Een nieuwe methode helaasquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Had hij geen glas drank in de buurt staan om dat haar achterna te smijten?
Het zal die twee andere ' lovebirds mooi over de zeik brengen. Doen dusquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:32 schreef Katewalker het volgende:
Ik zit te denken...zal ik een "gefeliciteerd met jullie verloving kaartje" naar het verliefde stel sturen...?
Ah, het doet me goed te constateren dat Huub vanavond al minstens 5 keer over de relaasie van B&A begonnen is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Huub wreef het buiten even in dat Brian haar in de steek had gelaten om met Mikey te gaan dominoen binnen. Ze reageerde kribbig maar ging vrijwel direct verhaal halen bij Brian. Hij kreeg het hard maar kort voor de kiezen en Amanda smeerde hem naar buiten. Dit gaat nog een vervolg krijgen want ze was niet lief
Het meiske moet goed drinken daar wordt ze een grote meid van en krijgt ze een nog grotere slabek van dan die ze al hadquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:35 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Kleintje wijn voor Aman ....
Laat er maar goed door zuipen,word Brian nog kwader.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:35 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Kleintje wijn voor Aman ....
Ja, ik zit hier ook zal ik blijven of niet...damnn wil het eventuele "vuurwerk" niet missen lolquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:37 schreef fredfik het volgende:
aiaiai het geweld breekt los zo meteen...ik denk dat ik nog maar ff op blijf
Massaal peper en zout stelletjes lijkt me ook wel tof.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:32 schreef Katewalker het volgende:
Ik zit te denken...zal ik een "gefeliciteerd met jullie verloving kaartje" naar het verliefde stel sturen...?
Het zal vast nog leuker worden...Amanda praat al drukker door de wijn....quote:
ik zeg doorgaan met die pianomuziekquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:39 schreef Katewalker het volgende:
haha Brian in bed in foetushouding..hij is zielig nu natuurlijk en dan die pianomuziek op de achtergrond..ik zou er heerlijk op kunnen slapen..maar Brian zucht...die gaat zich lam irriteren...
Dat was om "op brute wijze een spiegel voor te houden"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |