wurgsexquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:44 schreef 2live het volgende:
[..]
het is waarschijnlijker dat ze zometeen sex hebben.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:50 schreef avonne het volgende:
De eerste dagen vond ik Ricardo onuitstaanbaar, maar nu is hij meer bescheiden en op de achtergrond. Nu kan ik hem wel goed hebben (in tegenstelling tot menig andere gastspeler die er geweest is)
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:51 schreef fredfik het volgende:
pffff ze gaan pitten
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:53 schreef avonne het volgende:
OK dat was het voor vandaag.
Er gebeurt niks meer
+1 ..... ik voel me net een debiel, maar ik te focussen op 1 beweging van Brian.... maar hij lijkt wel in comaquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zit als een idioot naar een bed te kijken![]()
Boogschutter en thx allenquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Okeeee chufi. Wat is je sterrenbeeld
![]()
Gelukkig ,daar is dweiltje, die maakt ze wel wakker.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zit als een idioot naar een bed te kijken![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:54 schreef farscapevr6 het volgende:
die suspence moet killing zijn voor amanda, weten dat t komt maar niet weten wanneer. das bijna erger dan de afstraffing zelf
Die zegt in zichzelf: ik slaap, ik slaap, ik slaap, ik slaap, echt waarquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:55 schreef Desii het volgende:
[..]
+1 ..... ik voel me net een debiel, maar ik te focussen op 1 beweging van Brian.... maar hij lijkt wel in coma
moooiii, ik beloof je dat ik opblijf en een verslag voor je schrijf.... trustequote:Op donderdag 27 maart 2008 23:54 schreef pullup het volgende:
Ik ben er ook vandoor, meestal is dat een teken dat ze los gaan
Ik zit op de dekens te letten,kijken of hij traptquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:55 schreef Desii het volgende:
[..]
+1 ..... ik voel me net een debiel, maar ik te focussen op 1 beweging van Brian.... maar hij lijkt wel in coma
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:54 schreef pullup het volgende:
Ik ben er ook vandoor, meestal is dat een teken dat ze los gaan
Trustequote:
Under pressurequote:Op donderdag 27 maart 2008 23:54 schreef farscapevr6 het volgende:
die suspence moet killing zijn voor amanda, weten dat t komt maar niet weten wanneer. das bijna erger dan de afstraffing zelf
mag ik even een lans breken voor wurgseks, is best lekkerquote:
Hij wacht gewoon totdat Amanda toenadering zoekt en dan slaat hij zijn slag.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik zit op de dekens te letten,kijken of hij trapt![]()
+1quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mag ik even een lans breken voor wurgseks, is best lekker![]()
![]()
Maar dat is niet wat zij doen![]()
Yesquote:
Hij had een tic met zijn hand,heb het zelf gezien net.Alleen hij raakte niks.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij wacht gewoon totdat Amanda toenadering zoekt en dan slaat hij zijn slag.
Amanda is heel slim als ze nu niet aan hem komt.
Als in: Hij miste?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij had een tic met zijn hand,heb het zelf gezien net.Alleen hij raakte niks.
Misschien twijfelt hij nog tussen Amanda of zichzelf slaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij had een tic met zijn hand,heb het zelf gezien net.Alleen hij raakte niks.
Die is de hele avond al zo gedrogeerd.....echt.....de dosis voor een oliquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:55 schreef Desii het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog wel de bedoeling, maar ik geloof het pas als alle handtekeningen in het trouwboekje staanquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:02 schreef Kinga het volgende:
Ff serieus, volg het al tijdje niet meer zo goed, maar gaan Claire en Huub écht écht écht trouwen?
Wat een domme koe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |