Owww maar een uurtje dus.... Ik zie Lieke ook geen enkele toegevoegde waarde meer hebben voor de bewoners behalve dat ze een soort mediator is tussen B en A. En daarvan vind ik dat het nu toch echt tijd wordt dat ze zelf eens hun zaakjes opknappen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:44 schreef Katewalker het volgende:
Amanda zegt net tegen Carlos dat Lieke vanavond komt van 9 tot 10...mooi dat ik de tijd weet...dan heb ik wat anders te doen..
Ohhh Lieke is de stripper!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:44 schreef Katewalker het volgende:
Amanda zegt net tegen Carlos dat Lieke vanavond komt van 9 tot 10...mooi dat ik de tijd weet...dan heb ik wat anders te doen..
Gaan we zo beginnen? Zoek het maar uit met je prikklok.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:42 schreef akveor het volgende:
Beetje beweging zou misschien wel goed voor je zijn... de hele dag achter de pc kan nooit goed zijn.
Als ze maar genoeg betaald krijgt zie ik haar dat nog wel doen ook. It's al about the moneyquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:46 schreef Katewalker het volgende:
hmm..ik denk ff na...Brian vraagt om een stripper...Amanda om Lieke...gaat Lieke strippen voor Huub...??
![]()
Dus eerst Lieke...en daarna een stripper...B & A zetten hoog in...
Ja nu Huub langzaam maar zeker inloopt laat je me keihard vallen.... Huub lover.....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen? Zoek het maar uit met je prikklok.
Waarom is Carlos er eigenlijk, niemand sport.....oh wacht, hij promoot zichzelf.quote:
Die hebben ze al...die zit nu met Huubsel samen in bad.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:52 schreef mazaru het volgende:
Kunnen ze net zo goed een opblaaspop in een string ergens neerzetten.
Ach zet er wat geld tegenover en Lieke zal zelfs zover gaan om Huub te zoenen!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:52 schreef mazaru het volgende:
Leuke bijdrage zal die Lieke dan leveren. Ze praat toch helemaal niet tegen Huub?
Kunnen ze net zo goed een opblaaspop in een string ergens neerzetten.
DGK COS: voor uw vrijdagmiddagvermaakquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom is Carlos er eigenlijk, niemand sport.....oh wacht, hij promoot zichzelf.
Jij moet ook oppassen, ik heb connecties. Ik noem maar 1 naam, Flens.![]()
echt waaar ken jij flensquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom is Carlos er eigenlijk, niemand sport.....oh wacht, hij promoot zichzelf.
Jij moet ook oppassen, ik heb connecties. Ik noem maar 1 naam, Flens.![]()
Ik heb geen streams nu maar zit Amanda met Huub in bad??quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:54 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die hebben ze al...die zit nu met Huubsel samen in bad.![]()
Onee, de stem noemde haar trekpop.
De stem?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:54 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die hebben ze al...die zit nu met Huubsel samen in bad.![]()
Onee, de stem noemde haar trekpop.
GA je weer dellen!!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
DGK COS: voor uw vrijdagmiddagvermaak![]()
als Lieke er is ben ik er iig niet bij. sloerie:)
lekker weekend allen!
Hier nog 1 het is een smerige tering RAT,moet het riool in.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is of topic, het mag vast niet, maar ik vraag mij echt af of jij wel helemaal in orde bent. Het is werkelijk waar gewoon ziekelijk en obsessief met je rat voor en rat na.....het gaat aan één stuk door, dag in dag uit.
'k Zou toch eens hulp gaan zoeken....
Ben ik blij dat ik een verjaardag heb vanavond.Dat ijskonijn hoef ik echt niet meer te zien,wat een zeikwijf was dat zegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:28 schreef Urquhart het volgende:
Lieke de stripper!
Ik haal het teiltje alvast te voorschijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |