Claire heeft naar huis gebeld en mama moest wel even huilen, maar het is typisch Claire en als ze er achter staat dan moet ze het doen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:36 schreef mazaru het volgende:
Huub: De jaloezie druipt van je gezicht af Amanda.
A: Ik trouw uit liefde!!
H: Ohhh dus jullie gaan trouwen Brian?
Het zit Amanda echt niet lekker want:quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:02 schreef petraa het volgende:
H: Goh romantisch Amanda, jij hier bij het kampvuur en Brian binnen domino spelen! Zo vieren jullie je 10 maanden???
A: Bemoei je niet met mijn relatie!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:05 schreef petraa het volgende:
Amanda spreekt Brian aan op het feit dat hij binnen zit en zij buiten!
Brian ik wil gewoon met mike domino spelen
A: we zaten buiten te kletsen
B: Ik vond het buiten niet lekker!
A: Oke prima! en loopt weg
B: Loop je zomaar weg uit een gesprek
En de streams draaien weer van Brian wegquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:06 schreef petraa het volgende:
Huub spreekt Brian aan:
B: Ik hou rekening met mike, mike zit hier nog maar kort. Ik wil met mike domino spelen. Amanda en ik hebben het net buiten ook heel leuk gehad!
Yep maar dat weet Amanda niet anders had ze ook nietevraagd of hij gastspeler wilde wordenquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:12 schreef fredfik het volgende:
tommy was toch pro huub????
Hij kijkt naar gisteravond wel mooi uit,geef hem groot gelijk.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:12 schreef fredfik het volgende:
Kijk maar uit Claire dat je niks oploopt, Tanner heeft pas nog staan te tongen met Brianquote:
Een beetje zelf het antwoord geven???!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:12 schreef fredfik het volgende:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep maar dat weet Amanda niet anders had ze ook nietevraagd of hij gastspeler wilde worden
Huub wreef het buiten even in dat Brian haar in de steek had gelaten om met Mikey te gaan dominoen binnen. Ze reageerde kribbig maar ging vrijwel direct verhaal halen bij Brian. Hij kreeg het hard maar kort voor de kiezen en Amanda smeerde hem naar buiten. Dit gaat nog een vervolg krijgen want ze was niet liefquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:13 schreef Lobasca het volgende:
Hebben de Huispooier en de Huishoer nu ruzie? Ik heb op dit adres geen streams, praat me ff bij ajb
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een beetje zelf het antwoord geven???!!
Hopelijk zat er een oude koe in haar kribbige reactie, daar is haar vriendje dol opquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Huub wreef het buiten even in dat Brian haar in de steek had gelaten om met Mikey te gaan dominoen binnen. Ze reageerde kribbig maar ging vrijwel direct verhaal halen bij Brian. Hij kreeg het hard maar kort voor de kiezen en Amanda smeerde hem naar buiten. Dit gaat nog een vervolg krijgen want ze was niet lief
Moet je maar eens op de voorkant letten,zie je zo haar echte haar zitten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:16 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hangt daar nu een los stukje echt haar van Aman ? A 5000 E
Ik hoop nog steeds dat ze die pruik in moet leveren na het stoppen van DGK...dat de sponsor het even op komt halen ofzo...of is dat heel gemeen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moet je maar eens op de voorkant letten,zie je zo haar echte haar zitten.![]()
Inderdaad...wij willen Brain, het liefst zo opgefokt als wat maar ja je moet wat te dromen over houdenquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:20 schreef Lady-night het volgende:
Redactie....stream op Brian.....hij is opgefokt....goede tv toch???
Zij wel wij niet ...quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:20 schreef Lady-night het volgende:
Is binnenkort wat beter te herkennen want dan is het weer kapot getangd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moet je maar eens op de voorkant letten,zie je zo haar echte haar zitten.![]()
Zie dat kind nou toch eens blij wezen, best wel zielig eigenlijkquote:
Misschien wel zo goed dat ze het reserveren voor de TVquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:20 schreef Lady-night het volgende:
En dat is best wel weer knap als je moet concurreren met Dennis of Natasiaquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:24 schreef Borga het volgende:
Mijn god , wat is die Ricardo dom zeg...Echt veruit de domste die er in dat hok is geweest
En het is meteen feestquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:26 schreef MissSomebody het volgende:
ai ai ai is weer in beeld....
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Huub wreef het buiten even in dat Brian haar in de steek had gelaten om met Mikey te gaan dominoen binnen. Ze reageerde kribbig maar ging vrijwel direct verhaal halen bij Brian. Hij kreeg het hard maar kort voor de kiezen en Amanda smeerde hem naar buiten. Dit gaat nog een vervolg krijgen want ze was niet lief
Brian sprak net Amanda even aan...hij is al para aan het worden...quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:25 schreef MissSomebody het volgende:
Nu bestaat er nog een kleine kans dat Amanda door haar drankgebruik vanavond alle remmen los heeft en Brain erover aan gaat spreken. Normaal zou ze dat misshien niet doen maar ja, drank in de man wijsheid in de kan of zoiets.
Ik hoop het kan het eigenlijk niet aanhoren maar er is enige onenigheid merk ikquote:
En vervolgens loopt Brian boos weg.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:27 schreef mootie het volgende:
Amanda liep onbeschoft van Brian weg!
Stout!
Dit is echt genietenquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:28 schreef Desii het volgende:
Hebben Brian en Amanda nou ruzie omdat Huub, Claire ten huwelijk heeft gevraagd
Ik sta niet achter huwelijk..... maar deze bijwerking is geweldig
Had hij geen glas drank in de buurt staan om dat haar achterna te smijten?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:28 schreef pullup het volgende:
Brian: Ga je stom doen ?? Ik riep je hartstikke duidelijk en je liep onbeschoft weg.
En Amanda zit weer buiten
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Brian sprak net Amanda even aan...hij is al para aan het worden...
Stond er ook niet achter,maar als ik zie hoe pissig Amanda is dan sta ik er meteen achter.Word alleen nog maar erger,als je rekent dat Claire nu aandacht gaat krijgen en alles moet regelen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:28 schreef Desii het volgende:
Hebben Brian en Amanda nou ruzie omdat Huub, Claire ten huwelijk heeft gevraagd
Ik sta niet achter huwelijk..... maar deze bijwerking is geweldig
Nam Amanda zelf mee naar buiten, zonde hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Had hij geen glas drank in de buurt staan om dat haar achterna te smijten?
Een nieuwe methode helaasquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Had hij geen glas drank in de buurt staan om dat haar achterna te smijten?
Het zal die twee andere ' lovebirds mooi over de zeik brengen. Doen dusquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:32 schreef Katewalker het volgende:
Ik zit te denken...zal ik een "gefeliciteerd met jullie verloving kaartje" naar het verliefde stel sturen...?
Ah, het doet me goed te constateren dat Huub vanavond al minstens 5 keer over de relaasie van B&A begonnen is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Het meiske moet goed drinken daar wordt ze een grote meid van en krijgt ze een nog grotere slabek van dan die ze al hadquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:35 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Kleintje wijn voor Aman ....
Laat er maar goed door zuipen,word Brian nog kwader.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:35 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Kleintje wijn voor Aman ....
Ja, ik zit hier ook zal ik blijven of niet...damnn wil het eventuele "vuurwerk" niet missen lolquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:37 schreef fredfik het volgende:
aiaiai het geweld breekt los zo meteen...ik denk dat ik nog maar ff op blijf
Massaal peper en zout stelletjes lijkt me ook wel tof.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:32 schreef Katewalker het volgende:
Ik zit te denken...zal ik een "gefeliciteerd met jullie verloving kaartje" naar het verliefde stel sturen...?
Het zal vast nog leuker worden...Amanda praat al drukker door de wijn....quote:
ik zeg doorgaan met die pianomuziekquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:39 schreef Katewalker het volgende:
haha Brian in bed in foetushouding..hij is zielig nu natuurlijk en dan die pianomuziek op de achtergrond..ik zou er heerlijk op kunnen slapen..maar Brian zucht...die gaat zich lam irriteren...
Dat was om "op brute wijze een spiegel voor te houden"quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:39 schreef Katewalker het volgende:
haha Brian in bed in foetushouding..hij is zielig nu natuurlijk en dan die pianomuziek op de achtergrond..ik zou er heerlijk op kunnen slapen..maar Brian zucht...die gaat zich lam irriteren...
Nou..dat is wel heel grappig ja..krijgen ze honderden peper en zout setjes..quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Massaal peper en zout stelletjes lijkt me ook wel tof.
[ afbeelding ]
Wat een ongein allemaal... maar ik heb tijden niet zo genoten van de streams. En zelfs de reguliere is top.
Dat bracht hem ook al tegen het kookpuntquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:41 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat was om "op brute wijze een spiegel voor te houden"
Vandaag in de uitzending Amanda "Je moet niet, als iemand iets fout doen, dan hetzelfde fout doen. Dan ben je ook fout" (ging over het schreeuwen tegen Palma)
het is waarschijnlijker dat ze zometeen sex hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Kan nog een nachtje worden.... Glazen deuren, servies, doucheslangen, telefoontje naar achter, kapotte tafeltjes en een hotelovernachting![]()
nog even nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het zal vast nog leuker worden...Amanda praat al drukker door de wijn....![]()
moet ik je alvast gedag zeggen?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:44 schreef 2live het volgende:
[..]
het is waarschijnlijker dat ze zometeen sex hebben.
Sudderen???? Hij kookt..........................gok ikquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:42 schreef pullup het volgende:
Mooi Amanda gaat naar bed. Nu maar hopen dat Paraboy lang genoeg heeft lopen sudderen
Ziet er goed uit...quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:44 schreef chufi het volgende:
BTW: OP is af
Tis weer een knap stukje werk hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:44 schreef chufi het volgende:
BTW: OP is af
wurgsexquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:44 schreef 2live het volgende:
[..]
het is waarschijnlijker dat ze zometeen sex hebben.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:50 schreef avonne het volgende:
De eerste dagen vond ik Ricardo onuitstaanbaar, maar nu is hij meer bescheiden en op de achtergrond. Nu kan ik hem wel goed hebben (in tegenstelling tot menig andere gastspeler die er geweest is)
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:51 schreef fredfik het volgende:
pffff ze gaan pitten
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:53 schreef avonne het volgende:
OK dat was het voor vandaag.
Er gebeurt niks meer
+1 ..... ik voel me net een debiel, maar ik te focussen op 1 beweging van Brian.... maar hij lijkt wel in comaquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zit als een idioot naar een bed te kijken![]()
Boogschutter en thx allenquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Okeeee chufi. Wat is je sterrenbeeld
![]()
Gelukkig ,daar is dweiltje, die maakt ze wel wakker.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zit als een idioot naar een bed te kijken![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:54 schreef farscapevr6 het volgende:
die suspence moet killing zijn voor amanda, weten dat t komt maar niet weten wanneer. das bijna erger dan de afstraffing zelf
Die zegt in zichzelf: ik slaap, ik slaap, ik slaap, ik slaap, echt waarquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:55 schreef Desii het volgende:
[..]
+1 ..... ik voel me net een debiel, maar ik te focussen op 1 beweging van Brian.... maar hij lijkt wel in coma
moooiii, ik beloof je dat ik opblijf en een verslag voor je schrijf.... trustequote:Op donderdag 27 maart 2008 23:54 schreef pullup het volgende:
Ik ben er ook vandoor, meestal is dat een teken dat ze los gaan
Ik zit op de dekens te letten,kijken of hij traptquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:55 schreef Desii het volgende:
[..]
+1 ..... ik voel me net een debiel, maar ik te focussen op 1 beweging van Brian.... maar hij lijkt wel in coma
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:54 schreef pullup het volgende:
Ik ben er ook vandoor, meestal is dat een teken dat ze los gaan
Trustequote:
Under pressurequote:Op donderdag 27 maart 2008 23:54 schreef farscapevr6 het volgende:
die suspence moet killing zijn voor amanda, weten dat t komt maar niet weten wanneer. das bijna erger dan de afstraffing zelf
mag ik even een lans breken voor wurgseks, is best lekkerquote:
Hij wacht gewoon totdat Amanda toenadering zoekt en dan slaat hij zijn slag.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik zit op de dekens te letten,kijken of hij trapt![]()
+1quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mag ik even een lans breken voor wurgseks, is best lekker![]()
![]()
Maar dat is niet wat zij doen![]()
Yesquote:
Hij had een tic met zijn hand,heb het zelf gezien net.Alleen hij raakte niks.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij wacht gewoon totdat Amanda toenadering zoekt en dan slaat hij zijn slag.
Amanda is heel slim als ze nu niet aan hem komt.
Als in: Hij miste?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij had een tic met zijn hand,heb het zelf gezien net.Alleen hij raakte niks.
Misschien twijfelt hij nog tussen Amanda of zichzelf slaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij had een tic met zijn hand,heb het zelf gezien net.Alleen hij raakte niks.
Die is de hele avond al zo gedrogeerd.....echt.....de dosis voor een oliquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:55 schreef Desii het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog wel de bedoeling, maar ik geloof het pas als alle handtekeningen in het trouwboekje staanquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:02 schreef Kinga het volgende:
Ff serieus, volg het al tijdje niet meer zo goed, maar gaan Claire en Huub écht écht écht trouwen?
Wat een domme koe.
Jeetje....quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Truste![]()
![]()
Enne... had ik jullie gisteren ook niet in 1 post truste gewenst?!![]()
Valt niet op hoor![]()
![]()
Was een grapje dear, ik ben niet zo van het "Iedere beweging die Brian maakt is mishandeling" comitéquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was een spastische beweging met zijn hand,meer ook niet hoor.
vond ik ook........ maar het effect wat het op Amanda en Brian heeft is zooo gaaf, dat ik maar één oogje toeknijpquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:02 schreef Kinga het volgende:
Ff serieus, volg het al tijdje niet meer zo goed, maar gaan Claire en Huub écht écht écht trouwen?
Wat een domme koe.
Lag ie te rukken?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was een spastische beweging met zijn hand,meer ook niet hoor.
Maar zelfs dàn, vrees ik dat de invloed van JdM ver reikt, en de ambtenaar is omgekocht...geld heiligt alles tenslotte.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog wel de bedoeling, maar ik geloof het pas als alle handtekeningen in het trouwboekje staan
Joh, ze bombarderen gewoon een BN'er tot buitengewoon ambtenaar van burgerlijke stand, en dan hoeft hij niet eens om te kopen, ik had zus Linda al voorgesteld nav een Love Letters opmerking van iemandquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:10 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Maar zelfs dàn, vrees ik dat de invloed van JdM ver reikt, en de ambtenaar is omgekocht...geld heiligt alles tenslotte.
Imca Marinaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, ze bombarderen gewoon een BN'er tot buitengewoon ambtenaar van burgerlijke stand, en dan hoeft hij niet eens om te kopen, ik had zus Linda al voorgesteld nav een Love Letters opmerking van iemand
en dan Emile Ratelband als huwelijks expert?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, ze bombarderen gewoon een BN'er tot buitengewoon ambtenaar van burgerlijke stand, en dan hoeft hij niet eens om te kopen, ik had zus Linda al voorgesteld nav een Love Letters opmerking van iemand
Nou dacht verbeter het maar ,voordat iedereen morgen echt denkt dat Brian wilde slaan.Hoopte het wel,maar ga geen leugens over de streams vertellen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was een grapje dear, ik ben niet zo van het "Iedere beweging die Brian maakt is mishandeling" comité
Een Imca Marinaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is volgens mij al permanent AvBs, anders zou ze haar huwelijksdingtoestand niet kunnen hebben... buitengewoon kun je volgens mij maar 1 keer zijn.quote:
Hahaha, ja, Linda wordt vertrouwd door de halve bevolking vanwege haar oprechtheid in alles..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zit in Afghanistanquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en dan Emile Ratelband als huwelijks expert?
Toch nog een positief bericht aan het eind van de dag......quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zit in Afghanistan![]()
![]()
![]()
En nou maar hopen dat ze hem daar houden
En ze weet hoe moeilijk het is een relatie in stand te houdenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:14 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hahaha, ja, Linda wordt vertrouwd door de halve bevolking vanwege haar oprechtheid in alles..
De borstvergroting heeft ook niet echt geholpen dus..........quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ze weet hoe moeilijk het is een relatie in stand te houden
Of het was de botox....... kon ze niet meer verliefd kijkenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:18 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
De borstvergroting heeft ook niet echt geholpen dus..........
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of het was de botox....... kon ze niet meer verliefd kijken
Tijdens de ontslagronde... Huub vergat zelfs te zeggen of hij haar erinhield of eruitstemde, maar Jaap hield haar er vervolgens in, dus dat was niet echt meer van belangquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:21 schreef Kinga het volgende:
Nog een vraagje, is het aanzoek al geweest?
Thanks Leandaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tijdens de ontslagronde... Huub vergat zelfs te zeggen of hij haar erinhield of eruitstemde, maar Jaap hield haar er vervolgens in, dus dat was niet echt meer van belang
Caps in de OP van de vorige COS
OMG...... wat een beestenbende zal dat wordenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:24 schreef rooie3 het volgende:
Oeps de vrijgezellenavond komt er ook nog aan.Dat word de dag daarna geen huwelijk meer dan.
2 maanden onthouding kwa drank, dan een avond flink doortetteren omdat Huub wat in te halen heeft, conclusie: 3 dagen total-loss....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:24 schreef rooie3 het volgende:
Oeps de vrijgezellenavond komt er ook nog aan.Dat word de dag daarna geen huwelijk meer dan.
Ja. En ze zei ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:21 schreef Kinga het volgende:
Nog een vraagje, is het aanzoek al geweest?
Ja en ik weet zeker dat ze hoeren gaan laten komen,krijgen we dat weerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:26 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
2 maanden onthouding kwa drank, dan een avond flink doortetteren omdat Huub wat in te halen heeft, conclusie: 3 dagen total-loss....
En wie zien we dan weer...Gabyquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en ik weet zeker dat ze hoeren gaan laten komen,krijgen we dat weer
Mitch kijkt ook streams?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:35 schreef rooie3 het volgende:
Tommy moet de groeten doen van Mitch aan alleen Huub.Eerst moest het ook aan Amanda,maar Mitch zei later doe maar niet.
Een samenvatting van S 3&4quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:33 schreef Leandra het volgende:
Het ziet er in de keuken een stuk gezelliger uit dan in de slaapkamer
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Een samenvatting van S 3&4
[ afbeelding ]
Ah, ik word weer eens op m'n wenken bediendquote:
Amanda:"Wij praten altijd àlles uit!"quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Een samenvatting van S 3&4
[ afbeelding ]
Écht?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:03 schreef Desii het volgende:
Amanda moet omgedraaid blijven liggen van Brian
De dominante macho man waar Amanda op valt.... alleen op dit moment liever niet letterlijk, dan wordt ie boosquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Écht?Who the fuck denkt die lamlul wel niet dat hij is?
![]()
Ik heb nog nooit iemand gezien die zo dom is als Ricardo aka dweiltje.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:15 schreef akveor het volgende:
Ik weet niet wat ik heb maar ik vind Wicardo vandaag zelfs te pruimen. Iedereen is zoveel normaler.
Huub lekker vrolijk, Claire die zoals altijd lekker meedoet en zelfs Wicardo luistert ook eens en kan zelfs een normaal gesprek voeren.
En ach, Brian en Amanda die hebben het ook gezellig saampjes.... NOT!!!!
En waarom dit keer? Om helemaal niets.![]()
![]()
Ik snap het ook niet maar heb bijna het idee dat iemand wat in mijn drinken heeft geflikkerd.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:20 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand gezien die zo dom is als Ricardo aka dweiltje.
en dan ga je trouwen met dat zwakbegaafde meisje ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub vindt de Gouden Kooi de beste assertiviteits-cursus die er is .......
gaaf hé!!!! ik heb ondanks alles toch genoten van de streams (heb ze wat laat weer aangezwengeld, maar wat ik zag, beviel me welquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:15 schreef akveor het volgende:
Ik weet niet wat ik heb maar ik vind Wicardo vandaag zelfs te pruimen. Iedereen is zoveel normaler.
Huub lekker vrolijk, Claire die zoals altijd lekker meedoet en zelfs Wicardo luistert ook eens en kan zelfs een normaal gesprek voeren.
En ach, Brian en Amanda die hebben het ook gezellig saampjes.... NOT!!!!
En waarom dit keer? Om helemaal niets.![]()
![]()
Ze zal binnenkort wel weer moeten plassen ......... "gaan we op bedje liggen",quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:37 schreef Prospera het volgende:
Stoute Lamanda is toch weer naar Aiaiaiai toegekropen.
Morgen krijgt ze het met rente op haar brood.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze zal binnenkort wel weer moeten plassen ......... "gaan we op bedje liggen",
wat klinkt dat toch zo ontzettend debiel uit de strot van die snol![]()
![]()
Dominant? Lik me reet! Die knakworst stelt niks voor, maar Dellie is te dom om dat in te zienquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
De dominante macho man waar Amanda op valt.... alleen op dit moment liever niet letterlijk, dan wordt ie boos
Ik ookquote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub speelde "Daar komt de bruid ...."
Hoewel ik dat trouwplan nog steeds bezopen vind, moet ik wel toegeven dat de reacties
van die bosmongolen voor heel veel stream plezier hebben gezorgd vanavond
Zeiksnolquote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eindelijk, Amanda gaat plassen.
ik ben 36, nooit getrouwd, en maagdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:58 schreef akveor het volgende:
Uhhhh seks voor het huwelijk...![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat de impact van het huwelijk heel groot is voor Brian.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:58 schreef Verida het volgende:
Ik hoop dat er heel veel felicitaties en zo binnenkomen. Bloemen, taart enz.
Kijken hoe dan A&B reageren.
ik snap dat je wilt dat A&B over de zeik gaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:58 schreef Verida het volgende:
Ik hoop dat er heel veel felicitaties en zo binnenkomen. Bloemen, taart enz.
Kijken hoe dan A&B reageren.
Welquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:17 schreef avonne het volgende:
Herma heeft ze niet gefeliciteerd?
Vanochtend toen ik m'n nest uit moest en ff de streams aangooide lagen ze alweer half op mekaar in bed. Dus van een echte ruzie kunnen we denk ik nieteens spreken....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:20 schreef jassy het volgende:
Hoe Brein en Del erbij liggen. Die hebben in ieder geval nog helemaal geen goeiemoggel tegen elkaar gezegd!
Volgens mij valt dat bij B&A nog wel mee, ze gingen al vrij vroeg slapen. Rond 0.00 ofzo.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:39 schreef avonne het volgende:
Dankzij de nachtploeg is het duidelijk dat BA en HC weinig geslapen hebben. Dus het kan nog lang duren voor ze opstaan.
Til er nu niet zo zwaar aan. Die hele kooi is vaak ver over de rand van het gangbare daar kan een nephuwelijk ook nog wel bij. Amanda was gisteren toch behoorlijk jaloers pas na een paar glazen en aandacht van de butlers was ze weer vrolijk. Brian was al op de hoogte over wat er ging gebeuren. Dus is al een tijdje ernstig gespannen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:13 schreef avonne het volgende:
[..]
ik snap dat je wilt dat A&B over de zeik gaan.
Maar het is toch wel heel vergaand om dat te doen met trouwen?
Trouwen doe je voor elkaar, niet voor een ander.
Amanda leek me toch aardig vrolijk gisteravond. Brian was eerder al "raar".
Ruzie tussen hun zit er toch wel aan te komen, als je op wat pijnpunten drukt.
Ik heb nog steeds geen hoogte van Claire. Speelt die nou het spelletje mee, of komt er echt niks uit?
die del en rat zit hier met een smile van oor tot oor ...... ben ik nu erg nee toch ???quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:22 schreef Prospera het volgende:
Herma zingt: daar komt de bruid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hebben ze toch haast iedere dag. Ze hebben vandaag natuurlijk ook nog de golf lessen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:30 schreef Varen het volgende:
A&B uitslaapdag vandaag?
Gestemdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:27 schreef avonne het volgende:
Zullen we even een polleke doen?
[POLL] Wat vind je van de verloving van Huub en Claire?
Dat was hun "wake-up-call" door dj Easssy Dick (Snoop Dogg...) was wel grappigquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:33 schreef jassy het volgende:
Wat was dat dan voor lawaai??!! Speaker?
die poll op tien is net zo corrupt als de smsjes die gestolen zijn bij huubquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:17 schreef Varen het volgende:
Poll
Huub en Claire gaan trouwen...
Geweldig! Hoera!9%
Het is puur voor de show.85%
Ach, een feestje is altijd leuk...6%
bron TV 10 6409 stemmen
En Amanda moet rijlessenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:32 schreef marky het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch haast iedere dag. Ze hebben vandaag natuurlijk ook nog de golf lessen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:35 schreef Varen het volgende:
[..]
En Amanda moet rijlessen![]()
Theorie gaat beter dan het rijden, zei de rij-instucteur
Zijn er al uitquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
![]()
ik hoop zo dat die steed zakt he , liggen ze nog in hun nest???
Jouw sig is een leuk onderschroft zo bij die onderste foto: verfrissend...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:39 schreef Prospera het volgende:
Trash wakker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
9 april theorie examenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
![]()
ik hoop zo dat die steed zakt he , liggen ze nog in hun nest???
hij ging toch meubels kopen vandaag? Ik weet niet of de planning alweer veranderd is...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:37 schreef jassy het volgende:
HEE moet mike niet werken? Die staat nu achterin de slaapkamer
Hehe, die 2 zijn niet on speaking terms inderdaad. Ik moet eigenlijk zo weg, maar ik wacht nog ff tot het ontbijt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:41 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Jouw sig is een leuk onderschroft zo bij die onderste foto: verfrissend...![]()
Dat wordt een leuk ontbijt voor ons zometeenDe ratten zijn not-amused
Dan krijgt Amanda het helemaal druk vandaag, want als gediplomeerd binnenhuisarchitect (ze heeft Jan des Bouvrie immers een hand gegeven) moet zij toch haar stempel drukken op het interieur van Mikey's nieuw onderkomen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:45 schreef avonne het volgende:
hij ging toch meubels kopen vandaag? Ik weet niet of de planning alweer veranderd is...
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:50 schreef Prospera het volgende:
Mandel heeft de stemming van een graf brulkikker
[ afbeelding ]
Morgenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:51 schreef beequeen het volgende:
Amanda is alweer aangekleed....ze is net 10 minuten haar nest uit.
Mogguh!
Moet je nagaan, 's avonds maakt ze met een of ander doekje alleen haar ogen schoon, de volgende dag gaat er weer een lading make up overheen. Geen wonder dat slijmspoor zegt dat ze een onreine huid heeft., die heeft haar handen altijd vol aan het reinigen van dat sjaggo smoelwerk.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moet je nagaan, 's avonds maakt ze met een of ander doekje alleen haar ogen schoon, de volgende dag gaat er weer een lading make up overheen. Geen wonder dat slijmspoor zegt dat ze een onreine huid heeft., die heeft haar handen altijd vol aan het reinigen van dat sjaggo smoelwerk.
Als het goed is morgen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:00 schreef JEEtjuuh het volgende:
gaat mikey er vandaag uit?
Meubels kopen voor zijn huis.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:00 schreef JEEtjuuh het volgende:
gaat mikey er vandaag uit?
Maar het past dan wel weer prima bij het kroontje dat ze zo leuk vindt om te dragenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:00 schreef Copycat het volgende:
Hoe kinderachtig ben je ook als je tien maanden verkering gaat vieren, als volwassene.
heeerlijk ik hou dr vanquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het goed is morgen.
Slijmspoor is Charlotte, de schoonheidsspecialiste met de meest fantastische huidprodukten die je je maar kunt voorstellen.
Gelukkig ziet ie er vandaag weer uit om door een ringetje te halen. Een ringetje gemaakt van modder, welteverstaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:15 schreef Prospera het volgende:
Brian kon niet slapen, zelfs niet met zijn slaapdrankje.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |