Misschien wel zo goed dat ze het reserveren voor de TVquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:20 schreef Lady-night het volgende:
Redactie....stream op Brian.....hij is opgefokt....goede tv toch???
En dat is best wel weer knap als je moet concurreren met Dennis of Natasiaquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:24 schreef Borga het volgende:
Mijn god , wat is die Ricardo dom zeg...Echt veruit de domste die er in dat hok is geweest
En het is meteen feestquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:26 schreef MissSomebody het volgende:
ai ai ai is weer in beeld....
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Huub wreef het buiten even in dat Brian haar in de steek had gelaten om met Mikey te gaan dominoen binnen. Ze reageerde kribbig maar ging vrijwel direct verhaal halen bij Brian. Hij kreeg het hard maar kort voor de kiezen en Amanda smeerde hem naar buiten. Dit gaat nog een vervolg krijgen want ze was niet lief
Brian sprak net Amanda even aan...hij is al para aan het worden...quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:25 schreef MissSomebody het volgende:
Nu bestaat er nog een kleine kans dat Amanda door haar drankgebruik vanavond alle remmen los heeft en Brain erover aan gaat spreken. Normaal zou ze dat misshien niet doen maar ja, drank in de man wijsheid in de kan of zoiets.
Ik hoop het kan het eigenlijk niet aanhoren maar er is enige onenigheid merk ikquote:
En vervolgens loopt Brian boos weg.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:27 schreef mootie het volgende:
Amanda liep onbeschoft van Brian weg!
Stout!
Dit is echt genietenquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:28 schreef Desii het volgende:
Hebben Brian en Amanda nou ruzie omdat Huub, Claire ten huwelijk heeft gevraagd
Ik sta niet achter huwelijk..... maar deze bijwerking is geweldig
Had hij geen glas drank in de buurt staan om dat haar achterna te smijten?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:28 schreef pullup het volgende:
Brian: Ga je stom doen ?? Ik riep je hartstikke duidelijk en je liep onbeschoft weg.
En Amanda zit weer buiten
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Brian sprak net Amanda even aan...hij is al para aan het worden...
Stond er ook niet achter,maar als ik zie hoe pissig Amanda is dan sta ik er meteen achter.Word alleen nog maar erger,als je rekent dat Claire nu aandacht gaat krijgen en alles moet regelen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:28 schreef Desii het volgende:
Hebben Brian en Amanda nou ruzie omdat Huub, Claire ten huwelijk heeft gevraagd
Ik sta niet achter huwelijk..... maar deze bijwerking is geweldig
Nam Amanda zelf mee naar buiten, zonde hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Had hij geen glas drank in de buurt staan om dat haar achterna te smijten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |