ja in ieder geval niet met zn 2en want dat past toch nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:54 schreef Lady-night het volgende:
Nu nog een zonnebankverbod....en wij zijn tevreden
Irriteren kan ze als de beste. En decibellen produceren ook. En daar houdt het wel een beetje mee op, ben ik bang.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:55 schreef dieenebart het volgende:
Amanda en schrijven![]()
Zou ze kunnen kalligraferen? Of calibreren? Solliciteren? Ovuleren?
Zeker om Claire te behoeden voor de grootste fout van haar levenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:59 schreef Kaat38 het volgende:
Murning all!
Er gingen vage geruchten dat Lieke als gastspeelster zou komen, alles word geschrapt vandaag....
Het zal toch niet zo zijn dat Lieke zo binnen stapt?
Brian alleen stelt helemaal niets voor. 8 Maanden geleden vond ik hem al zwaar overspannen en dat vind ik hem nog steeds. Alles wijst erop. Ik sluit zelfs niet uit dat Amanda van Jaap's aanbod gebruik maakt en hem wegstuurt. Ach hoop doet leven. Het is in mijn ogen iig niet Brian die zomaar in de finale zou moeten staan omdat hij de langst zittende is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:51 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zou een uitermate prettige ontwikkeling zijn. Het enige risico wat je dan loopt is dat Brian het met zijn glijstem heel begrijpelijk onbegrijpelijk gaat uitleggen en dat Amanda ermee instemt en dan krijgt Brian straks de SMSjes van Amanda achter zich en dan heeft hij meer dan Huub en wint hij alsnog het programma zonder dat het lijkt alsof er niet gefraudeerd is.
Wat ik zeg, gewoon slapen dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:57 schreef avonne het volgende:
Ze nemen niet eens de moeite om te doen alsof ze bruin willen worden.
Ze liggen zo dat er nauwelijks huid beschenen wordt.
Laat ik dat as. huwelijk nou leuk vindenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeker om Claire te behoeden voor de grootste fout van haar leven.
Nuh, alles is geschrapt omdat Brian&Amanda eerst tot rust moeten komen na gisteravond en een onrustige nacht.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:59 schreef Kaat38 het volgende:
Murning all!
Er gingen vage geruchten dat Lieke als gastspeelster zou komen, alles word geschrapt vandaag....
Amanda heeft haar wel uitgenodigd voor vanavond 8 uur, misschien mag Lieke dan wel blijvenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:59 schreef Kaat38 het volgende:
Murning all!
Waar gaan die geruchten dan ???? En please, geen Lieke in dat hok.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:59 schreef Kaat38 het volgende:
Murning all!
quote:De Gouden Kooi krijgt halve en grote finale om er een eind aan te breien
(28-3-2008) Op 22 mei , de laatste dag dat de bewoners in De Gouden Kooi zitten, zal de gehele tv-avond van RTL 5 in teken staan van dit veel besproken programma. De Gouden Kooi zal dan net als iedere werkdag sinds het begin van het programma een reguliere aflevering hebben, maar vanaf half negen staat de avond in het teken van de Finale van De Gouden Kooi. En na afloop weten wie de winnaar wordt en er met het geld vandoor gaat...
Maar de week er voor 14 mei is er ook een uitzending van een uur. Dit zal de halve finale van De Gouden Kooi te zien zijn, waarbij ook miljonaits moeten vertrekken.
De Gouden Kooi Halve en De Gouden Kooi Finale zijn 14 mei om 21.30u te zien en 22 mei om 20.30u op RTL 5
Merendeel speculatie's, vermoed dat er nog wel 1 of 2 ex-bewoners even terugkomen tijdelijk en ik acht de kans dat het Lieke is groot.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar gaan die geruchten dan ???? En please, geen Lieke in dat hok.
Middag Bart.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En Huub denkt: "In vijf minuten weet je het toch wel?"
Kortom, Huub en Claire trouwen de 14e en gaan vervolgens de kooi uit richting huwelijksreis.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:10 schreef beequeen het volgende:
Dit lees ik op ZIJONLINE, niet erg betrouwbaar, maar toch. Ze hebben het wel vaker bij het recht eind.
[..]
Dat staat ook hier: http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=161#L484quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:10 schreef RSie het volgende:
moet Huub niet ook nog Theorie examen doen voor dat Motorrijden?
Als ik het mij goed herinner mag je niet eens beginnen met lessen op een motor zonder je theorie te hebben gehaald.
of heb ik wat gemist en heeft hij hem allang?
Wat mij betreft komt er geen enkele oud-wannabee meer terug. Laat ze het onderling maar uitzoeken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:11 schreef Kaat38 het volgende:
Maar ik moet er niet aan denken!
Laat dan maar Bart, Evelien of zo komen.
helemaal waar anders is huub binnen 2 minuten over de zeik en begint te meppenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:32 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Mag niet van de FEBO( FEBO is familie van die RAT) kan niet anders.
Helemaal mee eens, vooral met dat laatste!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft komt er geen enkele oud-wannabee meer terug. Laat ze het onderling maar uitzoeken.
Zoals het nu gaat gaat het prima, Huub en Claire happy, Brian en Amanda stijf van de stress.
Kan ook positief uitpakken. Misschien wordt nu dan ook duidelijk wat de intenties van Jaap met Lieke waren.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft komt er geen enkele oud-wannabee meer terug. Laat ze het onderling maar uitzoeken.
Zoals het nu gaat gaat het prima, Huub en Claire happy, Brian en Amanda stijf van de stress.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |