeelster zou komen, alles word geschrapt vandaag....
Het zal toch niet zo zijn dat Lieke zo binnen stapt?
Brian alleen stelt helemaal niets voor. 8 Maanden geleden vond ik hem al zwaar overspannen en dat vind ik hem nog steeds. Alles wijst erop. Ik sluit zelfs niet uit dat Amanda van Jaap's aanbod gebruik maakt en hem wegstuurt. Ach hoop doet leven. Het is in mijn ogen iig niet Brian die zomaar in de finale zou moeten staan omdat hij de langst zittende is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:51 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zou een uitermate prettige ontwikkeling zijn. Het enige risico wat je dan loopt is dat Brian het met zijn glijstem heel begrijpelijk onbegrijpelijk gaat uitleggen en dat Amanda ermee instemt en dan krijgt Brian straks de SMSjes van Amanda achter zich en dan heeft hij meer dan Huub en wint hij alsnog het programma zonder dat het lijkt alsof er niet gefraudeerd is.
Wat ik zeg, gewoon slapen dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:57 schreef avonne het volgende:
Ze nemen niet eens de moeite om te doen alsof ze bruin willen worden.
Ze liggen zo dat er nauwelijks huid beschenen wordt.
Laat ik dat as. huwelijk nou leuk vindenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeker om Claire te behoeden voor de grootste fout van haar leven.
Nuh, alles is geschrapt omdat Brian&Amanda eerst tot rust moeten komen na gisteravond en een onrustige nacht.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:59 schreef Kaat38 het volgende:
Murning all!
Er gingen vage geruchten dat Lieke als gastspeelster zou komen, alles word geschrapt vandaag....
Amanda heeft haar wel uitgenodigd voor vanavond 8 uur, misschien mag Lieke dan wel blijvenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:59 schreef Kaat38 het volgende:
Murning all!
Waar gaan die geruchten dan ???? En please, geen Lieke in dat hok.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:59 schreef Kaat38 het volgende:
Murning all!
quote:De Gouden Kooi krijgt halve en grote finale om er een eind aan te breien
(28-3-2008) Op 22 mei , de laatste dag dat de bewoners in De Gouden Kooi zitten, zal de gehele tv-avond van RTL 5 in teken staan van dit veel besproken programma. De Gouden Kooi zal dan net als iedere werkdag sinds het begin van het programma een reguliere aflevering hebben, maar vanaf half negen staat de avond in het teken van de Finale van De Gouden Kooi. En na afloop weten wie de winnaar wordt en er met het geld vandoor gaat...
Maar de week er voor 14 mei is er ook een uitzending van een uur. Dit zal de halve finale van De Gouden Kooi te zien zijn, waarbij ook miljonaits moeten vertrekken.
De Gouden Kooi Halve en De Gouden Kooi Finale zijn 14 mei om 21.30u te zien en 22 mei om 20.30u op RTL 5
Merendeel speculatie's, vermoed dat er nog wel 1 of 2 ex-bewoners even terugkomen tijdelijk en ik acht de kans dat het Lieke is groot.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar gaan die geruchten dan ???? En please, geen Lieke in dat hok.
Middag Bart.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En Huub denkt: "In vijf minuten weet je het toch wel?"
Kortom, Huub en Claire trouwen de 14e en gaan vervolgens de kooi uit richting huwelijksreis.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:10 schreef beequeen het volgende:
Dit lees ik op ZIJONLINE, niet erg betrouwbaar, maar toch. Ze hebben het wel vaker bij het recht eind.
[..]
Dat staat ook hier: http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=161#L484quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:10 schreef RSie het volgende:
moet Huub niet ook nog Theorie examen doen voor dat Motorrijden?
Als ik het mij goed herinner mag je niet eens beginnen met lessen op een motor zonder je theorie te hebben gehaald.
of heb ik wat gemist en heeft hij hem allang?
Wat mij betreft komt er geen enkele oud-wannabee meer terug. Laat ze het onderling maar uitzoeken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:11 schreef Kaat38 het volgende:
Maar ik moet er niet aan denken!
Laat dan maar Bart, Evelien of zo komen.
helemaal waar anders is huub binnen 2 minuten over de zeik en begint te meppenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:32 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Mag niet van de FEBO( FEBO is familie van die RAT) kan niet anders.
Helemaal mee eens, vooral met dat laatste!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft komt er geen enkele oud-wannabee meer terug. Laat ze het onderling maar uitzoeken.
Zoals het nu gaat gaat het prima, Huub en Claire happy, Brian en Amanda stijf van de stress.
Kan ook positief uitpakken. Misschien wordt nu dan ook duidelijk wat de intenties van Jaap met Lieke waren.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft komt er geen enkele oud-wannabee meer terug. Laat ze het onderling maar uitzoeken.
Zoals het nu gaat gaat het prima, Huub en Claire happy, Brian en Amanda stijf van de stress.
getver hier wordt ik weer boos om he trap die 2 wakker en snel hokjequote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik zeg, gewoon slapen dus.
[ afbeelding ]
Het uitje van Claire is van 10 tot 2 volgens de brief Ricardo, kan ze Lieke nog net ff zienquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Opvallend dat Amanda wil dat ze vanavond komt en Claire juist weggaat.
Ow, dat heb ik dan weer niet meegekregen, geen Lieke dus vanavond.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
gisteren vertelde amanda beneden dat lieke niet kon het werd afgeketst volgens jaap had lieke ook al niks meer te snabbelen en moest 3 baantjes nemen om in dr ondrhoud te kunnen voorzien dus helaas geen drukke agenda voor Lieke met drukke boekingen
idd..... en als ze dan toch iemand willen...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL, als dat toch echt waar is moet ze inmiddels wel van haar high horse zijn afgevallen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
gisteren vertelde amanda beneden dat lieke niet kon het werd afgeketst volgens jaap had lieke ook al niks meer te snabbelen en moest 3 baantjes nemen om in dr ondrhoud te kunnen voorzien dus helaas geen drukke agenda voor Lieke met drukke boekingen
ja duhhh.... ze zijn moequote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:47 schreef pullup het volgende:
Ik zie dat het duo A en B alleen heeft bewogen van bed naar zonnebank in de laatste 13 uur
Nee, ben er nog niet overheen. Heb de hele nacht van Breien gedroomd...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Middag Bart.
Ik vroeg me af: Heb jij eigenlijk een favoriet? En ben je al over de schok van het huwelijk?
Te dom om dood te schoppen is dat Dweiltjequote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:47 schreef akveor het volgende:
eierpeul.... eiereschil.... Ad remme doorbitch Wicardo bedoelt peuleschil....
nee, daar heeft ze het te druk voor!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
ipv van slapen had ze kunnen leren in dr theorieboek , pianilessen oefenen ,dr kast opruimen
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL, als dat toch echt waar is moet ze inmiddels wel van haar high horse zijn afgevallen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ben er nog niet overheen. Heb de hele nacht van Breien gedroomd...![]()
Mijn favoriet is al een tijdje weg, helaas. Maar als de grootste klootzak moet winnen, ben ik voor Brian. Laat hem maar een paar weken denken dat hij geweldig is....![]()
De waarheid kom je op straat wel tegen. Mijn favoriet zou eigenlijk de meest normale moeten zijn, maar dan is de geest van het spelletje wel een beetje weg. Dan maar de grootste sneak.
Vrijdag 28/3 :All Night from 23.00 at Club Cuba, Breda Zaterdag 29/3 :00.30-01.00 Discotheek Black & White, Medemblik Zaterdag 29/3 :02.30-03.00 Discotheek Jenifeu & Malibu, Drachten.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:46 schreef Copycat het volgende:
LOL, als dat toch echt waar is moet ze inmiddels wel van haar high horse zijn afgevallen.
Ik denk dat Bram voor die tijd met een shovel het huis plat rijdt!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:04 schreef RSie het volgende:
ik denk dat de trouwerij op de 14e gaat zijn!
Als ze er genoeg voor vangt houd ze nog een redelijk uursalaris over schat ik zo inquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vrijdag 28/3 :All Night from 23.00 at Club Cuba, Breda Zaterdag 29/3 :00.30-01.00 Discotheek Black & White, Medemblik Zaterdag 29/3 :02.30-03.00 Discotheek Jenifeu & Malibu, Drachten.
Bron: Lieke Hyves.
Ze is meer tijd kwijt aan reizen dan aan optreden.![]()
geloof iets van 1600 euro per 20/40 minutenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ze er genoeg voor vangt houd ze nog een redelijk uursalaris over schat ik zo in
En hoeveel procent moet ze afdragen aan Talpa?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:05 schreef pullup het volgende:
Als ze er genoeg voor vangt houd ze nog een redelijk uursalaris over schat ik zo in
Het is maar goed dat ze plastic draagt anders kwam ze helemaal gekneuterd over. Heeft ze nog wel even tijd om haar snor te scheren.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is meer tijd kwijt aan reizen dan aan optreden.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:27 schreef Johnny_Berra het volgende:
Amanda is net Donald Duck. Die domme eend heeft nooit een broek aan, behalve als hij gaat zwemmen. En Amanda loopt constant met haar blote tieten te zwaaien, maar als ze onder de zonnebank gaat......
Dat ie dan lekker in zijn tipi gaat koken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:29 schreef Johnny_Berra het volgende:
Amanda: Mikey wil graag indiaans eten.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:20 schreef noekje het volgende:
Het is maar goed dat ze plastic draagt anders kwam ze helemaal gekneuterd over. Heeft ze nog wel even tijd om haar snor te scheren.
In het kader van bovenstaande oproep, hier nog een paar CAPs van gisteravond .......quote:
Maiskoekenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ie dan lekker in zijn tipi gaat koken.
Vanavond bij Jensen, begreep ik gisteren tijdens Jensen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:33 schreef beequeen het volgende:
De dates van Mike gaan toch door begrijp ik, vanavond dus. De Febo had wrs iets meer tijd nodig om dames te ronselen.
Gewoon een kwestie van een keer aan die pruik rukken. Rukken, niet ruiken, want dan teken je je eigen doodvonnis.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:34 schreef Johnny_Berra het volgende:
Maiskoekenen daarna wordt Amanda ritueel gescalpeerd.
Is niet zo moeilijk bij nader inzien.....
Daten bij Jensen, how romantic. Samen met Natasja en de 2Babes.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:37 schreef Copycat het volgende:
Vanavond bij Jensen, begreep ik gisteren tijdens Jensen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van een keer aan die pruik rukken. Rukken, niet ruiken, want dan teken je je eigen doodvonnis.
joh, dat ding zit toch allang vastgekoekdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van een keer aan die pruik rukken. Rukken, niet ruiken, want dan teken je je eigen doodvonnis.
Amanda met pruik over 5 jaar.....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Des te beter resultaat bij het scalperen!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:43 schreef avonne het volgende:
joh, dat ding zit toch allang vastgekoekd
In totaal een IQ van 4 gok ik zo.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daten bij Jensen, how romantic. Samen met Natasja en de 2Babes.
Hey het is geen BBquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ben er nog niet overheen. Heb de hele nacht van Breien gedroomd...![]()
Mijn favoriet is al een tijdje weg, helaas. Maar als de grootste klootzak moet winnen, ben ik voor Brian. Laat hem maar een paar weken denken dat hij geweldig is....![]()
De waarheid kom je op straat wel tegen. Mijn favoriet zou eigenlijk de meest normale moeten zijn, maar dan is de geest van het spelletje wel een beetje weg. Dan maar de grootste sneak.
Ik vind het bijna zielig voor Mike dat ze hem opschepen met die zwarte heks en 2 hersenloze snollen.quote:
Methadon is nog een ergere verslaving dan heroine. Bijna alle methadon gebruikers slikken dat hun hele leven door en kunnen er niet vanaf komen. Daarnaast krijgen heel veel methadon gebruikers last van een combiverslaving. Meestal alcohol. Ik snap dat ie dat ritueel wil verbranden maar op het daarmee opgelost is betwijfel ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:52 schreef Copycat het volgende:
Ik lees net op VOL dat Mike vanavond de methadon die ie nog heeft wil verbranden?
Dat sterkt mijn vermoeden dat ie dat goedje nog gebruikt.
Mikey's smaak zo inschattende, denk ik dat hij dat vast anders ziet. Mikey zit vanavond gewoon tussen drie lekkere wijven.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het bijna zielig voor Mike dat ze hem opschepen met die zwarte heks en 2 hersenloze snollen.
Mooi gifje Roevka.![]()
Ben je mal, Mike vond Natas toch zo geweldig.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het bijna zielig voor Mike dat ze hem opschepen met die zwarte heks en 2 hersenloze snollen.
Mooi gifje Roevka.![]()
Die oude dame is zo'n masker die je in feestwinkels kan kopen. Net zo nep als Amanda dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Des te beter resultaat bij het scalperen!
Gewelidg gifje, akveor!
Daar heb je wel een punt natuurlijk, plus wat 2Live zegt......hij is weg van Natasja. Ben benieuwd wat hij van haar vindt als hij haar in het echt ontmoet, volgens mij schrik hij zich kapot. Ik ben trouwens ook heel benieuwd naar die dates.....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:56 schreef Johnny_Berra het volgende:
Mikey's smaak zo inschattende, denk ik dat hij dat vast anders ziet. Mikey zit vanavond gewoon tussen drie lekkere wijven.
Ik vraag me af of ie helemaal van de methadon af is. Afkicken van methdon is nog erger dan afkicken van heroine. Methadon is synthetisch en zuiverder dan heroine. Methadon kent geen flash zoals heroine. Veel gebruikers gaan daarom op zoek naar dat euforische gevoel wat ze bij methadon niet krijgen. Ik heb weinig gemerkt van afkick verschijnslenen bij Mike. Het kan zijn dat het hem gelukt is en dat gun ik hem zeer zeker.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
Dat betwijfel ik ook, akveor.
Sowieso heeft Mikey amper (ik heb er in ieder geval niets van meegekregen) afkickverschijnselen gehad in de kooi. Afkicken gaat nooit van zo'n leien dakkie, zeker niet met zo'n langdurige verslaving, zeker niet van heroine danwel methadon.
Ik kan me herrinneren dat hij een paar dagen last heeft gehad van getril en gezweet. Hij zei toen dat het afkickverschijnselen waren maar dat was snel over. Vandaar dat ik ook niet geloof dat hij clean is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
Dat betwijfel ik ook, akveor.
Sowieso heeft Mikey amper (ik heb er in ieder geval niets van meegekregen) afkickverschijnselen gehad in de kooi. Afkicken gaat nooit van zo'n leien dakkie, zeker niet met zo'n langdurige verslaving, zeker niet van heroine danwel methadon.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Natasia, hield die ook niet van een wit poedertje...? Ver bij Mike vandaan houden zou ik zeggen. Daarnaast is ze (volgens Huub) ook weer enorm aangekomen. Dus ruggegraat heeft zij ook niet. Mike heeft een sterke vrouw nodig en geen kenau.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt natuurlijk, plus wat 2Live zegt......hij is weg van Natasja. Ben benieuwd wat hij van haar vindt als hij haar in het echt ontmoet, volgens mij schrik hij zich kapot. Ik ben trouwens ook heel benieuwd naar die dates.....![]()
Jep, die zal vanavond ook wel weer in de witte wolken op die bank zitten. En waarschijnlijk Mike ook nog wel een snuif aanbieden, om de televsiezenuwen in toom te houden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:11 schreef akveor het volgende:
Natasia, hield die ook net van een wit poedertje.... ver bij Mike vandaan houden zou ik zeggen. Daarnaast is ze (volgens Huub) ook weer enorm aangekomen. Dus ruggegraat heeft zij ook niet. Mike heeft een sterke vrouw nodig en geen kenau.
Tsja die dates. Ik weet ook niet van ik ervan moet verwachten, misschien wat vrouwen met zeer sterke hang naar verzorgen ofzo?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt natuurlijk, plus wat 2Live zegt......hij is weg van Natasja. Ben benieuwd wat hij van haar vindt als hij haar in het echt ontmoet, volgens mij schrik hij zich kapot. Ik ben trouwens ook heel benieuwd naar die dates.....![]()
Ik denk dat ze wat gezelschapsdames bij Jan Bik of consorten hebben geleend.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:16 schreef Johnny_Berra het volgende:
Tsja die dates. Ik weet ook niet van ik ervan moet verwachten, misschien wat vrouwen met zeer sterke hang naar verzorgen ofzo?
Gokje. De dates zijn net zo fake als die gecaste kutzwerver.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:16 schreef Johnny_Berra het volgende:
Tsja die dates. Ik weet ook niet van ik ervan moet verwachten, misschien wat vrouwen met zeer sterke hang naar verzorgen ofzo?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gokje. De dates zijn net zo fake als die gecaste kutzwerver.
Hang naar verzorging in professionele zin dus.... Ja, kan bijna niet anders.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wat gezelschapsdames bij Jan Bik of consorten hebben geleend.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:29 schreef beequeen het volgende:
@Johnny_Berra, ik hoor hem niet maar zie hem wel. Is dit de ongesteld-bloed-beflijster?
[ afbeelding ]
Duidelijk de grofgespikkelde beflijster dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:31 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
![]()
Nee, hij had meer vlekjes/spetters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |