quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Huub wreef het buiten even in dat Brian haar in de steek had gelaten om met Mikey te gaan dominoen binnen. Ze reageerde kribbig maar ging vrijwel direct verhaal halen bij Brian. Hij kreeg het hard maar kort voor de kiezen en Amanda smeerde hem naar buiten. Dit gaat nog een vervolg krijgen want ze was niet lief
Amanda ging lekker aan de wijnquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:27 schreef Ziet het volgende:
yeah, brian boos dat amanda onbeschoft wegloopt als ie haar roept!
"huub en claire weten het ook inmiddels!"
amanda zegt: nou en? niet mijn probleem, ik doe niets voor anderen, ik doe het voor mezelf
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:37 schreef fredfik het volgende:
aiaiai het geweld breekt los zo meteen...ik denk dat ik nog maar ff op blijf
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:39 schreef Katewalker het volgende:
haha Brian in bed in foetushouding..hij is zielig nu natuurlijk en dan die pianomuziek op de achtergrond..ik zou er heerlijk op kunnen slapen..maar Brian zucht...die gaat zich lam irriteren...
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Kan nog een nachtje worden.... Glazen deuren, servies, doucheslangen, telefoontje naar achter, kapotte tafeltjes en een hotelovernachting![]()
En er gebeurde niksquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zit als een idioot naar een bed te kijken![]()
Om brood te smeren, ze zijn alweer gevlucht ........... Wel mooi dit.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:23 schreef beequeen het volgende:
Dank Prospera.![]()
Amanda heeft geen zin in gezeik. Brian vindt het belachelijk dat ze in de Private gaat
zitten met haar ontbijt. Ze besluit toch aan tafel te gaan zitten.
Vind het wel vreemd dat ze om zo'n kleine ruzie de hele nacht wakker liggenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:24 schreef Marrije het volgende:
Jammer dat Amanda klaar is met de discussie. Was wel gezellig geweest.
Brian heeft sorry gezegd dat ie niet zei dat ie binnen ging dominospelen met Mikey, maar Amanda wil zich er niet meer druk om maken.
Zal wel ff een tegenaanval inzetten...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:26 schreef blomst het volgende:
en de vele liefde is.... brieven van Alex op den duur doen vervagen
Ah, ze verliezen hun ambiance.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:27 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
A: Je rent extravagant!
B: Wat??? Extravagant
A: Ja je houding ik weet niet hoe je dat noemt.
Amanda moet gewoon een keer kappen met dat geniepige geweld!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:29 schreef petraa het volgende:
A: Je kneep me in me hand!
B: Zal ik het ff uitleggen, je drukte met je hand vol op me been!
Ik denk dat hij recalcitrant bedoeld....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:27 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
A: Je rent extravagant!
B: Wat??? Extravagant
A: Ja je houding ik weet niet hoe je dat noemt.
en ze moet haar plaats kennen. Kind krijgt met de week meer praatjes. Doe wat, Brian!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:32 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Amanda moet gewoon een keer kappen met dat geniepige geweld!
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:36 schreef Copycat het volgende:
Extravagant rennen, hoe doe je dat? Met een schreeuwige boa om, in een clownspak - compleet met rode neus- wild met je armen zwaaiend en met je benen het Minstery of Silly Walks uitbeelden?
Ja mooi kut is dat! Kunnen ze het off-cam lekker uitpraten (lees: Brian kan Amanda ongestoord intimideren)quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:37 schreef noekje het volgende:
Ze gaan zo golfen denkt Amanda.
Precies!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:41 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja mooi kut is dat! Kunnen ze het off-cam lekker uitpraten (lees: Brian kan Amanda ongestoord intimideren)
Huub en Clairequote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:44 schreef Lady-night het volgende:
Maken ze tv, moet je ze niet laten golfen....heeft lang genoeg geduurd...en dan wordt het weer buiten de camera uitgevochten....niet doen redactie...Stuur maar twee anderen een keer
Ik zie toch liever deze blonde Adonis rennen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:36 schreef Copycat het volgende:
Extravagant rennen, hoe doe je dat? Met een schreeuwige boa om,
in een clownspak - compleet met rode neus- wild met je armen zwaaiend
en met je benen het Minstery of Silly Walks uitbeelden?
Dat is altijd op stream 3 e 4. Na 13.00 uur krijg je normale audio.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:44 schreef Dementor het volgende:
Niemand hier die last heeft van slechte audio?
Waarom dat dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is altijd op stream 3 e 4. Na 13.00 uur krijg je normale audio.
Als ze dat gitaar-spel nou op stream 3 en 4 gooien dan lijkt het misschien nog wat, beetje distortion erbij....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
We betalen toch voor 4 streams met goede audio en video?
Een tijdje terug hadden we maar 2 streams tot 13.00 uur, dat hebben ze dus veranderd. We moeten heel blij zijn dat we 4 streams hebben, lief toch van Talpa?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:47 schreef Dementor het volgende:
Waarom dat dan?
We betalen toch voor 4 streams met goede audio en video?
Dat begrijp ik dus ook niet. Ben echt niet van plan om naar dat domme gepingel van die rat te luisteren.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:49 schreef Johnny_Berra het volgende:
Als ze dat gitaar-spel nou op stream 3 en 4 gooien dan lijkt het misschien nog wat, beetje distortion erbij....
aaaahhhhhh...prachtig filmpje...daar wordt een mens nou blij van...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik zie toch liever deze blonde Adonis rennen.![]()
http://www.clipser.com/watch_video/135175&mvoageno=1
Van Decency.
Ging over het golfen. Al 2 weken niet gedaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:52 schreef Lady-night het volgende:
Iemand dit ook gehoord hier?
Amanda zei iets van zullen we zo even wat gaan doen ofzoiets??????
2 weken zijn al voorbij waarop Brain zegt nee anderhalf???
Het lijkt echt helemaal nergens op. En nu Amanda weer terug is gaan ze van de streams af, wat een regiequote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus ook niet. Ben echt niet van plan om naar dat domme gepingel van die rat te luisteren.
en weer een moeilijk woordquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik vind de Op , recalcitrant genoeg, bedankt voor je inzet.
Doe eens niet zo obstinaat!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik vind de Op , recalcitrant genoeg, bedankt voor je inzet.
ja idd hij vond brian wel oprecht in zijn reaktiequote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:08 schreef avonne het volgende:
Ellen vraagt naar de reactie van de overige bewoners
Huub "Brian was er wel easy mee"
SÚKKELLLLLLLLLLLLLLLLLLLL !!!!!!!
Was een leuk gesprekje: http://www.megaupload.com/?d=ZQ2KME04quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:09 schreef Prospera het volgende:
Ellen: als het straks bruidsjurken uitzoeken wordt, dan is Amanda niet meer het prinsesje.
Huub: ik weet zeker dat Amanda echt verliefd is op Brian.
ik heb ellen altijd al gemogenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:09 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij vindt Ellen het wel leuk dat Amanda jaloers is.
Ellen: Nu is zij niet meer het prinsesje hè?
Op de Amanda manier: hard op voorlezen in de hoop dat er wat blijft hangen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:12 schreef avonne het volgende:
Amanda neemt theorie vragen door?
Brian zit het gesprek aan tafel te volgen...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:26 schreef avonne het volgende:
Oeps... Amanda ziet er treurig uit.
Brian ziet er nors uit
quote:
Ze hebben slecht geslapen en Amanda trekt dat nooit zo goed.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:29 schreef beequeen het volgende:
Is ze weer moe?
Mag niet van de FEBOquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:25 schreef Johnny_Berra het volgende:
Kom op J&H, ga ze stalken en zieken.
Het is gewoon een lui, verwend wijf. Net als haar vriendje een luie en verwende rat is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:31 schreef T-lex het volgende:
Ze hebben slecht geslapen en Amanda trekt dat nooit zo goed.
Dat zal uit veiligheidsoverwegngen wel niet mogen van de febo. Die hebben er geen trek in dat Amanda een week na het einde met een doucheslang deaud in Brian's douche wordt gevonden. Het zou me niets verbazen als Amanda weggestemt wordt in april en dat Brian doorgaat met Jaap.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:26 schreef Dementor het volgende:
Amanda ligt heel sip (kleuter stijl) tegen Brian aan.
"Waarom mag ik niet trouwen booohooo"
Uitvechten ???? Zonnebanken en verder slapen bedoel je.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:50 schreef akveor het volgende:
Telefoon: De golflessen van Brian en Amanda gaan niet door.
Precies zo hoort het....uitvechten op de streams.
Dat zou een uitermate prettige ontwikkeling zijn. Het enige risico wat je dan loopt is dat Brian het met zijn glijstem heel begrijpelijk onbegrijpelijk gaat uitleggen en dat Amanda ermee instemt en dan krijgt Brian straks de SMSjes van Amanda achter zich en dan heeft hij meer dan Huub en wint hij alsnog het programma zonder dat het lijkt alsof er niet gefraudeerd is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zal uit veiligheidsoverwegngen wel niet mogen van de febo. Die hebben er geen trek in dat Amanda een week na het einde met een doucheslang deaud in Brian's douche wordt gevonden. Het zou me niets verbazen als Amanda weggestemt wordt in april en dat Brian doorgaat met Jaap.
Mooi zo, dat kan nét het spreekwoordelijke zetje zijn...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:50 schreef akveor het volgende:
Telefoon: De golflessen van Brian en Amanda gaan niet door.
Precies zo hoort het....uitvechten op de streams.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is gewoon een lui, verwend wijf. Net als haar vriendje een luie en verwende rat is.
Wat een afgunst. Zoveel gekregen en nu gaat Claire voor het eerst de villa uit en nog voelt ze zich te kort gedaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:40 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft nog een freebee (onbegrijpelijk na al die uitjes). Ze heeft gevraagd of ze ook een keer mag doorbitchen maar de FEBO voelt daar niks voor, ze heeft dan teveel beveiliging nodig. Duidelijk een sneer naar Claire, kutwijf is het ook.
Amanda en schrijvenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:00 schreef Prospera het volgende:
Een geladen sfeer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de OP staat niet veel extravagants
ja in ieder geval niet met zn 2en want dat past toch nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:54 schreef Lady-night het volgende:
Nu nog een zonnebankverbod....en wij zijn tevreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |