Vervolg van
[ COS # 3455] Amanda is niet echt jaloersNa gisternacht hebben Brian&Amanda niet meer met elkaar gesproken.
Amanda mocht Brian niet aanraken 's nachts.
Ze hebben beiden niet veel geslapen en inderdaad moest Amanda vannacht
met haar dronken kop vaak plassen.
![]()
Amanda is boos omdat Brian haar buiten heeft laten zitten, terwijl Brian zat te domino'en met Mikey.
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:16 schreef pullup het volgende:[..]
Huub wreef het buiten even in dat Brian haar in de steek had gelaten om met Mikey te gaan dominoen binnen. Ze reageerde kribbig maar ging vrijwel direct verhaal halen bij Brian. Hij kreeg het hard maar kort voor de kiezen en Amanda smeerde hem naar buiten. Dit gaat nog een vervolg krijgen want ze was niet lief

![]()
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:27 schreef Ziet het volgende:yeah, brian boos dat amanda onbeschoft wegloopt als ie haar roept!
"huub en claire weten het ook inmiddels!"
amanda zegt: nou en? niet mijn probleem, ik doe niets voor anderen, ik doe het voor mezelf
Amanda ging lekker aan de wijn
![]()
Chufi
Brian ging boos naar bed en Lamanda volgde een half uurtje later. Ze mocht niet tegen hem aanliggen
Half Cossend fok zat te wachten op de mep die hij haar of zichzelf zou geven, maar
het mocht niet zo zijn.
quote:
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:39 schreef Katewalker het volgende:haha Brian in bed in foetushouding..hij is zielig nu natuurlijk en dan die pianomuziek op de achtergrond..ik zou er heerlijk op kunnen slapen..maar Brian zucht...die gaat zich lam irriteren...

quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:42 schreef ruudpuntenel het volgende:[..]
Kan nog een nachtje worden.... Glazen deuren, servies, doucheslangen, telefoontje naar achter, kapotte tafeltjes en een hotelovernachting

quote:
En er gebeurde niks
![]()
![]()
Ondertussen vierden de verloofden elders hun liefde
![]()
![]()
Het verloofde stel kon ook niet slapen, maar om andere redenen.
![]()
Opeens was het alweer ochtend
Het bruidspaar ontwaakte in alle glorie
![]()
![]()
Het andere paar zag de dageraad liever gaan
![]()
![]()
Als een wrak je haar oppoetsen
![]()
![]()
Matjes in doen, de enige maties die je nog hebt
![]()
Dan komt hij de kapsalon binnen om te praten, maar algauw gaat de toonhoogte weer omhoog
en klapt Amanda dicht
![]()
![]()
En gaat Amanda fanatiek aan het tangen.
Caps worden op prijs gesteld
[ Bericht 48% gewijzigd door Prospera op 28-03-2008 10:52:15 ]