quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:54 schreef farscapevr6 het volgende:
die suspence moet killing zijn voor amanda, weten dat t komt maar niet weten wanneer. das bijna erger dan de afstraffing zelf
Die zegt in zichzelf: ik slaap, ik slaap, ik slaap, ik slaap, echt waarquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:55 schreef Desii het volgende:
[..]
+1 ..... ik voel me net een debiel, maar ik te focussen op 1 beweging van Brian.... maar hij lijkt wel in coma
moooiii, ik beloof je dat ik opblijf en een verslag voor je schrijf.... trustequote:Op donderdag 27 maart 2008 23:54 schreef pullup het volgende:
Ik ben er ook vandoor, meestal is dat een teken dat ze los gaan
Ik zit op de dekens te letten,kijken of hij traptquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:55 schreef Desii het volgende:
[..]
+1 ..... ik voel me net een debiel, maar ik te focussen op 1 beweging van Brian.... maar hij lijkt wel in coma
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:54 schreef pullup het volgende:
Ik ben er ook vandoor, meestal is dat een teken dat ze los gaan
Trustequote:
Under pressurequote:Op donderdag 27 maart 2008 23:54 schreef farscapevr6 het volgende:
die suspence moet killing zijn voor amanda, weten dat t komt maar niet weten wanneer. das bijna erger dan de afstraffing zelf
mag ik even een lans breken voor wurgseks, is best lekkerquote:
Hij wacht gewoon totdat Amanda toenadering zoekt en dan slaat hij zijn slag.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik zit op de dekens te letten,kijken of hij trapt![]()
+1quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mag ik even een lans breken voor wurgseks, is best lekker![]()
![]()
Maar dat is niet wat zij doen![]()
Yesquote:
Hij had een tic met zijn hand,heb het zelf gezien net.Alleen hij raakte niks.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij wacht gewoon totdat Amanda toenadering zoekt en dan slaat hij zijn slag.
Amanda is heel slim als ze nu niet aan hem komt.
Als in: Hij miste?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij had een tic met zijn hand,heb het zelf gezien net.Alleen hij raakte niks.
Misschien twijfelt hij nog tussen Amanda of zichzelf slaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij had een tic met zijn hand,heb het zelf gezien net.Alleen hij raakte niks.
Die is de hele avond al zo gedrogeerd.....echt.....de dosis voor een oliquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:55 schreef Desii het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog wel de bedoeling, maar ik geloof het pas als alle handtekeningen in het trouwboekje staanquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:02 schreef Kinga het volgende:
Ff serieus, volg het al tijdje niet meer zo goed, maar gaan Claire en Huub écht écht écht trouwen?
Wat een domme koe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |