Dat begrijp ik dus ook niet. Ben echt niet van plan om naar dat domme gepingel van die rat te luisteren.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:49 schreef Johnny_Berra het volgende:
Als ze dat gitaar-spel nou op stream 3 en 4 gooien dan lijkt het misschien nog wat, beetje distortion erbij....
aaaahhhhhh...prachtig filmpje...daar wordt een mens nou blij van...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik zie toch liever deze blonde Adonis rennen.![]()
http://www.clipser.com/watch_video/135175&mvoageno=1
Van Decency.
Ging over het golfen. Al 2 weken niet gedaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:52 schreef Lady-night het volgende:
Iemand dit ook gehoord hier?
Amanda zei iets van zullen we zo even wat gaan doen ofzoiets??????
2 weken zijn al voorbij waarop Brain zegt nee anderhalf???
Het lijkt echt helemaal nergens op. En nu Amanda weer terug is gaan ze van de streams af, wat een regiequote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus ook niet. Ben echt niet van plan om naar dat domme gepingel van die rat te luisteren.
en weer een moeilijk woordquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik vind de Op , recalcitrant genoeg, bedankt voor je inzet.
Doe eens niet zo obstinaat!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik vind de Op , recalcitrant genoeg, bedankt voor je inzet.
ja idd hij vond brian wel oprecht in zijn reaktiequote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:08 schreef avonne het volgende:
Ellen vraagt naar de reactie van de overige bewoners
Huub "Brian was er wel easy mee"
SÚKKELLLLLLLLLLLLLLLLLLLL !!!!!!!
Was een leuk gesprekje: http://www.megaupload.com/?d=ZQ2KME04quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:09 schreef Prospera het volgende:
Ellen: als het straks bruidsjurken uitzoeken wordt, dan is Amanda niet meer het prinsesje.
Huub: ik weet zeker dat Amanda echt verliefd is op Brian.
ik heb ellen altijd al gemogenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:09 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij vindt Ellen het wel leuk dat Amanda jaloers is.
Ellen: Nu is zij niet meer het prinsesje hè?
Op de Amanda manier: hard op voorlezen in de hoop dat er wat blijft hangen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:12 schreef avonne het volgende:
Amanda neemt theorie vragen door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |