Amanda moet gewoon een keer kappen met dat geniepige geweld!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:29 schreef petraa het volgende:
A: Je kneep me in me hand!
B: Zal ik het ff uitleggen, je drukte met je hand vol op me been!
Ik denk dat hij recalcitrant bedoeld....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:27 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
A: Je rent extravagant!
B: Wat??? Extravagant
A: Ja je houding ik weet niet hoe je dat noemt.
en ze moet haar plaats kennen. Kind krijgt met de week meer praatjes. Doe wat, Brian!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:32 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Amanda moet gewoon een keer kappen met dat geniepige geweld!
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:36 schreef Copycat het volgende:
Extravagant rennen, hoe doe je dat? Met een schreeuwige boa om, in een clownspak - compleet met rode neus- wild met je armen zwaaiend en met je benen het Minstery of Silly Walks uitbeelden?
Ja mooi kut is dat! Kunnen ze het off-cam lekker uitpraten (lees: Brian kan Amanda ongestoord intimideren)quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:37 schreef noekje het volgende:
Ze gaan zo golfen denkt Amanda.
Precies!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:41 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja mooi kut is dat! Kunnen ze het off-cam lekker uitpraten (lees: Brian kan Amanda ongestoord intimideren)
Huub en Clairequote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:44 schreef Lady-night het volgende:
Maken ze tv, moet je ze niet laten golfen....heeft lang genoeg geduurd...en dan wordt het weer buiten de camera uitgevochten....niet doen redactie...Stuur maar twee anderen een keer
Ik zie toch liever deze blonde Adonis rennen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:36 schreef Copycat het volgende:
Extravagant rennen, hoe doe je dat? Met een schreeuwige boa om,
in een clownspak - compleet met rode neus- wild met je armen zwaaiend
en met je benen het Minstery of Silly Walks uitbeelden?
Dat is altijd op stream 3 e 4. Na 13.00 uur krijg je normale audio.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:44 schreef Dementor het volgende:
Niemand hier die last heeft van slechte audio?
Waarom dat dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is altijd op stream 3 e 4. Na 13.00 uur krijg je normale audio.
Als ze dat gitaar-spel nou op stream 3 en 4 gooien dan lijkt het misschien nog wat, beetje distortion erbij....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
We betalen toch voor 4 streams met goede audio en video?
Een tijdje terug hadden we maar 2 streams tot 13.00 uur, dat hebben ze dus veranderd. We moeten heel blij zijn dat we 4 streams hebben, lief toch van Talpa?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:47 schreef Dementor het volgende:
Waarom dat dan?
We betalen toch voor 4 streams met goede audio en video?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |