getver hier wordt ik weer boos om he trap die 2 wakker en snel hokjequote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik zeg, gewoon slapen dus.
[ afbeelding ]
Het uitje van Claire is van 10 tot 2 volgens de brief Ricardo, kan ze Lieke nog net ff zienquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Opvallend dat Amanda wil dat ze vanavond komt en Claire juist weggaat.
Ow, dat heb ik dan weer niet meegekregen, geen Lieke dus vanavond.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
gisteren vertelde amanda beneden dat lieke niet kon het werd afgeketst volgens jaap had lieke ook al niks meer te snabbelen en moest 3 baantjes nemen om in dr ondrhoud te kunnen voorzien dus helaas geen drukke agenda voor Lieke met drukke boekingen
idd..... en als ze dan toch iemand willen...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft komt er geen enkele oud-wannabee meer terug. Laat ze het onderling maar uitzoeken.
Zoals het nu gaat gaat het prima, Huub en Claire happy, Brian en Amanda stijf van de stress.
LOL, als dat toch echt waar is moet ze inmiddels wel van haar high horse zijn afgevallen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
gisteren vertelde amanda beneden dat lieke niet kon het werd afgeketst volgens jaap had lieke ook al niks meer te snabbelen en moest 3 baantjes nemen om in dr ondrhoud te kunnen voorzien dus helaas geen drukke agenda voor Lieke met drukke boekingen
ja duhhh.... ze zijn moequote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:47 schreef pullup het volgende:
Ik zie dat het duo A en B alleen heeft bewogen van bed naar zonnebank in de laatste 13 uur
Nee, ben er nog niet overheen. Heb de hele nacht van Breien gedroomd...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Middag Bart.
Ik vroeg me af: Heb jij eigenlijk een favoriet? En ben je al over de schok van het huwelijk?
Te dom om dood te schoppen is dat Dweiltjequote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:47 schreef akveor het volgende:
eierpeul.... eiereschil.... Ad remme doorbitch Wicardo bedoelt peuleschil....
nee, daar heeft ze het te druk voor!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
ipv van slapen had ze kunnen leren in dr theorieboek , pianilessen oefenen ,dr kast opruimen
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL, als dat toch echt waar is moet ze inmiddels wel van haar high horse zijn afgevallen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ben er nog niet overheen. Heb de hele nacht van Breien gedroomd...![]()
Mijn favoriet is al een tijdje weg, helaas. Maar als de grootste klootzak moet winnen, ben ik voor Brian. Laat hem maar een paar weken denken dat hij geweldig is....![]()
De waarheid kom je op straat wel tegen. Mijn favoriet zou eigenlijk de meest normale moeten zijn, maar dan is de geest van het spelletje wel een beetje weg. Dan maar de grootste sneak.
Vrijdag 28/3 :All Night from 23.00 at Club Cuba, Breda Zaterdag 29/3 :00.30-01.00 Discotheek Black & White, Medemblik Zaterdag 29/3 :02.30-03.00 Discotheek Jenifeu & Malibu, Drachten.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:46 schreef Copycat het volgende:
LOL, als dat toch echt waar is moet ze inmiddels wel van haar high horse zijn afgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |