Dat begrijp ik dus ook niet. Ben echt niet van plan om naar dat domme gepingel van die rat te luisteren.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:49 schreef Johnny_Berra het volgende:
Als ze dat gitaar-spel nou op stream 3 en 4 gooien dan lijkt het misschien nog wat, beetje distortion erbij....
aaaahhhhhh...prachtig filmpje...daar wordt een mens nou blij van...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik zie toch liever deze blonde Adonis rennen.![]()
http://www.clipser.com/watch_video/135175&mvoageno=1
Van Decency.
Ging over het golfen. Al 2 weken niet gedaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:52 schreef Lady-night het volgende:
Iemand dit ook gehoord hier?
Amanda zei iets van zullen we zo even wat gaan doen ofzoiets??????
2 weken zijn al voorbij waarop Brain zegt nee anderhalf???
Het lijkt echt helemaal nergens op. En nu Amanda weer terug is gaan ze van de streams af, wat een regiequote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus ook niet. Ben echt niet van plan om naar dat domme gepingel van die rat te luisteren.
en weer een moeilijk woordquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik vind de Op , recalcitrant genoeg, bedankt voor je inzet.
Doe eens niet zo obstinaat!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik vind de Op , recalcitrant genoeg, bedankt voor je inzet.
ja idd hij vond brian wel oprecht in zijn reaktiequote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:08 schreef avonne het volgende:
Ellen vraagt naar de reactie van de overige bewoners
Huub "Brian was er wel easy mee"
SÚKKELLLLLLLLLLLLLLLLLLLL !!!!!!!
Was een leuk gesprekje: http://www.megaupload.com/?d=ZQ2KME04quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:09 schreef Prospera het volgende:
Ellen: als het straks bruidsjurken uitzoeken wordt, dan is Amanda niet meer het prinsesje.
Huub: ik weet zeker dat Amanda echt verliefd is op Brian.
ik heb ellen altijd al gemogenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:09 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij vindt Ellen het wel leuk dat Amanda jaloers is.
Ellen: Nu is zij niet meer het prinsesje hè?
Op de Amanda manier: hard op voorlezen in de hoop dat er wat blijft hangen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:12 schreef avonne het volgende:
Amanda neemt theorie vragen door?
Brian zit het gesprek aan tafel te volgen...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:26 schreef avonne het volgende:
Oeps... Amanda ziet er treurig uit.
Brian ziet er nors uit
quote:
Ze hebben slecht geslapen en Amanda trekt dat nooit zo goed.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:29 schreef beequeen het volgende:
Is ze weer moe?
Mag niet van de FEBOquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:25 schreef Johnny_Berra het volgende:
Kom op J&H, ga ze stalken en zieken.
Het is gewoon een lui, verwend wijf. Net als haar vriendje een luie en verwende rat is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:31 schreef T-lex het volgende:
Ze hebben slecht geslapen en Amanda trekt dat nooit zo goed.
Dat zal uit veiligheidsoverwegngen wel niet mogen van de febo. Die hebben er geen trek in dat Amanda een week na het einde met een doucheslang deaud in Brian's douche wordt gevonden. Het zou me niets verbazen als Amanda weggestemt wordt in april en dat Brian doorgaat met Jaap.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:26 schreef Dementor het volgende:
Amanda ligt heel sip (kleuter stijl) tegen Brian aan.
"Waarom mag ik niet trouwen booohooo"
Uitvechten ???? Zonnebanken en verder slapen bedoel je.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:50 schreef akveor het volgende:
Telefoon: De golflessen van Brian en Amanda gaan niet door.
Precies zo hoort het....uitvechten op de streams.
Dat zou een uitermate prettige ontwikkeling zijn. Het enige risico wat je dan loopt is dat Brian het met zijn glijstem heel begrijpelijk onbegrijpelijk gaat uitleggen en dat Amanda ermee instemt en dan krijgt Brian straks de SMSjes van Amanda achter zich en dan heeft hij meer dan Huub en wint hij alsnog het programma zonder dat het lijkt alsof er niet gefraudeerd is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zal uit veiligheidsoverwegngen wel niet mogen van de febo. Die hebben er geen trek in dat Amanda een week na het einde met een doucheslang deaud in Brian's douche wordt gevonden. Het zou me niets verbazen als Amanda weggestemt wordt in april en dat Brian doorgaat met Jaap.
Mooi zo, dat kan nét het spreekwoordelijke zetje zijn...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:50 schreef akveor het volgende:
Telefoon: De golflessen van Brian en Amanda gaan niet door.
Precies zo hoort het....uitvechten op de streams.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is gewoon een lui, verwend wijf. Net als haar vriendje een luie en verwende rat is.
Wat een afgunst. Zoveel gekregen en nu gaat Claire voor het eerst de villa uit en nog voelt ze zich te kort gedaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:40 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft nog een freebee (onbegrijpelijk na al die uitjes). Ze heeft gevraagd of ze ook een keer mag doorbitchen maar de FEBO voelt daar niks voor, ze heeft dan teveel beveiliging nodig. Duidelijk een sneer naar Claire, kutwijf is het ook.
Amanda en schrijvenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:00 schreef Prospera het volgende:
Een geladen sfeer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de OP staat niet veel extravagants
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |