Jeetje....quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Truste![]()
![]()
Enne... had ik jullie gisteren ook niet in 1 post truste gewenst?!![]()
Valt niet op hoor![]()
![]()
Was een grapje dear, ik ben niet zo van het "Iedere beweging die Brian maakt is mishandeling" comitéquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was een spastische beweging met zijn hand,meer ook niet hoor.
vond ik ook........ maar het effect wat het op Amanda en Brian heeft is zooo gaaf, dat ik maar één oogje toeknijpquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:02 schreef Kinga het volgende:
Ff serieus, volg het al tijdje niet meer zo goed, maar gaan Claire en Huub écht écht écht trouwen?
Wat een domme koe.
Lag ie te rukken?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was een spastische beweging met zijn hand,meer ook niet hoor.
Maar zelfs dàn, vrees ik dat de invloed van JdM ver reikt, en de ambtenaar is omgekocht...geld heiligt alles tenslotte.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog wel de bedoeling, maar ik geloof het pas als alle handtekeningen in het trouwboekje staan
Joh, ze bombarderen gewoon een BN'er tot buitengewoon ambtenaar van burgerlijke stand, en dan hoeft hij niet eens om te kopen, ik had zus Linda al voorgesteld nav een Love Letters opmerking van iemandquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:10 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Maar zelfs dàn, vrees ik dat de invloed van JdM ver reikt, en de ambtenaar is omgekocht...geld heiligt alles tenslotte.
Imca Marinaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, ze bombarderen gewoon een BN'er tot buitengewoon ambtenaar van burgerlijke stand, en dan hoeft hij niet eens om te kopen, ik had zus Linda al voorgesteld nav een Love Letters opmerking van iemand
en dan Emile Ratelband als huwelijks expert?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, ze bombarderen gewoon een BN'er tot buitengewoon ambtenaar van burgerlijke stand, en dan hoeft hij niet eens om te kopen, ik had zus Linda al voorgesteld nav een Love Letters opmerking van iemand
Nou dacht verbeter het maar ,voordat iedereen morgen echt denkt dat Brian wilde slaan.Hoopte het wel,maar ga geen leugens over de streams vertellen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was een grapje dear, ik ben niet zo van het "Iedere beweging die Brian maakt is mishandeling" comité
Een Imca Marinaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is volgens mij al permanent AvBs, anders zou ze haar huwelijksdingtoestand niet kunnen hebben... buitengewoon kun je volgens mij maar 1 keer zijn.quote:
Hahaha, ja, Linda wordt vertrouwd door de halve bevolking vanwege haar oprechtheid in alles..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zit in Afghanistanquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en dan Emile Ratelband als huwelijks expert?
Toch nog een positief bericht aan het eind van de dag......quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zit in Afghanistan![]()
![]()
![]()
En nou maar hopen dat ze hem daar houden
En ze weet hoe moeilijk het is een relatie in stand te houdenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:14 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hahaha, ja, Linda wordt vertrouwd door de halve bevolking vanwege haar oprechtheid in alles..
De borstvergroting heeft ook niet echt geholpen dus..........quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ze weet hoe moeilijk het is een relatie in stand te houden
Of het was de botox....... kon ze niet meer verliefd kijkenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:18 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
De borstvergroting heeft ook niet echt geholpen dus..........
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of het was de botox....... kon ze niet meer verliefd kijken
Tijdens de ontslagronde... Huub vergat zelfs te zeggen of hij haar erinhield of eruitstemde, maar Jaap hield haar er vervolgens in, dus dat was niet echt meer van belangquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:21 schreef Kinga het volgende:
Nog een vraagje, is het aanzoek al geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |